//
کدخبر: ۴۲۷۶۴۸ //
داریوش مهرجویی

قتل وحشتناک داریوش مهرجویی و همسرش | پیدا شدن جنازه تکه تکه داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی

‌ساعتی قبل جسد داریوش ‌مهرجویی و همسرش در ویلایشان در حالی که با ضربات چاقو به قتل رسیده بودند پیدا شد.

قتل وحشتناک داریوش مهرجویی و همسرش | پیدا شدن جنازه تکه تکه داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی

به گزارش شمانیوز؛ داریوش مهرجویی و همسرش در کرج به قتل رسیدند.جسد داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی پیدا  شد. در هفته گذشته وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود. دداریوش مهرجویی با ضربات چاقو به قتل رسیده است. جامعه هنری  نسبت به قتل داریوش مهرجوی و همسرش در شوک هستند. داریوش مهرجویی سازنده تعدادی از ماندگارترین فیلم‌های سینمای ایران از جمله «گاو»، «دایره مینا»، «اجاره نشین‌ها»، «هامون»، «بانو»، «سارا»، «لیلا» ،«درخت گلابی» و«سنتوری» و کاشف بازیگران سرشناسی چون عزت الله انتظامی، علی نصیریان، خسرو شکیبایی بوده است.

پیدا شدن جنازه تکه تکه داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی 

داریوش مهرجویی کارگردان معروف سینما و همسرش وحیده محمدی فر امشب به قتل رسیدند. بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.

خبرگزاری رکنا از درگذشت داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران خبر داد. برخی از منابع خبری هم از قتل این کارگردان در منزلش نوشته‌اند. خبرگزاری رکنا در این مورد نوشته:«داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران ساعتی قبل در یکی از ویلاهای کرج درگذشت. تحقیقات در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران توسط کارآگاهان جنایی استان البرز در دست بررسی است.»

 

همچنین خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر نوشته:« بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است.در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیفات در این زمینه  خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.»

خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه نوشته:«قتل داریوش مهرجویی و همسرش در  باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها به صورت سربری  و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است

 

با این حال محمدمهدی عسگرپور رئیس هیات‌رئیسه خانه سینما در گفت‌وگو با ایسنا خبر قتل داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر در کرج را تایید کرد.

در هفته گذشته وحیده محمدی فر (نویسنده) و همسر داریوش مهرجویی در صفحه شخصی خود از تهدید شخصی ناشناس با لهجه غیر ایرانی و با چاقو خبر داده بود.»

پست همسر مهرجویی

 
 

داریوش مهرجویی

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۶۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان