//
کدخبر: ۴۵۲۲۷۶ //
فال | فال شمع | فال شمع روزانه

فال شمع روزانه | فال شمع دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳

فال شمع دوشنبه 13 فروردین ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع روزانه | فال شمع دوشنبه 13 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

در روزهای گذشته ایده های زیادی داشتید که به تازگی یکی از آن ها عملی شده است. ایده ی شما در محل کارتان مورد استقبال قرار گرفته است و پیشرفت های کاری زیادی برای شما به ارمغان آورده است و مورد تشویق کارفرمای خود قرار می گیرید.اگر متاهل هستید امروز کمی نسبت به شریک زندگیتان شک و تردید دارید اما این احساسات منفی و شک شما اشتباه است و شما دچار سو تفاهم شده اید پس منفی بافی را از خودتان دور کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

امروز در منزلتان یک مهمانی ترتیب داده اید که برای آن کمی استرس دارید.استرس بیش از حد می تواند به ضررتان تمام شودو شما تمام تلاشتان را کرده اید و همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت.پس اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با آرامش از مهمانانتان پذیرایی کنید و از مهمانی خود لذت ببرید. یک مزاحمت در فضای مجازی برای شما پیش آمده است بهتر است نسبت به چنین افرادی بی اعتنا باشید و اهمیتی ندهید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

امروز احتمالا دل درد یا سردرد جزئی را تجربه می کنید اما جای نگرانی نیست و تا عصر حالتان بهبود پیدا می کند اما بهتر است امروز بیشتر استراحت کنید و قرارهای امروز را کنسل کنید.دلتنگ یکی از دوستان قدیمی خود هسنید و با هم یک تماس تلفنی برقرار می کنید.اگر برای هردویتان مقدور است یک قرار ملاقات ترتیب دهید تا دیداری تازه کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

در یک دورهمی دوستانه شرکت می کنید ولی در آنجا شخصی با حرف هایش به احساسات شما لطمه می زند که برای شما ناراحت کننده و غیرقابل بخشش است اما بهتر است سکوت اختیار کنید و این بحث را کش ندهید. اگر مجرد هستید، یک قرار عاشقانه در انتظارتان است که می توانید لحظات آرامی را با هم تجربه کنید و احساسات مثبتی نسبت به طرف مقابلتان خواهید داشت.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

در منزلتان امروز بحث و دلخوری هایی پیش می آید. سعی کنید خودتان را از دعواها دور نگه دارید و سرتان به کار خودتان باشد ، شاید بعدها بتوانید با میانجی گری مشکل را حل و فصل کنید اما امروز برای این کار زود است. چند کار کوچک دارید که امروز باید به آن ها رسیدگی کنید و وقت زیادی از شما می گیرد اما با انجام دادن آن ها در روزهای آینده خود وقت آزاد بیشتری به دست می آورید و به نفعتان خواهد بود.

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

امروز ممکن است با حرف هایتان شخصی را ناراحت کنید پس مواظب حرف هایتان باشید و هنگام صحبت کردن، شمرده و حساب شده صحبت کنید تا دلخوری پیش نیاید. انتقاد کردن و نظرات شخصی قابل احترام هستند اما به یاد داشته باشید ممکن است شخص حساسی مقابل شما باشد که کوچک ترین حرف شما، یک توهین به حساب بیاید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

امروز برای آن که یک سری فرم ها را پر کنید یا امضا بگیرید باید به اداراتی سر بزنید اما متاسفانه تمام کارها مطابق میل شما پیش نمی رود که برای شما ناراحت کننده است و خشم زیادی در خودتان حس می کنید.سعی کنید خشم خود را کنترل کنید و به اعصابتان مسلط شوید تا حالتان کمی بهتر شود ، با یکی از دوستانتان صحبت ها و درد و دل هایی می کنید که کمی احساس آرامش به شما بر می گردد.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

در یک دورهمی شرکت می کنید و در آنجا شخصی به شما یک پیشنهاد کاری به شما می شود که می تواند برای آینده کاری شما مفید و تاثیر گذار باشد.با شریک زندگیتان صحبت هایی می کنید که موجب می شود شما از سردرگمی هایی رها شوید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

مدت ها منتظر خبری بوده اید که امروز این خبر به گوشتان می رسد و تا حدی خیالتان را راحت می کند.شخص حسودی در اطراف شما وجود دارد که می تواند در پیشرفت کار شما مانع تراشی کند.اما پشتکار خود را از دست ندهید و به راهتان ادامه دهید.از یک دوست هدیه ای دریافت می کنید که برای شما ارزشمند است.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

امروز برای بیان احساسات خودتان دچار مشکل شده اید و نمی توانید در مورد احساسات و افکارتان با دیگران صحبت کنید.این موضوع باعث شده است اطرافیانتان نگرانی زیادی در مورد شما احساس کنند پس سعی کنید با خودتان صادق باشید و بخشی از احساساتتان را شرح دهید تا نگرانی آن ها رفع شود.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

امروز در خانه شما وضعیت خوبی برقرار نیست و برای یکی از اعضای خانواده مشکلی درست شده است.بهتر است برای ریشه یابی مشکل، پافشاری نکنید و اجازه بدهید در زمان مناسب ماجرا را برای شما شرح دهند ، به زودی محبوبتان شما را سوپرایز خواهد کرد و هدیه ی زیبایی برایتان تهیه می کند.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

امروز ممکن است تحت تاثیر احساسات خود قرار بگیرید و تصمیمات اشتباهی بگیرید.با احساسات خود صادق باشید هنگام تصمیم گیری به این موضوع توجه کنید که در آینده کدام یک از انتخاب های شما می تواند سودمند باشد.یکی از اقوام شما حال مساعدی ندارد.بهتر است با او ملاقاتی داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان