//
کدخبر: ۴۵۲۰۵۹ //

فال راز | فال راز شنبه ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز | فال راز شنبه 11 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

همه دولتمندان منظم هستند؛ و نظم نخستین قانون کائنات است.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

هر انسانی باید یقین داشته باشد که آنچه را که دوست می دارد در پناه خدا است.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

انیشتن به ما گفت زمان صرفا یک توهم است. وقتی بفهمید و بپذیرید که زمان وجود ندارد، می توانید ببینید که هر آنچه در آینده می خواهید، از پیش موجود است. برای همین است که وقتی خواسته ی خود را تجسم، یا درباره ی آن صحبت می کنید و می نویسید، باید از زمان حال استفاده کنید. خواسته ی خود را به ذهن، قلب، و جسم خود تزریق کنید و آن را هم اکنون حاضر ببینید.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

قانون جذب مانند یک دستگاه غول پیکر فتوکپی است. دقیقا همان فکر و احساس را به شما باز می گرداند. اگر چیزهایی که نمی خواهید، وارد زندگی تان می شوند، پس شکی نیست که بیشتر مواقع از افکار و احساسات خود آگاه نیستید. از احساسات خود آگاه شوید، تا وقتی می بینید احساس خوبی ندارید، آن را متوقف و راهش را عوض کنید. چطور این کار را می کنید؟ به افکاری بیندیشید که احساس خوبی به شما می دهند.

به خاطر داشته باشید، نمی توان افکار نیک در ذهن پروراند و احساس بدی داشت، زیرا احساسات شما نتیجه افکار شما است.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

همه امراض و دلتنگیها زاییده تخلف از قانون محبت اند. بومرنگ های نفرت و انزجار و انتقاد آدمی، مالامال از بیماری و اندوه به سوی خود او باز می گردند.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

تن به یمن کلام، و در پرتو بینش روشن می تواند دگرگون، و بازآفرینی شود؛ و بیماری را یکسر از صفحه هشیاری بزداید. انسان آگاه از ماوراءالطبیعه می داند که بیماری در ذهن ریشه دارد؛ و برای شفای تن، نخست باید روح را شفا داد. و روح، همان ذهن نیمه هشیار است که باید از تفکر نادرست رهانیده شود.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

قانون جذب بی طرف است. درست مثل دستگاه فتوکپی عمل می کند. قانون هر لحظه از فکر و احساس شما فتوکپی می گیرد و عین آن نسخه را به شما بر می گرداند؛ که همان زندگی تان می شود. این فرایند شما را قادر می سازد که دنیای خود را به راحتی زیر و رو کنید.

برای تغییر دنیای بیرون، تنها کاری که باید بکنید این است که روش احساس کردن و اندیشیدن تان را تغییر دهید، تا قانون جذب از این تغییر فتوکپی بگیرد.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

انسان، نخست شکست یا موفقیت، و غم یا شادی خود را در صحنه خیال می بیند. آنگاه، شکست یا موفقیت، و غم یا شادی او عینیت می یابد.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

عبارت تاکیدی:

من از دست دادن را نفی می کنم چون در ذهن الهی خسارت وجود ندارد. پس محال است آنچه را که حق الهی من است از دست بدهم. اگر دری بسته شود خدا دری دیگر می گشاید.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

جمله تاکیدی:

جایی هست ک جز تو هیچ کس نمی تواند آن را پر کند. کاری هست که جز تو هیچ کس قادر به انجامش نیست.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

جمله تاکیدی:

جایی هست ک جز تو هیچ کس نمی تواند آن را پر کند. کاری هست که جز تو هیچ کس قادر به انجامش نیست.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

جمله تاکیدی :

من برای زیبایی و عشقی که مرا احاطه کرده است سپاسگزارم.

 فال راز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

جمله تاکیدی:

من برای طرح الهی زندگی ام کاملا مجهز هستم.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان