//
کدخبر: ۴۵۱۹۲۸ //
فال | فال شمع | فال شمع روزانه

فال شمع روزانه | فال شمع جمعه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۳

فال شمع جمعه 10 فروردین ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال شمع روزانه | فال شمع جمعه 10 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

فال شمع، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.

فال شمع در واقع از طریق اشکالی که اشکال به وسیله‌ی شمع در آب ایجاد می‌کند، توسط افراد خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی افراد برای تعبیر فال شمع نیز از اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود، و یا رنگ نور شمع به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند.

به هر حال، باید توجه داشت که فال شمع تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال شمع صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

در حالی که برخی افراد لذت می‌برند از خواندن فال شمع و ممکن است این فال برای آنها سرگرم‌کننده باشد، اما برای بیشتر مردم هدف آن تفریح است.

فال شمع روزانه فردا متولدین فروردین

زمان خیال بافی و رویاپردازی تمام شده است و وقت آن رسیده است که قدمی برای آینده اتان بردارید.شما خلاقیت و هوش بالایی دارید و تنها کافیست اراده و پشتکارتان را بیشتر کنید تا به خواسته هایتان برسید برای آن که در یک رابطه ی عاطفی موفق شوید, نیاز است که در هنگام صحبت کردن بیشتر دقت کنید و با مهربانی, حرف های خود را بزنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین اردیبهشت

امروز مجبور می شوید برای پیشبرد کارهایتان برخ لاف اصول و دستور العمل ها پیش بروید اما در نهایت به نفع شما خواهد بود و می توانید باک می خلاقیت کارهایتان را پیش ببرید. گاهی اوقات غرور بیش از اندازه ی شما باعث می شود که در مسائل شخصیتان با مشکل رو به رو شوید.سعی کنید غرور و خودخواهی را کنار بگذارید و با دیگران بهتر برخورد کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین خرداد

در کارهایتان گرهی ایجاد شده است که نمی توانید آن را حل کنید. این که زمان بیشتری را برای حل آن اختصاص دهید, کمکی به شما نمی کند. کمی به خودتان استراحت بدهید و اجازه بدهید تا ذهنتان قدری آرام شود. پیاده روی یا رفتن به خرید می تواند به شما کمک کند تا با ذهنی باز به سراغ مشکلتان برگردید.

فال شمع روزانه فردا متولدین تیر

مشکلی در کارتان پیش آمده است. باید بپذیرید همه کارها را نمی توانید به تنهایی انجام دهید و وقت آن رسیده است که از شخصی کمک بگیرید. شخصی در تلاش است تا شما را تحت تاثیر قرار دهد و نظر شما را جلب کند.سعی کنید خودتان را کنترل کنید و به دنبال آن نباشید که دلیل این موضوع را بفهمید؛ به زودی طرف مقابلتان پیش قدم خواهد شد.

فال شمع روزانه فردا متولدین مرداد

احساس می کنید افرادی در اطراف شما هستند که اجازه نمی دهند شما به حق و حقوقتان برسید و در این راه جلوی پایتان سنگ می اندازند.با جسارت و اعتماد به نفس می توانید جلوی این افراد بایستید و اجازه ندهید کسی حقوق شما را پایمال کند. امروز می توانید برخی کارهای خود را اینترنتی انجام دهید و در وقتتان صرفه جویی کنید .

فال شمع روزانه فردا متولدین شهریور

امروز یک روز پر حادثه برای شما خواهد بود.شاید مجبور شوید برخی برنامه های خود را تغییر دهید تا بتوانید به دیدار یک دوست قدیمی بروید یا در برخی کارها به او کمک کنید. امروز زمان زیادی را بیرون از خانه می گذرانید پس بهتر است در هنگام رانندگی یا پیاده روی بیشتر دقت کنید تا درگیر حادثه یا مشکل نشوید.

فال شمع روزانه فردا متولدین مهر

به یک مراسم دعوت خواهید شد که با شغلتان در ارتباط است پس توصیه می کنیم حتما به گونه ای برنامه ریزی کنید که بتوانید در این مراسم شرکت کنید زیرا اتفاقات خوبی در انتظار شما خواهد بود. مدت هاست به دنبال فرصتی هستید تا به یک مسافرت کوتاه بروید. به زودی موقعیتی برای شما پیش می آید که می توانید چند روزی را به سفر بروید.

فال شمع روزانه فردا متولدین آبان

دودلی و تردید را کنار بگذارید.امروز زمان آن رسیده است که تصمیم نهایی خود را در مورد موضوعی بگیرید پس به قلبتان رجوع کنید و تکلیفتان را در این باره مشخص کنید. مشکلات مالی زیادی دارید ولی برای حل آن, فعلا راه حلی به نظرتان نمی رسد.سعی کنید واقع بین باشید و انتظار نداشته باشید, تمام مشکلات به راحتی حل شود.

فال شمع روزانه فردا متولدین آذر

بهتر است بیخیالی و تنبلی را کنار گذاشته و در کارهایتان جدی تر باشید.شما ذهن خلاقی دارید اما با تکیه به آن نمی توانید به اهدافتان برسید و برای برخی مسائل باید جدیت و پشتکار بیشتری از خود نشان دهید. گاهی اوقات خاطرات گذشته, ذهنتان را درگیر می کنند و نمی توانید افکار منفی را از ذهنتان بیرون کنید.سعی کنید خودتان را درگیر کاری کنید تا کمتر به گذشته فکر کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین دی

امروز شاهد بدی ها و سنگدلی برخی از همشهریان خود خواهید بود و این بدی ها شما را آزرده خاطر خواهد کرد.در چنین وضعیتی کاری از دست شما بر نمی آید و باید این را قبول کنید که در جامعه خوبی و بدی وجود دارد. یکی از اعضای خانواده اتان حسابی درگیر مشکلاتی شده است و امروز زمان زیادی را برای کمک به او صرف خواهید کرد.

فال شمع روزانه فردا متولدین بهمن

در زندگی شخصی خود دوست دارید هدیه ای برای یکی از عزیزانتان تهیه کنید اما هنوز در این مرود شک و تردید دارید و نمی دانید انتخاب درست کدام است. یکی از اعضای خانواده اتان با کارهای مشا مخالف است. به جای آن که با خشونت با او برخورد کنید؛ به حرف های او گوش دهید و کمی به نظرات و انتقادات او فکر کنید.

فال شمع روزانه فردا متولدین اسفند

در محیط کاری, وظیفه ای بر دوش شما گذاشته اند که از انجام آن و درستی آن چندان مطمئن نیستید.خوب است که قبل از انجام آن با فرد مورد اعتمادی صحبت کنید ولی نیازی نیست که تمام جزئیات را با او در میان بگذارید. امروز می توانید زمان خوبی را در کنار عشقتان سپری کنید و با هم در مورد خودتان و آینده ای که می خواهید, صحبت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان