//
کدخبر: ۳۷۷۳۷۳ //
قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره):

برنامه‌ریزی کمیته‌امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در کشور طی سال‌جاری

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از برنامه‌ریزی کمیته‌امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در کشور طی سال‌جاری خبر داد.

برنامه‌ریزی کمیته‌امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار شغل در کشور طی سال‌جاری
به گزارش فرتاک نیوز،

"مصطفی خاکسار قهرودی" در مراسم جشن خودکفایی ۱۵۰۰ خانواده تحت حمایت کمیته امداد  استان کرمانشاه که پیش از ظهر امروز (۱۶آذرماه) در تالار انتظار برگزار شد با اشاره به این که اعطای مختصر وام در شرایط کنونی نمی‌تواند به تنهایی باعث ایجاد اشتغال شود اظهار کرد: رمز موفقیت مددجویان در ایجاد اشتغال همت والا و جدیت برای کسب موفقیت بوده است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) یکی از دلایل بیکاری در کشور را نداشتن همت برای ایجاد اشتغال عنوان کرد وافزود: اگر حرکتی باشد برکت رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی برای ایجاد اشتغال جوانان باید تمامی تلاش خود را به کار گیرند تا اعتبارات استانی برای ایجاد اشتغال به استان‌های دیگر واگذار نشود.

خاکسار اضافه کرد: از ویژگی‌ها و محورهای اصلی نظام جمهوری و قانون اساسی خدمت به محرومین است و کمیته‌امداد نیز با تدبیر امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیت تشکیل شدو در این راه کوتاهی نکرده است.

وی در گوشه دیگری از سخنانش با اشاره به اعطای جهیزیه به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز گفت: سال گذشته ۷۰ هزار سری جهیزیه و در برنامه سال جاری نیز ۸۰ هزار جهیزیه به مددجویان اعطا خواهد شد، همچنین ۲۰ هزار مسکن مددجویی در سال گذشته ساخته شد، امسال نیز ساخت ۳۰ هزار مسکن مددجویی در دست اقدام است و برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی نیز برنامه ریزی شده است.

قائم مقام رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه وحدت را نیاز جامعه امروز دانست و گفت: توانمندی‌های ایران در عرصه‌های علمی، نظامی و دفاعی باعث ترس دشمنان نظام و انقلاب شده به این دلیل در قالب برنامه‌های مختلف قصد دارند با ایجاد آشوب مسیر رفع مشکلات را سد نمایند اما نمیتوانند در این عرصه کاری انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تامین ابزار برای حل مشکلات جامعه با تکیه بر مردم که سرمایه و امید این کشور هستند مقدور خواهد بود که با حضور خود این انقلاب را به پیروزی رساندند و سرمشقی در جهان شدند که آسیب زدن به این سرمشق‌ها باعث آسیب دیدن نظام خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۷۳۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان