//
کدخبر: ۴۲۴۵۵۷ //
رعنا آزادی ور | حواشی رعنا آزادی ور

عکسی از رعنا آزادی ور با پدرش غوغا کرد | رعنا آزادی ور از پدرش رونمایی کرد

رعنا آزادی ور عکسی با پدرش به تازگی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

عکسی از رعنا آزادی ور با پدرش غوغا کرد | رعنا آزادی ور از پدرش رونمایی کرد

عکسی از رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری با پدرش به تازگی منتشر شده است که جنجال زیادی را به پا کرده است. رعنا آزادی ور متولد فروردین ماه سال 1362 می باشد و در فیلم مارمولک نیز ایفای نقش کرده است. رعنا آزادی ور به تازگی به مهدی پاکدل بازیگر مشهور سینمای ایران ازدواج کرده است. رعنا آزادی ور به تازگی در سریال زخم کاری ایفای نقش کرده است و درخشیده است. خبر ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل را عاطفه رضوی اعلام کرد.

رعنا آزادی ور

اجرای ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور از کجا کلید خورد؟ مهدی پاکدل یکی از بازیگران ساکت و بدون حاشیه دنیای هنر است که بار اول با فیلم آبی حمید لبخنده در سال ۷۹ به دنیای سینما راه یافت و با بازی در نقش هایی موفق راهش را در دنیای هنر هموارتر کرد. وی چندی پیش با منتشر خبر جدایی از همسرش بهنوش طباطبایی درگیر حاشیه ها شد.

سال قبل هم زمانیکه مهدی پاک دل درگیر بازی در تئاتری با حضور رعنا ازادی ور بود، عکس هایی دو نفره از این دو هنرپیشه منتشر شد. منتشر این عکسها خبر ازدواج دوباره آقای پاک دل با این خانم هنرپیشه را به راه انداخت که اما در حد همان شایعه باقی ماند.

با انتشار عکسی از مهدی پاک دل در کنار رعنا ازادی ور هنرپیشه کشورمان ماجراهایی از ازدواج دوباره آقای هنرمند را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و سبب به وجود آمدن

حاشیه های تازه ای برای مهدی پاکدل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۵۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان