//
کدخبر: ۴۲۸۳۰۲ //
ثبت نام لاتاری | شرایط ثبت نام لاتاری | سایت ثبت نام لاتاری

ثبت نام لاتاری در یک دقیقه | خیلی فوری ثبت نام لاتاری را انجام دهید + ویدئو

در این مطلب توضیح داده می‌شود که چطور در عرض یک دقیقه ثبت نام لاتاری را انجام بدهید.

ثبت نام لاتاری در یک دقیقه | خیلی فوری ثبت نام لاتاری را انجام دهید + ویدئو

ثبت نام لاتاری به معنای شرکت در قرعه‌کشی یا تخصیص اعداد تصادفی برای فرصت برنده شدن در یک جایزه یا جایزه‌های مالی مختلف است. فرصت ثبت نام لاتاری معمولاً توسط ارگان‌ها یا سازمان‌های مختلفی ارائه می‌شود و برای شرکت در این برنامه ها باید معمولاً هزینه‌ای پرداخت کرد و اطلاعات شما را ثبت کرد. برای ثبت نام لاتاری یا قرعه‌کشی خاص، باید به سایت یا منبع مربوطه مراجعه کرده و دستورالعمل‌ها و شرایط ثبت‌نام را دقیقاً دنبال کرد. ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا برای سال ۲۰۲۵ انجام می شود.

بسیاری از ایرانیان منتظر آغاز زمان ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۵ بودند که از روزهای گذشته با آغاز این نام نویسی خیل عظیمی از آنها به دنبال روش ثبت نام آن هستند که ما در این مطلب به آن می پردازیم.

در ویدئوی زیر توضیح داده شده که چطور در عرض یک دقیقه ثبت نام لاتاری را انجام بدهید.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۵ از ۴ اکتبر ۲۰۲۳ که به تاریخ کشور ایران معادل ۱۲ مهر ۱۴۰۲ است شروع خواهد شد و تا تاریخ ۷ نوامبر ۲۰۲۳ که به تاریخ کشور ایران معادل  ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام لاتاری

ممکن است شرایط ثبت نام لاتاری با انتشار دستورالعمل توسط کی‌ سی‌ سی تغییر کند به طور مثال در لاتاری ۲۰۲۱ داشتن پاسپورت الزامی بود اما در لاتاری ۲۰۲۲ شرط داشتن پاسپورت برداشته شد.

اما لاتاری شرایط کلی دارد که در همه دوره های آن ثابت بوده است و در هیچ دوره ای این شرایط برداشته نشده است، برای مشاهده این شرایط مقاله شرایط ثبت نام لاتاری را مطالعه کنید.

زمان ثبت نام لاتاری

مراحل و مدارک مورد نیاز لاتاری آمریکا

در ادامه قصد آموزش جامع ثبت نام لاتاری را داریم. برای ثبت نام در لاتاری بایستی فرم های مربوط به شرایط خودتان حاوی اطلاعات فردی و تحصیلی  (مجرد، متاهل، مطلقه و بیوه) را تکمیل و به همراه یک قطعه عکس ارسال نمایید.

نام و نام خانوادگی متقاضی اصلی

جنسیت

تاریخ دقیق تولد مطابق پاسپورت یا شناسنامه

شهر و کشور محل تولد

آدرس کامل محل سکونت

اطلاعات تماس و آدرس ایمیل

میزان تحصیلات

شرایط تاهل

اطلاعات همسر و فرزندان در صورت لزوم

دقت داشته باشید که اطلاعات تمامی فرزندان یا فرزند خوانده های زیر ۲۱ سال و مجرد در قید حیات باید ذکر شود..

اگر فرزندتان بالای ۲۱ سال سن دارد، باید به تنهایی ثبت نام کند و نمیتواند زیر مجموعه شما باشد. اگر فرزندتان متولد آمریکاست یا گرین کارت آمریکا را دارد، اطلاعات ایشان را در فرم تان ننویسید.

در صورت هر گونه قصوری در ثبت نام اطلاعات همسر و فرزندانتان، حتی در صورت قبولی، کیس شما مردود خواهد شد.

یک قطعه عکس برای خود و تمامی همراهان. فراموش نکنید تمامی اعضای خانواده نیاز به عکس دارند. حتی نوزادی که چند روز از تولدش میگذرد.

شانس قبولی در لاتاری

در این بخش می خواهیم مواردی که باعث می شود، شانس شما یا احتمال قبولی در لاتاری را بالا میبرد نکاتی را ارائه دهیم. لازم به تذکر است که هر فردی می تواند به صورت سالیانه یک بار در لاتاری شرکت کند. هر شخصی حق دارد یک بار در قرعه کشی لاتاری شرکت کند و شانس خود را امتحان کند.

با ثبت نام مجدد در لاتاری، شانس خود را پایین آورده و سیستم امکان دارد شما را به عنوان فرد متقلب در لاتاری معرفی کند.

بنابراین هر فرد متقاضی فقط یکبار می تواند در لاتاری ۲۰۲۵ ثبت نام نماید (هر سال یکبار) و فقط دو گروه از افراد به طور قانونی می توانند شانس خود را افزایش دهند.

گروه اول افراد متاهل می باشند که می توانند یک ثبت نام دو شانسه داشته باشند به این صورت که یکبار فرد به عنوان متقاضی اصلی در نظر گرفته می شود و همسر و فرزندان او به عنوان همراه ثبت می شوند و یکبار هم، همسر فرد به عنوان متقاضی اصلی در نظر گرفته می شود و همسر و فرزندانشان به عنوان همراه ثبت می شوند.

گروه دوم نیز افراد مجرد زیر ۲۱ سالی هستند که موفق به دریافت دیپلم ۱۲ ساله شده اند که آن ها سه شانس برای ثبت نام دارند. دوشانس در فرم والدین و یکبار هم خود فرد به عنوان متقاضی اصلی می تواند ثبت نام نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۳۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان