//
کدخبر: ۴۲۰۶۱۸ //
بیژن مرتضوی | ستاره سعیدی

ستاره سعیدی قبل ازدواج چادری بوده | عکس لو رفته با چادر از همسر بیژن مرتضوی

دنیای عجیبی هست؛ ستاره سعیدی در ایران خبرنگار سیاسی برنا و پارلمانی در زمان احمدی‌نژاد بود؛ رفت خارج همسر دوم بیژن مرتضوی شد؛ وقتی مرتضوی کرونا گرفت، گفتند ببین شوهر پیرت میمیره، تو در جوونی بیوه میشی؛ حالا امروز خودش از دنیا رفته خلاصه که آینده آدمها بدجور غیرقابل پیش‌بینی هست.

ستاره سعیدی قبل ازدواج چادری بوده | عکس لو رفته با چادر از همسر بیژن مرتضوی

پنجشنبه بود که خبر درگذشت ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی آمد و اتفاقا در همان روز و ساعاتی قبل‌تر خبر درگذشت جواد روحی(از معترضان سال گذشته در نوشهر) توجه افکار عمومی را به خودش جلب کرده بود.  قیاس میان این دو خبر برخی کاربران را به این نتیجه رسانده بود که چون عده‌ای از مردم به خبر درگذشت ستاره سعیدی واکنش نشان داده‌اند، پس بخشی از جامعه ایرانی درگیر ابتذال است!ستاره سعیدی بعد از خبرنگاری در ایران تایمز، مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی شد. ستاره سعیدی، همسر بیژن مرتضوی طی روزهای گذشته، پس از عملی که بر روی مغزش انجام شده بود، در حالت اغما بود. چندی پیش بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده ایرانی با انتشار یک فیلم از مردم ایران خواسته بود برای همسرش دعا کنند..همسر بیژن مرتضوی فعالیت زیادی در حوزه اینستاگرام داشت و همین امر باعث شده بود که در بین طرفداران بیژن مرتضی بسیار محبوب باشد. همسر بیژن مرتضوی درگیر بیماری تومور مغزی بود و این بیماری باعث شد تا میزان علاقه بیژن مرتضوی به ستاره سعیدی لو برود. در دو هفته اخیر ویدئو های بیژن مرتضوی که از مردم برای شفای همسرش درخواست دعا کرده بود بسیار وایرال شد و پرده از علاقه شدید بیژن مرتضوی به ستاره برداشت.

 

امین هم غمگین بود: «حس غریبی دارم وقتی بیژن مرتضوی کرونا گرفت، همسرش پا به پاش، کنارش موند چقد کامنت مسخره واسش میذاشتن، چقد تفاوت سنی شون رو میزدن تو سرِ خانمش امروز  ستاره سعیدی رفت. ماها از کِی اینجوری شدیم؟ بخدا دنیا ارزش نداره دنیا همه هیچ و اهل دنیا همه هیچ …»

کاربر فانی، مثل اسم کاربری اش فکر کرده بود: «اختلاف سن بیژن مرتضوی و ستاره سعیدی ۴۰ سال بود. ستاره مُرد، بیژن زنده است و زندگی به نسیمی بنده. و من ابله و احمق دارم به روزی فکر می‌کنم که تو آغوش محبوبم بمیرم. از زندگی فقط باید لذت برد و اُف تو اخلاق و عدالت و انسانیت. اُف تو دنیا و قوانین‌اش.»

موون، بزرگ منشانه رفتار کرده بود: «واقعا تعجب کردم وقتی فهمیدم ستاره سعیدی خبرنگار بوده و اتفاقا زن خیلی مستقلی بوده. چقدر وقتی طفلی ازدواج کرد همه میگفتن ازدواجش به خاطر پول و شهرت بیژنه و بدون بیژن هیچی نیست. واقعا امیدوارم به اون روزی برسیم که روابطی که با استانداردهای معمول جامعه همخوانی نداره رو قضاوت نکنیم.»

فارز، تقریبا هم نظر دیگر کاربران بود: «امروز که متوجه فوت ستاره سعیدی شدم فقط به این فکر کردم چقد خوب که حرفاى مردم براش پشیزى ارزش نداشت و چندین سال عاشقانه زندگى کرد. اینکه فکرکنیم هممون از مرگ دوریم و جورى که دلمون میخواد زندگى نکنیم و نظر مردم باعث تصمیمات مهم زندگیمون شه بزرگترین حماقت و خیانت در حق خودمونه.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان