//
کدخبر: ۴۵۲۲۷۳ //

فال راز | فال راز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز | فال راز دوشنبه 13 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

همیشه به خاطر داشته باشید احساسات تان به نفع شما بر افکارتان نظارت دارند. احساسات به شما می گویند که آیا افکاری که در سر دارید، به سود شما هستند یا به ضرر شما. اگر بتوانید احساسات خود را بیشتر و بهتر دریابید، در این صورت، بیشتر و بهتر از نوع فکر خود مطلع هستید. احساسات بی وقفه در حال فرستادن پیغام به شما هستند.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ما کاملا در انتخاب خواسته هامان آزاد هستیم. اکنون قدرت در دستان ما است. انتخاب با خود شما است که چگونه این قدرت را در زندگی به کار گیرید. می توانید انتخاب کنید که: امروز زندگی شادتری داشته باشید، یا این که آن را به فردا موکول کنید. کدام یک بهتر است؟ انتخاب با شماست.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

جمله تاکیدی:

من داد و ستدی دارم عالی، به شیوه ای عالی با خدمتی عالی، برای پاداشی عالی!

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

برای رسیدن به چیزی که می خواهیم باید هفت مرحله را از سر بگذرانیم:

1- از اعماق وجودمان طالب و خواستار آن چیز باشیم. یعنی با وجودی که الآن به آن چیز نرسیده ایم ، اما شوق و کشش و علاقه شدید و تمام ناشدنی برای وصال به آن چیز در تمام وجودمان موج بزند.

2- واضح و شفاف و با جزئیات کامل و دقیقا بدانیم چه چیزی را می خواهیم. گنگ و مبهم و گیج نباشیم که همینطوری یک چیزی را از روی هوس یا چشم و هم چشمی یا تقلید کورکورانه بخواهیم. باید آن چیز را حتی اگر به آن نرسیده ایم بتوانیم مقابل چشم دلمان ببینیم. مهم تر اینکه باید در اعماق وجودمان بابت خواستن این چیز دچار مشکل عذاب وجدان نباشیم و طلب کردن این چیز با ارزش های روحی و معنوی ما ناسازگار نباشد. باید ارزش هایی که به آنها معتقد هستیم هم این چیزی که برای رسیدن به آن لحظه شماری می کنیم را تائید کنند و این گرفتن تائید از تک تک ارزش های درونی مان مساله بسیار مهمی است.

3- فقط به خواست باطنی خودمان اکتفا نکنیم و چیزی که طالبش هستیم را با زبان ساده تقاضا کنیم. یعنی وقتی مطمئن شدیم و یقین پیدا کردیم که واقعا طالب آن هستیم ، با همین زبانی که صحبت می کنیم با صدای بلند برای کاینات درخواست خودمان را دعا کنیم و به اطلاع کاینات برسانیم.

4- باور کنیم و یقین داشته باشیم که بالاخره دیر یا زود حتما و مطمئنا به چیزی که می خواهیم می رسیم. هم در سطح خودآگاه و هم در سطح ضمیر ناخودآگاه باید این باور و یقین رسیدن به مقصود و مقصد را باید جا بیاندازیم.

5- برای رسیدن به چیزی که می خواهیم کاری انجام دهیم. حتی اگر اینکار یک تلاش کوچک چند دقیقه ای در طول روز باشد. باید بتوانیم در تصور و خیال خودمان را ببینیم که به مطلوبمان رسیده ایم. به جزئیات نباشد نباید کاری داشته باشیم و به اینکه کاینات چگونه می خواهد مشکلات سرراه را بردارد و ما را به وصال برساند. بلکه برعکس باید سعی کنیم خودمان را در حال لذت بردن از چیزی که بالاخره روزی به آن خواهیم رسید ببینیم.شک نداشته باشیم که سرانجام یک روزی و در یک جایی و یک جورایی ما به خواسته آرمانی مان می رسیم وچیزی که تقاضا کرده ایم را دریافت می کنیم. خودمان را در حال داشتن آن چیز و لذت بردن از آن هر روز در تصوراتمان ببینیم و در این تصور زیبا خود را شناور سازیم.

6- سپاسگذار باشیم. همیشه باید از خدا و خالق هستی تشکر کنیم و مهم این است که این سپاس و تشکر زبانی نباشد و در اعماق قلب و دلمان هم این سپاسگذاری را باید حس کنیم. قدرتمند ترین دعایی که می بایست هر روز دلمان را بلرزاند باید همین دو کلمه "خدایا متشکرم." باشد. وقتی این کلمات را در دل خود می گردانید سعی کنید آنها را واقعا و با تمام وجود احساس کنید. جوری تشکر کنید که انگار قبلا دریافت کرده اید و غرق در شکر و سپاس از درگاه خالق کاینات هستید.

7- امیدوار و منتظر و چشم به راه باشید. خودتان را طوری آماده کنید که همیشه در حالت یک نوع انتظار زیبا و یک جور چشم انتظاری توام با ذوق و شادی فراوان باشید. راهی پیدا کنید که این انتظار توام با شوق در زندگی شما هم نشان داده شود. و شما به طور دائم و مستمر لحظه ای هم از تصور وصال و رسیدن غافل نشوید. شاید کسی چیزی که می خواهید را به شما بدهد و شاید هم شما راهی برای رساندن خودتان به چیزی که طلب می کنید پیدا کنید. مهم این است که مطمئن باشید و منتظر باشید تا لحظه وصال اتفاق بیافتد.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

وقتی احساس خوبی داری، حتما افکاری خوب در سر می پرورانی. پس کارت درست است و مشغول ساطع کردن فرکانسی قوی هستی که موارد خوب بیشتری را که موجب احساسی خوب در تو می شود، برایت جذب می کند. لحظاتی را که حال و هوای خوبی داری بقاپ و از آن بهره بگیر. حواست باشد همچنان که احساسی خوب داری، قدرتمندانه موارد خوب بیشتری را به سوی خودت جذب می کنی.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

برای تاثیر بر ذهن نیمه هشیار، نشان دادن ایمان فعال همواره ضروری است. ایمان اگر با عمل همراه نباشد مرده است.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

تنها کاری که باید بکنید این است که درخواست و باور کنید، و بعد خود را آماده ی دریافت فرکانس خوبی کنید. نیازی به انجام هیچ کار دیگری نیست. کائنات هرچه را لازم باشد، حتی خود شما را، به حرکت درمی آورد.

وقتی درخواست و باور می کنید، خود را کنار کشیده و به کائنات اجازه می دهید کار خودش را بکند.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

مخاصمه را ترک کن، پیش از اینکه به مجادله برسد!

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

برای تاثیر بر ذهن نیمه هشیار، نشان دادن ایمان فعال همواره ضروری است. ایمان اگر با عمل همراه نباشد مرده است.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

مخاصمه را ترک کن، پیش از اینکه به مجادله برسد!

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

برای تاثیر بر ذهن نیمه هشیار، نشان دادن ایمان فعال همواره ضروری است. ایمان اگر با عمل همراه نباشد مرده است.

 فال راز ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

انسان تنها آن چیزی را می تواند به دست آورد که خود را در حال ستاندن آن ببیند.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان