//
کدخبر: ۴۸۲۰۰ //
ابهام در سرنوشت منصوریان و استقلال

پیام بیانیه جدید افتخاری چه بود؟

سرمربی استقلال همچنان شرایط مبهمی برای ادامه کار در استقلال دارد.

پیام بیانیه جدید افتخاری چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

، اولین واکنش رسمی مدیران استقلال به شکست برابر پدیده، قعر نشینی استقلال و شعار علیه منصوریان 48 ساعت بعد از این دیدار اتفاق افتاد و مدیرعامل استقلال با انتشار بیانیه ای خطاب به هواداران، صحبتهایی را مطرح کرد. صحبتهایی که بخش اعظمی از آن را کلی گویی، ترسیم راه و وعده های مدیریت استقلال تشکیل داده و کمتر درباره جزییات صحبتی مطرح شده است.

 

مدیرعامل استقلال بیانیه خود را با عذرخواهی از هواداران آغاز کرد و پس از آن طبق تعارفی همیشگی هواداران را صاحبان اصلی باشگاه معرفی کرد. افتخاری در ادامه صحبتهای خود با یادآوری فصل نقل و انتقالات به عنوان بخش روشن کارنامه خود در استقلال به هواداران قول داد تا تلاش خود را برای بازگشت استقلال به روزهای موفقیت انجام می دهد.

 

تنها صحبت مهم مدیرعامل استقلال، به کلی گویی او درباره وضعیت کادرفنی و تصمیم هیات مدیره باز می گردد. افتخاری در این باره گفت " ناگفته نماند هیات مدیره محترم باشگاه در حال رسیدگی و رفع مشکلات پیش آمده می باشد و ان‌شاءالله تصمیم منطقی و درستی را در راستای موفقیت تیم استقلال خواهد گرفت" و البته هیچ اشاره ای به تاریخ برگزار جلسه هیات مدیره و تصمیم خود به عنوان مدیرعامل نداشت تا به این ترتیب اولین واکنش استقلالی ها با همین جملات به پایان برسد.

 

تمرین بازیکنان استقلال روز شنبه بعد از 4 روز استراحت آغاز خواهد شد اما شرایط این تیم در هاله ای از ابهام است. هیات مدیره و مدیرعامل استقلال هنوز صحبتی مبنی بر ادامه همکاری با منصوریان مطرح نکردند و اخبار غیر رسمی از مذاکره آنها با گزینه های جانشینی منصوریان نیز مطرح می شود.

 

رضا افتخاری نیز در این بیانیه ترجیح داد تا از منصوریان حمایت نکند تا بیش از گذشته وضعیت نامطمئن او روی نیمکت استقلال منتشر شود. عدم حمایت مدیران استقلال اما با برکناری منصوریان و مذاکره رسمی با گزینه های جانشینی او همراه نشده تا شرایط استقلال با گذشت 4 روز از شکست برابر پدیده، همچنان نامشخص باشد.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۲۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان