//
کدخبر: ۴۰۴۹۶۶ //
تعبیر خواب | تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر دیدن افتادن دندان در خواب چیست؟ | تعبیر خواب افتادن دندان

برای اطلاع از تعبیر خواب افتادن دندان و تعبیر چند تعبیرگر معروف از افتادن دندان با ما در ادامه همراه باشید.

تعبیر دیدن افتادن دندان در خواب چیست؟ | تعبیر خواب افتادن دندان

تعبیر خواب افتادن دندان

برای اطلاع از تعبیر خواب افتادن دندان و تعبیر چند تعبیرگر معروف از افتادن دندان با ما در ادامه همراه باشید.

تعبیر دیدن دندان در خواب

معبران عقیده دارند که دندان در خواب خانواده و فامیل های تو می باشد به طوریکه دندان های فک بالا به جنس مذکر و دندان های فک پایین جنس مؤنث و زن مربوط می شوند و دندان های جلو نشان از بستگان درجه یک یعنی پدر و مادر, فرزندان, خواهران و برادران آن شخص مربوط می شود.

و دندان های سمت راست در فک بالا نشان از بستگان جنس مذکر پدر و دندان سمت چب در فک بالا نشان از بستگان جنس مذکر مادر می باشد و دندان های فک پایین هم به همین شکل می باشد ولی به جنس مؤنت اشاره دارد.

اگر در خواب ببینید که دندانتان می افتد

این خواب رایج ترین خواب دندان است. این باور وجود دارد که اگر در خواب دندان خود را در حال افتادن ببینید، این خواب نشانه ای منفی است.

اما خوشبختانه، می توانیم به شما بگوییم که این خواب ها می توانند تعابیری مثبت و منفی داشته باشند. در بیشتر موارد، دیدن افتادن دندان در خواب نشان دهنده تغییراتی است که در زندگی خواب بیننده رخ می دهد و نشان دهنده ترس های او است. فروید معتقد است که این خواب ها می توانند مفهومی جنسی هم داشته باشند و نمادی از احساسات و امیال جنسی سرکوب شده ما هستند.

کشیدن دندان کرم خورده در خواب نشانه دچار شدن به فقر و تنگدستی خواهد بود و اگر خواب ببینید که یکی از دندان خود را کشیده اید و آن دندان کشیده را گم کردید خواب شما نشانه این است که در کاری وارد خواهید شد که برایتان سودی نخواهد داشت.

تعبیر خواب کشیدن دندان

کشیدن دندان توسط دندانپزشک در خواب نشانه مبتلا شدن به بیماری سخت و دردناک خواهد بود و اگر دندان کرسی شما پوسیده شده و درد می کند خواب شما نشانه این است که با همسر خود اختلاف پیدا خواهید کرد و اگر آن دندان کرسی را خودتان و یا پزشک بکشد و بیرون بیاورد نشانه جدا شدن از همسرتان خواهد بود.

تعبیر خواب دندان مصنوعی

دندان مصنوعی در خواب نشانه سخنان و نقاب های دروغین, پیمان شکنی و وفا نکردن به عهد و پیمان است. معبر دیگری دیدن دندان مصنوعی در خواب را نشانه از دست دادن جذابیت و زیبایی ظاهر و قدم گذاشتن در سن پیری تعبیر می کند.

تعبیر رویای دندان نیمه شکسته

اگر دندان نیمه شکسته در خواب ببینید به نشانه بیماری یکی از عزیزانتان است، در صورتی که دندان شکسته شده مربوط به دندان های بالایی باشند، این فرد مرد بوده و اگر از دندان های پایینی باشد، زن می باشد، همچنین اگر دندان های عقبی شکسته باشد، این خواب به پدر و مادر همسر اشاره دارد و دندان های جلویی نیز مربوط به خواهر و برادر و فرزندان می باشد.

افتادن دندان در خواب از دید بزرگان دین و عارفان بزرگ دارای چه تعبیری است ؟

محمد بن سیرین 

اگر فردی در خواب ببیند که دندان جلویی وی بر کف دستش یا روی زمین افتاد و به خاک آلوده نشد بیانگر این است که بیننده خواب صاحب فرزند یا خواهر و برادری می شود.

اگر فردی در خواب ببیند که دندان جلویش روی زمین افتاد و به خاک آلوده شد نشانه این است که فرزند یا خواهر یا برادرش هلاک می شوند یا این افراد از خواب بیننده جدا خواهند شد و هیچ فردی از آن ها نشانه ای نخواهد داشت.

یوسف نبی 

اگر فردی در خواب ببیند که دندانش افتاده است یکی از خویشانش از وی جدا می شود.

تعبیر دیدن این خواب از دیدگاه امام صادق (ع)

از نظر امام صادق (ع) دیدن دندان در عالم رویا بر شش وجه می باشد که عبارتند از :

خانواده و افراد فامیل

مال و ثروت

سود و منفعت

حزن و غم

آسیب و صدمه

جدایی از خانواده و خویشاوندان

تعابیر رویای افتادن دندان از دیدگاه اسلام

افتادن دندان در اسلام به طور کلی به معنی جدایی از عزیزان می باشد و هر یک از دندان ها به نشانه قسمتی از بستگانتان هستند.

حال در صورتی که خواب ببینید، دندانتان افتاده است، یعنی اینکه در زندگی تان تغییراتی در حال رخ دادن است و شما از این تغییرات واهمه دارید.

علامه مجلسی 

اگر فردی در خواب ببیند که دندان های بالایش افتاده اند خویشان پدری اش فوت می کنند و اگر فردی در خواب ببیند که دندان های پایینش افتاده اند خویشان مادری اش فوت خواهند کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۴۹۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان