//
کدخبر: ۴۱۹۰۹۵ //
مهران احمدی | عکس مهران احمدی

دختر زیبا و بزرگ مهران احمدی، بهبود پایتخت غوغا کرد | دختر مهران احمدی بازیگر شد

مهران احمدی, یکی از بازیگران توانمند و با تجربه سریال های تلویزیونی است که مدتی است تصمیم گرفته با کارگردانی مسیر هنری اش را به سمت و سویی که دوست دارد پیش ببرد.

دختر زیبا و بزرگ مهران احمدی، بهبود پایتخت غوغا کرد | دختر مهران احمدی بازیگر شد

باران احمدی دختر واقعی مهران احمدی بازیگر و کارگردان سریال بی گناه است که در این اثر با پدرش همبازی بوده است.  دختر مهران احمدی  در این سریال نقش سارینا دختر جوان پروین فرشباف با بازی نسرین نصرتی و مهران احمدی در نقش عطا معصومی را ایفا می کند.باران و مهران احمدی در این فیلم مانند واقعیت نقش پدر و دختری را بازی می کنند که علاوه بر این رابطه با یکدیگر دوست هستند. در ادامه عکسی از دختر مهران احمدی را مشاهده می کنید:

مهران احمدی

سارینای قصه بی گناه دخترعکاس با شیطنت و ادبیات خاص خود است که با بازی روانش بسیاری از مخاطبان این سریال را جذب خود نموده است.سریال بی گناه در ژانر خانوادگی و اجتماعی داستان مردی به نام بهمن مردانی را به تصویر می کشدکه در پی کشف راز بیست و پنج سال قبل که به ایران بازمی گردد و….

مهران احمدی

شهرت با شکیب آوای باران و مهران احمدی 

در نوروز ۱۳۹۲ با نقش بهبود در پایتخت ۲ چهره اش شناخته تر شد تا اینکه چند ماه بعد با سریال آوای باران در نقش شکیب به اوج شهرت رسیدمی گوید بعد از این همه سال هنوز هم مردم من را با بهبود و شکیب می شناسند

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۰۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان