//
کدخبر: ۴۴۴۴۵۵ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب| فال قانون جذب جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب| فال قانون جذب جمعه 13 بهمن 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

خدا را شکر کن که در به حقیقت پیوستن آنیِ تمام افکار تو، تاخیر زمانی وجود دارد. در غیر این صورت به دردسر می افتادی. همین تاخیر کمک بزرگی به تو است و موجب می شود که مجددا ارزیابی کنی، درمورد هرآنچه می خواهی فکر کنی و انتخابی جدید داشته باشی.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

جمله تاکیدی:

هیچ بدی بر تو واقع نخواهد شد. و بلایی بر خیمه ی تو نخواهد رسید.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

قانون جذب قانون طبیعت است. این موردی غیر شخصی است و خوب و بد نمی شناسد، فقط افکار تو را دریافت می کند و آنها را به صورت تجربه ی زندگی به سوی خودت باز می گرداند. قانون جذب صرفا همان چیزی را که در ذهنت می گذرد به سوی تو برمی گرداند.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

روز خود را با شکرگزاری شروع کنید ... برای رختخوابی که در آن می خوابید، سقفی که بالای سرتان است، فرش زیر پایتان، آبی که با آن صورت و دستانتان را می شویید و استحمام می کنید ، مسواکتان، لباسهایتان، کفشهایتان ، یخچالتان که غذای شما را خنک نگهداری می کند، ماشینی که می رانید، شغلتان، دوستانتان ، مغازه هایی که به سادگی کالاهای مورد نیازتان را در اختیارتان می گذارد، رستوران ها، سرویس ها، وسایل الکترونیکی که زندگی را برایتان ساده می کند، برای روزنامه ها و مجلاتی که می خوانید، صندلی که روی آن می نشینید، برای هوایی که تنفس می کنید، آفتاب، پرندگان، درختان، و گلها شکر گزار باشید.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

جمله تاکیدی :

از آسمان طلا می بارد.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

سلامتی یک ثروت بزرگ است

زندگی من درست از زمانیکه راز را پیدا کردم، تغییر کرد.

زمانیکه برای بار اول، فیلم راز را نگاه کردم، متوجه شدم که من می‌توانم موجود قدرتمندی باشم و قدرت تغییر زندگیم بر مبنای افکارم را دارم. یک چیزی که من باید در آن زمان بدست می‌آوردم، چکی به مبلغ ۶۵۰ دلار بود که با توجه به شرایط من غیرمحتمل بود.

من کتاب معجزه را برای بار اول خواندم, آن کتاب به من آموخت که اتفاق‌های زندگی را از دیدگاه متفاوتی نگاه کنم.

در سومین روز، من تمرین “سلامتی معجزه‌آسا” را دیدم, این تمرین به من آموخت که من به طرز باورنکردنی ثروتمند هستم, چیزی که هیچگاه از آن مطلع نبودم.

من کاملا سالم هستم، بسیار فعالم و انرژی بسیار زیادی دارم, دونده خوبی هستم و به سرعت شنا می‌کنم.

از بدنم مواظبت می‌کنم, هر روز غذاهای سالم می‌خورم، مدیتیشن و تجسم خلاق را انجام می‌دهم, بزرگترین ثروت، سلامتی است, من سالم هستم، پس من ثروتمند هستم.

زمانی که من به این موضوع مهم پی بردم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. نمی‌دانم چرا این موضوع را زودتر متوجه نشدم.

من باید خیلی زودتر این موضوع را می‌فهمیدم، زیرا من در بیمارستان کار می‌کنم و هر روز بیماران زیادی را می‌بینم که هزینه و تلاش زیادی می‌کنند تا بتوانند سلامتی خود را مجددا بدست آوردند.

اکنون، من بابت سلامتیم از خداوند سپاسگزارم. هر زمانی که من کار می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم. هر زمانی که غذای سالمی می‌خورم، ثروتمندتر می‌شوم، هر زمانی که مدیتیشن انجام می‌دهم و با خدا صحبت می‌کنم، ثروتمندتر می‌شوم.

من به ۶۵۰ دلار نیاز داشتم، اما اکنون متوجه شدم که خداوند خیلی بیشتر از این پول را به من بخشیده است. او به من سلامتی داده است و این ثروتی است که نمی‌توان برای آن قیمتی تعیین کرد.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

هر چیزی ممکن است و هیچ چیز غیرممکن نیست . هیچ محدودیتی وجود ندارد ، اگر از این راز بزرگ استفاده کنید، هر آرزوی شما می تواند به واقعیت تبدیل شود.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

هرگز از آنچه به دلت می افتد سرپیچی نکن!

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

می توانی هر چیزی دلت بخواهد داشته باشی، هر کاری می خواهی انجام دهی یا هر آن که دلت می خواهد بشوی.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

هرآنچه آدمی درباره دیگران بگوید، درباره او خواهند گفت. و هرآنچه برای دیگری آرزو کند، همانا برای خود آرزو کرده است.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

حسد بزرگترین دشمن عشق است.

 فال قانون جذب ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

در تمام زندگی تان شما از قانون جذب استفاده می کرده اید؛ زمانی نبوده که از آن استفاده نکرده باشید. شما دارید از آن استفاده می کنید؛ حال چه خواسته ی خود را جذب کنید یا چیزی غیر از آن را. هر فردی، رخدادی، و موقعیتی - در هر روز از زندگی - از راه قانون جذب به سمت شما می آید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان