//
کدخبر: ۴۴۴۲۹۹ //

فال رابطه | فال رابطه جمعه ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه جمعه 13 بهمن ماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

تجربیات گذشته ی ما، امروز بر نحوه ی ارتباط برقرار کردن ما با دیگران تاثیر می گذارد. رویدادهای عاطفی و باورهای منفی حاصل از آن را گاهی "کوله بار" احساسات گویند.

بخش اعظم این کوله بار را همواره به طور ناخودآگاه با خود حمل می کنیم. این مساله باعث می شود که به طور ناخودآگاه به حوادث مشابه با خاطره ای تلخ و اضطراب آور واکنش نشان دهیم. بسیاری از واکنش های احساسی ما ترکیبی از گذشته و حال است. آیا تابحال متوجه واکنش افراطی و خارج از حد لازم طرف مقابل خود شده اید؟

اغلب دیدن این مساله در طرف مقابل ساده تر از دیدن آن در خود است. از واکنش شدید او تعجب می کنیم. از اینکه کوله بار او باعث رنجش شما می شود اعتراض می کنیم. درباره ی حساسیت ها و مشکلات احساسی او صحبت می کنیم.

جالب این جاست که کوله بار احساسی طرف مقابل اغلب به خوبی جمع می شود، مثل جعبه ای سفارشی. دقیقاً نحوه ی عکس العمل یک طرف باعث ناراحتی دیگری می شود – و برعکس. این عمل باعث عکس العمل می شود – چرخه ای که هیچ یک از طرفین مایل به خروج از آن نیستند.

تسلط گذشته بر فرد، در صورتی که از آن آگاه نباشد، بسیار زیاد است. ما همیشه چمدان های خود را بسته نگه می داریم و نمی خواهیم به خاطرات دردآور گذشته نگاه کنیم.

وقتی که از واکنش طرف مقابل ناراحت می شویم، بندرت متوجه تاثیر حساسیت های خود هستیم. متوجه نیستیم که رویدادهای گذشته چقدر دید ما را تحریف کرده است. درعوض، فکر می کنیم که طرف مقابل، همان مسبب احساس فعلی ماست.

کارت مالکیت از شما می خواهد تا زخم های گذشته ی خود را، که هنوز همراهتان است، برطرف کنید – التیام ببخشید. اولین گام در این راه این است که به جای سرزنش طرف مقابل به خاطر ایجاد این حس در شما، به جای راندن او، مالک احساس خود باشید – خشم، ترس، درد- را به عنوان حسی در وجودتان بپذیرید؛ قلب خود را بگشایید تا تمامیت احساس خود را درک کنید. با آن نفس بکشید. بعد از اینکه کاملاً آن را احساس کردید، ممکن است از خود بپرسید، " این حس چه ربطی به گذشته ی من دارد؟"

مواقع ناراحتی بهترین فرصت برای التیام زخم هاست. هنگام طغیان مشکلات، صدمات گذشته بیشترین احتمال بروز را دارند. در این مواقع، احتمال دیدن این دردها – و التیام آنها – بیشتر از همیشه است. التیام بخشیدن زمانی شروع می شود که کوله بار خود را باز کنیم. این کار باعث می شود که نگاهی به داخل آن بیاندازیم و به ما جرات می دهد تا صاحب هرچه در آن است شویم و آن را تجربه کنیم.

مالکیت یعنی گشودن قلبی که قبلاً جراحت دیده است. با یادآوری خاطرات احساسی گذشته، انرژی عاطفی، بیشتر افزایش می یابد. لازم است که بتوانید به خود اجازه ی رها کردن احساسات را بدهید و قدرت تجربه کردن آن را در زمان حاضر داشته باشید. به نفس کشیدن ادامه دهید و این بخش از وجود خود را در قلبتان حس کنید گویی که کودکی است که عاشقانه دوستش دارید. بگذارید که با هر نفس تمام احساسات در شما جریان پیدا کند و جلوه نماید.

مالکیت، ما را آرام می کند. طرفین رابطه ای که هریک کوله بار خود را حمل می کنند و مایلند آن را باز کنند و مالک تجربیات آن شوند، رابطه ای خواهند داشت که در کنار هم می توانند آن را التیام ببخشند.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

گشودن به معنای ابراز خود و باز کردن درهای حدومرز و "بله" گفتن به با هم بودن است. مثل باز شدن گل برای دریافت نور خورشید است. با آزادانه نفس کشیدن، می توانید گرمای این خورشید را در سینه ی خود حس کنید. این گرما در نهایت به دیگران نیز می رسد. با گشودن قلب خود بیشتر در ارتباط با دیگران قرار می گیرید و می توانید احساسات تان را با هم سهیم شوید.

گشودن یک انتخاب است. می توانید درهای قلب خود را بگشایید یا ببندید یا حد وسط را حفظ کنید. طبیعی است که گاهی برای مدتی به خود فرو روید و خود را شارژ کنید. لازم نیست که همواره گشوده باشید و بستن درهای قلب به معنای "اشتباه" بودن نیست. اعتماد یک عقلانیت طبیعی است، مثل گلی که به طور غریزی می داند کی باز شود و کی بسته. اما وقتی که "بله" می گویید – و قلب خود را می گشایید – پذیرفته اید که در دسترس باشید و رابطه ی خود را تقویت کنید و پرورش دهید تا آن را در اعماق قلب خود احساس کنید.

گشودن به معنای باز کردن درهای حفاظت از خود است. با پرسیدن " تو واقعاً کی هستی؟ می خواهم بدانم. من آماده ی فهمیدن هستم" شخص دیگری را درون قلب خود راه می دهید. در این جاست که می توانید به درستی – به دور از افکار محدودکننده، ترس ها و قضاوت ها، با هم ملاقات کنید.

گاهی گشودن کار سختی است. مثلاً، آیا به ترس از رد شدن فکر می کنید؟ آیا به علت مسائلی که قادر به تحمل آن نیستید مایل به عقب نشینی هستید؟ آیا به علت ترس از آسیب دیدن حالت تدافعی به خود می گیرید؟ اگر طبق عادت حالت تدافعی داشته باشید، ممکن است حتی متوجه آن نباشید. ممکن است بی حس شوید، اعتمادی به گشودن نداشته باشید، و حتی این کار را ابلهانه بدانید. اما گشودن راهی برای نجات – و التیام - خود است. این کار شما را ترغیب می کند تا باز خود را رها کنید، حتی اگر آسیب دیده اید، حتی اگر این کار ریسک باشد. شاید ارزش ریسک کردن داشته باشد.

گشودن با رها کردن خود آغاز می شود. اگر قلب خود را به خاطر دیگران بگشایید، در نهایت حس تهی بودن خواهید داشت. اما اگر قلبتان را به خاطر خودتان بگشایید، به عشق و التیام درونی پی خواهید برد. با قلبی باز، عشقی التیام بخش را مرهم تمام زخم های خود می کنید، مرهم تمام بخش هایی که آسیب دیده است. بعد از این کار، قلب خود را برای دیگران بگشایید، در دسترس باشید و بگذارید بیشتر وارد زندگی تان شوند.

اگر کارت "گشایش" را انتخاب کردید، بدین معناست که می توانید قلب خود را بیشتر بگشایید. می توانید شیرینی زندگی را بیشتر از آنچه که نشان می دهد بچشید. می توانید از حفاظت افراطی خود بکاهید و لذت بیشتری از رابطه ای که مناسب شماست ببرید. ممکن است زمان مناسبی برای حرکت – و شروع دسترسی به دیگران - باشد.

باز بودن به معنای صداقت درباره ی فردی است که هستید – گذشته ی شما، اشتباهات، ترس ها، دردها، امیدها، خواسته ها و نیازهای واقعی. این کار را با روحیه ی پذیرش خود واقعی تان – و شخصیت واقعی طرف مقابلتان – انجام دهید. گشودن زمانی اتفاق می افتد که هر دوی شما با هدف پذیرش شخصیت واقعی یکدیگر در دسترس باشید. در این پذیرش، عمیقاً التیام می یابید و شادی و لذت رابطه ی خود را احیا می کنید.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

هر رشد و تغییری به صبر نیاز دارد. یک باغبان این موضوع را به خوبی می داند. آب و هوا را باید در نظر داشت، خاک باید مهیا باشد، بذرها باید کاشته شوند و پرورش یابند – تا زمان برداشت برسد. باغبان می تواند هر زمان کاشت کند و بگذارد که طبیعت با سرعت خود پیش برود. این همان صبر است.

برای رشد و تغییر یک رابطه صبر مولفه ی مهمی است. صبر همان توان حفظ و باقی ماندن است؛ وقتی که تغییرات رابطه به همان سرعتی که انتظار دارید صورت نمی گیرد. به مرور زمان، یک رابطه ی موفق حاصل خواهد شد. رشد فردی شکوفا می شود. آگاهی عمیق تر می شود. خواسته ها و نیازهای حقیقی مشخص و محترم شمرده می شوند. مهارت های رابطه ی سالم به وجود می آید. التیام عاطفی و درک تمامیت فردی صورت می گیرد.

اینکه انتظار داشته باشید همه چیز یکباره – به محض نیاز – صورت بگیرد، واقع بینانه نیست. هر موجود زنده ای نیازمند زمانی برای شکوفایی، رشد و تکامل است. رشد و پرورش انسان هم به همین صورت است. از بذر تغییر گرفته تا میوه ی نمایان، رشد شخصی یا رشد رابطه، نیازمند صبر مداوم است. باغبان در هر فصلی باید از باغ مراقبت کند.

آیا چیزهایی در رابطه تان وجود دارد که واقعاً مایل به تغییر آن باشید؟ میل به تغییر همچون کاشتن بذر است. نحوه ی انتقال این میل به طرف مقابل مهیا کردن خاک است – و تغییراتی در آب و هوا ایجاد می کند تا بذر شکوفا شود. از آنجا که آب و هوا در کاشت نقش مهمی دارد، در مورد زمان بندی دقت کنید و بذرافشانی را با دقت انجام دهید. با احترام گذشتن به طرف مقابل، این بذرها را تغذیه کنید. هنگامی که درخواستی دارید مودب باشید. سوال خود را به نحوی متفاوت از قبل مطرح کنید، حتی اگر بارها این سوال را مطرح کرده باشید. یاد گرفتن راه های جدید را شروع کنید. بذرها با سرزنش تغذیه نمی شوند. برداشت لایه ای از خاک روی آن بعد از کاشت، برای اینکه ببینید ریشه زده اند یا نه، به رشد آنها صدمه می زند.

برای رشد هر چقدر لازم است زمان صرف کنید. باز هم تکرار می شود که رشد نیازمند صبر است. صبری استوار و ثابت داشته باشید و همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید به جای اینکه اصرار به تغییر آنی داشته باشید. صبر باعث می شود که شکوفه در زمان خود شکوفا شود. تغییر اجباری کارساز نیست. مانند این است که شکوفه را بچینیم تا زودتر باز شود.

صبر مانند تغییر، سازش بسیار، رها کردن یا منتظر نشستن نیست. صبور بودن به معنای پذیرفتن بی احترامی طرف مقابل یا مانند در رابطه ی نامناسب و نامربوط نیست. شما به عمیق ترین میل خود برای تغییر احترام می گذارید اما این میل بهانه ای برای رد زمان حال یا به "اشتباه" انداختن طرف مقابل نیست.

کارت صبر از شما می خواهد تا زمان لازم برای یادگیری و تلفیق راه های جدید را به خود و طرف مقابل بدهید. بدانید که ممکن است گاهی دچار سردگمی و برگشت به راه های قدیمی شوید اما این موارد مثل آب و هوای ناپایدار است. به معنای اشتباه بودن چیزی نیست. باران به معنای کندن گیاه و دور انداختن آن نیست. به خاطر داشته باشید که باران باعث پیشرفت رشد می شود! با صبر، راحت تر می توانید با باد همراه شوید و به رشد تدریجی ادامه دهید.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

مغز انسان مانند یک ضبط صوت عمل می کند.در دوران کودکی هزاران پیام، نگرش، باور و قانون را برای رفتار انسان ضبط می کند. در دوران بلوغ، مغز تمایل به پخش همان پیام ها را دارد و تا زمانی که ما بطور آگاهانه آنها را به روز رسانی نکنیم، این پیام های قدیمی بطور خودکار ما را هدایت می کنند.

برخی پیام ها مانند "نگاه کردن هر دو سمت خیابان قبل از عبور کردن از آن" در زندگیمان باقی می مانند. نوارهای ضبط شده از گذشته، به شدت روابط ما با دیگران را محدود می کنند. این پیام ها ما را به قضاوت کردن یا واکنش نشان دادن به یکدیگر با روش های ناراحت کننده هدایت می کنند.

کدام نوارها هنوز هم چنین تأثیری بر روی شما دارند؟ آیا صدای نوارها را می شنوید که درحال پخش "بایدها" و "نبایدها"یی است که در دوران کودکی در مغز شما ضبط شده؟ چیزهایی که باید بگویید، انجام دهید، احساس کنید و یا نشان دهید. نوارهایی که "خوب"، "بد"، "درست" و "اشتباه" را تعریف می کنند. نوارهایی که برای سرزنش دیگران به کار می روند. نوارهایی که شما را به راه درست هدایت می کنند و یا باعث می شوند تا احساس گناه کنید. نوارهایی که درباره ی جنسیتتان می باشد و می گوید هر زن و مردی چگونه باید عمل کند. و یا نوارهایی که دارای برچسب منحصر به شخصیت خودتان می باشد و به شما می گوید "غیر مستعد"، "نا امید"، "خجالتی" و یا یک "شکست خورده" هستید.

چنین نوارهای درونی ممکن است هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار دهند - حتی اگر به آنها توجه نکنید. این نوارها قدرت بالایی در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف روابطتان با دیگران دارند. می توانند باعث ایجاد حس سرزنش، قضاوت، گناه و ناخشنودی شوند.

کارت نوارها، از شما می خواهد که نسبت به پیام های قدیمی در حال پخش و تأثیرگذار بر روابط امروزتان آگاه باشید. در زمان قضاوت کردن شریکتان یا حتی خودتان، توجه داشته باشید. هنگامی که می خواهید ثابت کنید حق با شماست، دقت کنید. هنگامی که می خواهید به خودتان و یا دیگران بگویید که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود، دقت کنید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا نسبت به پخش شدن نوارتان آگاه تر باشید. آنها معمولاً با سرعت زیادی پخش می شوند. خیلی سریع تر از آنکه به طور آگاهانه آنها را بشنوید! پس چگونه می توانید به آنها توجه کنید؟ به لغات کلیدی مکالمه هایتان گوش دهید مانند "بهتر است که"، "باید"، "اجباری است که"، "همیشه"، "هرگز". از قضاوت هایی که مردم را گمراه می کند آگاه باشید. زمانی که به دیگری برچسب می زنید و یا صدایش می کنید، آگاه باشید. زمانی که به خود برچسب می زنید، در موقعیت های عاطفی که نوارها اغلب تمایل به پخش شدن دارند، آگاه باشید.

هرگاه خودتان را در شرایطی دیدید که درحال انجام یک واکنش عاطفی هستید یا در حال استفاده از یک کلمه کلیدی، برای یک لحظه صبر کنید! دکمه استاپ را بزنید و یک یا دو نفس عمیق بکشید. سپس به آرامی به پیام درونی که همراه با واکنشتان می باشد گوش فرا دهید. چه باورها و نگرش ها و قوانینی برای شما بازپخش می شود؟ آیا پیامی از کودکیتان می شنوید؟ صدای چه کسی آن پیام را میگوید؟ یک شریک یا شخص دیگر؟ چگونه آن پیام با اتفاقات گذشته تان در ارتباط است؟ مهمتر از همه، آیا آن پیام هنوز هم برای شما به عنوان یک شخص بالغ عمل می کند؟

با شنیدن آن ممکن است بخواهید نوار را عوض کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که یک پیام کاملاً جدید را ضبط کنید. و ممکن است نگاهی عمیق به درون قلبتان بیندازید و دریابید که نوار، دیگر با زندگیتان - و یا چگونگی رفتارتان با دیگران مرتبط نیست.

کارت نوار، شما را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از سفر رشد شخصیتی تان خود را مورد آزمون قرار دهید. شما هنگامی که نوار کهنه تان را با پیام های جدید خودتان جایگزین می کنید، مانند یک فرد بالغ تکامل پیدا می کنید. پیام های خود را که منعکس کننده تمایل شما برای ایجاد روابط پر از شادی و کامل در زندگیتان است را انتخاب کنید - و آنها را تکرار کنید.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

هنگام ابراز احساساتی مثل خشم، ترس، ناراحتی معمولاً چگونه واکنش نشان می دهید؟ آیا عقب نشینی می کنید؟ با شریک تان هم فکری می کنید؟ یا احساسات او را درک می کنید؟ آیا سعی در بهتر کردن یا حل مشکلاتش می کنید؟ اگر شما را به خاطر حسی که دارید سرزنش کند چطور؟ چه عکس العملی نشان می دهید؟ آیا در نهایت خودتان ناراحت می شوید؟

هیچ یک از این ها کارساز نیست – نه برای شما و نه او. کارت شاهد از شما می خواهد تا راه های دیگر و مناسب تر را در نظر بگیرید. هر زمان که طرف مقابل احساسش را بیان کرد، شاهد آن باشید. بگذارید ببیند که همیشه کنارش هستید تا از درک احساساتش نترسد.

کارت شاهد به طرفین اجازه می دهد تا با درک احساسات به تکامل طبیعی برسند. شهادت، حامی ابراز ناراحتی های عاطفی است – و می تواند باعث تغییر کامل موقعیت شود. شاهد فرد دیگر بودن یعنی در دسترس بودن، متمرکز بودن و مهربانی کردن. از شما می خواهد تا نه قضاوت کنید و نه دخالت. این عمل شما قدردانی های عمیق را به دنبال خواهد داشت.

عامل اصلی برای شاهد بودن، متمرکز بودن است. نفس عمیقی بکشید. مطمئن شوید که همچنان به نفس عمیق کشیدن ادامه می دهید. ذهن خود را آرام و ساکت نگاه دارید – مثل برکه ای آرام. اگر افکار و قضاوت ها به ذهنتان خطور کرد، آنها را کنار بزنید – و دوباره روی طرف مقابل متمرکز شوید. صریح و متمرکز بودن – و در دسترس بودن – از همه چیز مهم تر است. اگر نمی توانید این کار را بکنید، اندکی دست نگه دارید.

در شهادت، اشتباه نکنید و حرف های طرف مقابل را به دل نگیرید. اگر چنین شد به خاطر بیاورید که او فقط می خواهد با کلمات احساسات خود را تخلیه کند. به او اجزه دهید که این انرژی را آزاد کند. بدانید که او نمی تواند اکنون منطقی باشد و آنچه که می گوید ممکن است دقیق نباشد.

ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که شاهد آزاد شدن انرژی او از گذشته هستید – احساساتی که از کودکی، از رابطه ی قبل، یا رابطه با شما در او حبس شده اند. منشا این انرژی هرجا که باشد، درصورت رها نشدن بر هر دوی شما تاثیرگذار است – تا زمانی که حبس باشد بر قدرتش اضافه می شود.

بدانید که این مساله در نهایت بسیار التیام بخش خواهد بود. بهترین حمایت شما در التیام او این است که به او اجازه دهید احساسات درونش را تجربه کند. سعی در حل کردن یا بهتر کردن او فقط باعث تاخیر در التیام گرفتن او می شود. به او هدیه ی نایابی بدهید که وقعاً در تسکین موثر است – حضور کامل خود. بدانید که او خود قدرت آزاد کردن انرژی و تسکین خود را دارد. حضور شما تمام چیزی است که برای پشتیبانی و بیرون کشیدن طرف مقابل از تاریکی لازم است.

تصور خورشید هنگامی که کنارش نشسته اید موثر است. حتی در نیمه های شب، می دانید که خورشید همچنن می تابد. گرچه به لحاظ عاطفی حس تاریکی می کند اما می فهمد که خورشید بالاخره طلوع خواهد کرد. شاید ابرها آن را پوشانده باشد – یا حتی باران اشک یا خشم – اما خورشید همچنان وجود دارد. جهانی را با تابش طلائی رنگ خورشید متصور شوید که سینه تان را پر می کند. گرمایش را حس کنید. بزرگ شدنش را در قلب خود حس کنید و پرتوهای نورش را به سمت او هدایت کنید – تصور کنید که چه حسی پیدا می کند وقتی خورشید وجودش بالاخره طلوع کند!

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

هر یک از ما تمایلات رفتاری و عاطفی ای داریم که حاصل رابطه مان است. در مورد برخی چیزها حساس هستیم و به روش خاصی واکنش نشان می دهیم. خیلی از این تمایلات را سال ها پیش در کودکی آموخته ایم. این ها الگوهای عادتی هستند و به شدت ما را محدود می کنند. در طول سال های مختلف بارها و بارها این رفتارها را از خود بروز می دهیم.

به عنوان دو طرف یک رابطه الگوهای رفتاری را وارد رابطه می کنیم که مثل نوعی رقص است. برای دیگران، ممکن است رقص ما براساس تمرین باشد – هماهنگی عمل و عکس العمل. گاهی به جای حرکت موزون و با ظرافت در کنار هم ، رقص خود را به نوعی متضاد و پررنگ جلوه می دهیم. درنتیجه الگوهایی به وجود می آید که طبق آن همدیگر را قضاوت می کنیم و واکنش احساسی نشان می دهیم و درنهایت با پاگذاشتن روی پای یکدیگر کار را تمام می کنیم.

به طور مثال، یکی از رقص ها در تمام روابط رقص دوری و نزدیکی است. گرچه بخش طبیعی ای از زندگی روزمره است، این رقص ممکن است سخت باشد. فاصله ی زیاد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "عدم امنیت" شود. نزدیکی بیش از حد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "در دام افتادن" شود. به زودی هر یک روی یک پا، در دو سر یک خط قرار می گیرند. در این حالت، یک پا نشانه ی "نزدیکی" و پای دیگری نشانه ی "دوری" است. بسته به این که هر یک کدام پای خود را زمین بگذارند، دیگری روی پای مخالف بلند می شود.

کارت الگو از شما می خواهد تا مواظب الگوی رقص خود باشد. الگوی شما برای بیان احساسات، خواسته ها و نیازها چیست؟ خودخوری می کنید یا در ابراز آن اغراق می کنید؟ الگوی رفتاری شما موقع ابراز احساسات دیگران چیست؟ آیا سعی می کنید از برخی از احساسات خود اجتناب کنید؟ آیا سعی می کنید احساس ناراحتی دیگری را برطرف کنید؟ چه چیزی احساس شما را برمیانگیزد؟ به چه چیزی حساس هستید؟ چطور واکنش نشان می دهید؟

وقتی که متوجه رفتار الگووار خود می شوید زمان مناسبی برای ایستادن و نفس کشیدن است. ببینید که آیا واقعاً می خواهید تمام الگو را اجرا کنید؟ آیا نمی دانید که به کجا ختم می شود؟ به دنبال راه کار جدید نیستید؟ اگر چنین باشد، مراحل عادی را دنبال نکنید. شاید حتی لازم باشد مخالف حالت معمول رفتار کنید.

به طور مثال، رقص دوری و نزدیکی را در نظر بگیرید. اگر الگوی شما این باشد که احساس عدم امنیت خود را با چسبیدن به شریکتان برطرف کنید، پس این بار به طرف خود هرچقدر که می خواهد فضا بدهید. اگر معمولاً احساس در دام افتادن دارید و دوری می کنید، این بار نزدیک بایستید. در هر صورت، با احساس همیشگی و الگووار خود مقابله کنید. عدم واکنش به این احساسات جرات می خواهد. اما ضمن اجرای آن، خود را از الگوی قدیمی که سالها شما را کنترل کرده، آزاد می کنید.

اگر آگاهانه الگوی عادتی خود را کنار بگذارید، پا را فراتر از مرز رفتاری خود گذاشته اید. شما با الگوی خود می توانید راه های جدیدی برای لذت و موفقیت در رابطه – و رقص در کنار هم مثل هنرمندان واقعی – ایجاد کنید.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

تجربیات گذشته ی ما، امروز بر نحوه ی ارتباط برقرار کردن ما با دیگران تاثیر می گذارد. رویدادهای عاطفی و باورهای منفی حاصل از آن را گاهی "کوله بار" احساسات گویند.

بخش اعظم این کوله بار را همواره به طور ناخودآگاه با خود حمل می کنیم. این مساله باعث می شود که به طور ناخودآگاه به حوادث مشابه با خاطره ای تلخ و اضطراب آور واکنش نشان دهیم. بسیاری از واکنش های احساسی ما ترکیبی از گذشته و حال است. آیا تابحال متوجه واکنش افراطی و خارج از حد لازم طرف مقابل خود شده اید؟

اغلب دیدن این مساله در طرف مقابل ساده تر از دیدن آن در خود است. از واکنش شدید او تعجب می کنیم. از اینکه کوله بار او باعث رنجش شما می شود اعتراض می کنیم. درباره ی حساسیت ها و مشکلات احساسی او صحبت می کنیم.

جالب این جاست که کوله بار احساسی طرف مقابل اغلب به خوبی جمع می شود، مثل جعبه ای سفارشی. دقیقاً نحوه ی عکس العمل یک طرف باعث ناراحتی دیگری می شود – و برعکس. این عمل باعث عکس العمل می شود – چرخه ای که هیچ یک از طرفین مایل به خروج از آن نیستند.

تسلط گذشته بر فرد، در صورتی که از آن آگاه نباشد، بسیار زیاد است. ما همیشه چمدان های خود را بسته نگه می داریم و نمی خواهیم به خاطرات دردآور گذشته نگاه کنیم.

وقتی که از واکنش طرف مقابل ناراحت می شویم، بندرت متوجه تاثیر حساسیت های خود هستیم. متوجه نیستیم که رویدادهای گذشته چقدر دید ما را تحریف کرده است. درعوض، فکر می کنیم که طرف مقابل، همان مسبب احساس فعلی ماست.

کارت مالکیت از شما می خواهد تا زخم های گذشته ی خود را، که هنوز همراهتان است، برطرف کنید – التیام ببخشید. اولین گام در این راه این است که به جای سرزنش طرف مقابل به خاطر ایجاد این حس در شما، به جای راندن او، مالک احساس خود باشید – خشم، ترس، درد- را به عنوان حسی در وجودتان بپذیرید؛ قلب خود را بگشایید تا تمامیت احساس خود را درک کنید. با آن نفس بکشید. بعد از اینکه کاملاً آن را احساس کردید، ممکن است از خود بپرسید، " این حس چه ربطی به گذشته ی من دارد؟"

مواقع ناراحتی بهترین فرصت برای التیام زخم هاست. هنگام طغیان مشکلات، صدمات گذشته بیشترین احتمال بروز را دارند. در این مواقع، احتمال دیدن این دردها – و التیام آنها – بیشتر از همیشه است. التیام بخشیدن زمانی شروع می شود که کوله بار خود را باز کنیم. این کار باعث می شود که نگاهی به داخل آن بیاندازیم و به ما جرات می دهد تا صاحب هرچه در آن است شویم و آن را تجربه کنیم.

مالکیت یعنی گشودن قلبی که قبلاً جراحت دیده است. با یادآوری خاطرات احساسی گذشته، انرژی عاطفی، بیشتر افزایش می یابد. لازم است که بتوانید به خود اجازه ی رها کردن احساسات را بدهید و قدرت تجربه کردن آن را در زمان حاضر داشته باشید. به نفس کشیدن ادامه دهید و این بخش از وجود خود را در قلبتان حس کنید گویی که کودکی است که عاشقانه دوستش دارید. بگذارید که با هر نفس تمام احساسات در شما جریان پیدا کند و جلوه نماید.

مالکیت، ما را آرام می کند. طرفین رابطه ای که هریک کوله بار خود را حمل می کنند و مایلند آن را باز کنند و مالک تجربیات آن شوند، رابطه ای خواهند داشت که در کنار هم می توانند آن را التیام ببخشند.

 فال رابطه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

درحال حاضر تعادل زندگی شما در چه حدی است؟ تعادل فرآیندی مستمر و چالشی همیشگی است. دنیا همواره در حال تغییر است. زندگی زیاد ثابت نمی ماند. همانطور که جریان زندگی شما تغییر می کند دیدگاه شما هم عوض می شود و جنبه های جدیدی از زندگی ظهور می یابد. گاهی حتی ممکن است دیدگاه جدیدی بر شما غالب شود و تا مدتی تعادل زندگی شما را بر هم زند.

تعادل یعنی توجه به تمام جنبه های انسانی که در وجود شماست – حتی وقتی که انرژی شما معطوف موضوعی خاص است. تعادل به مانند باغبانی است که یادآور آبیاری است و به تمام گل و گیاهان توجه دارد – حتی اگر گلی با شکوفه های زیبا بیشتر جلب توجه کند.

کارت "تعادل" یادآور پرورش تمامیت انسانی است – سرتاسر باغ وجود شما. باغ وجود انسان خواسته های متفاوتی دارد – کار، بازی، استراحت، وقت گذرانی با دیگران، و خلوت کردن. ابعاد مختلفی نیز دارد – جسمانی، عاطفی، روانی، و روحی. حالت های مختلفی را بیان می کند – جدی، شوخ، مصمم، صبور، برونگرا، پذیرنده، شجاع، متین، و بسیاری از حالات دیگر.

این کارت به شما یادآوری می کند که مواظب باشید تا گرفتار تک بعدگرایی نشوید و فقط به یک نیاز خاص، یک بعد، یا یک حالت انسانی توجه نکنید و سایر جنبه های وجودی خود را نادیده بگیرید. نگذارید که گل و گیاه های دیگر وجود شما پژمرده شوند و از بی توجهی بمیرند. همگی بخشی از وجود شما هستند. برای سالم بودن باید تمامشان را تغذیه کنید.

در برقراری روابط، همواره لازم است تا تعادل بیشتری را در برخورد با دیگران حفظ کنید. شما و شریک زندگی تان ممکن است اغلب با هم در موارد مختلف مخالف باشید. یکی سرگرم کار و دیگری مشغول بازی باشد. یکی بیشتر نیازمند خلوت کردن و دیگری مشتاق باهم بودن باشد. یکی حالت ذهن گرایی داشته و مشتاق حل مشکلات است و دیگری بیشتر جسم گرا و مشتاق ارتباطات عاطفی است. یکی جدی و دیگری بی خیال باشد.

برای داشتن رابطه ای سالم لازم است که هر دو نفر نیازها و خواسته های یکدیگر را برآورده کنند. هر فردی می تواند آزادانه موضع خود را بیان کند و همه باید مجال ابراز عقاید را داشته باشند. تصمیمات خود را با دیگران درمیان بگذارند. در بیان اینکه چه کسی چه چیزی را چه زمانی می خواهد باید تعادل وجود داشته باشد. این یک نمای مطلوب از تعادل در عمل است.

اما گاهی روابط مانند یک مدار سه حلقه ای از تعارض بین خواسته ها، نیازها، و تفاوت هاست. آیا تفاوت ها باعث ایجاد کدورت در روابط شما می شود؟ آیا خواسته های یار شما متفاوت از آن چیزی است که شما می خواهید؟ این مساله باعث نزاع بسیار، آشتی سطحی و وضعیتی نامطلوب می شود. اما شانس تغییر وجود دارد. چگونه می توان قدم در راه رشد گذاشت؟ راز آن در فهم این است که: علی رغم تفاوت های موجود، خواسته های شریک زندگی شما یادآور توجه به جنبه ای از وجود شماست که احتمالاً آن را نادیده گرفته اید!

اگر با این دید به قضیه نگاه کنید، خواسته های شریک زندگی تان را نوعی حرکت به سوی تعادل خواهید دانست. هر دو نفر طبعاً خواسته های متفاوتی از یکدیگر دارند. به جای اینکه این تفاوت ها را منشا تعارض بدانید، بهتر است با آغوشی باز به خواسته های شریک زندگی خود توجه کنید. بدنید که ممکن است آن خواسته ها به نفع شما باشد و شما را به سمت تعادل، تکامل و سلامت بیشتر در زندگی هدایت کند. با تعادل بخشیدن به خواسته ها و نیازهای خود و شریک زندگی تان، به لحاظ درونی هم به تعادل بیشتری دست خواهید یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۴۲۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان