//
کدخبر: ۳۴۳۵۹۲ //
سحر قریشی | تتلو | امیر تتلو

آیا مراسم ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو بزودی برگزار می‌شود؟ + عکس و جزئیات

آیا بزودی جشن عروسی تتلو و سحر قریشی برگزار می شود !!!؟؟

آیا مراسم ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو بزودی برگزار می‌شود؟ + عکس و جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس جدیدترین اخبار شنیده در هفته جدیدی که پیش رو داریم خبر رسمی ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو اعلام خواهد شد.

ماجرای سفر و ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این روزها داغ است و خبرهایی از اعلام رسمی خبر ازدواج در روزهای آینده به گوش می رسد.

ماجرای سفر و ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو این روزها داغ است و خبرهایی از اعلام رسمی خبر ازدواج در روزهای آینده به گوش می رسد.ماجرای ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو که این روزها داغ شده است هر روز ابعاد جدیدی پیدا می کند و شایعات مختلفی در این رابطه منتشر می‌شود.

ماجرا از سفر سحر قریشی به ترکیه در جریان ضبط سریال نیسان آبی شروع شد. سفری که گفته می‌شود در ایام شب یلدا بوده و در همان زمان سحر قریشی با امیر تتلو آشنا شده است.

برخی در زمان سفر سحر قریشی به ترکیه ماجرای مهاجرت او را مطرح کردند اما همزمان خبرهایی از ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو به گوش می رسید.

همزمان با این شایعات محمدحسین فرح بخش ، تهیه کننده و کارگردان سینما در واکنش به خبرها ماجرای ازدواج را تایید کرد و گفت: سحر قریشی برای ازدواج از ایران رفته و قصد مهاجرت ندارد، ضمن اینکه به او تذکر داده ایم که درگیر حواشی و… نشود.

سحر قریشی، دو سه ماه قبل به من گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و من گفتم این کار را انجام ندهد اما این اعتقاد و سلیقه شخصی و به خودش مربوط است و تا جایی که می‌ دانم الان فقط برای ازدواج از ایران رفته و مهاجرتی در کار نیست.

او کشورش را دوست دارد و به ایران برخواهد گشت اما اینکه آنجا چه اتفاقی خواهد افتاد، الله اعلم! به او پیغام دادم کشور، نظام و اعتقاداتش را فراموش نکند و برگردد.

همه چیز از ویدئوی جدید سحر قریشی در ویلای تتلو (البته نه با قطعیت)در ترکیه منتشر شده است.

این ویدئو که سحر قریشی را به همراه دوستانش در خانه‌ی امیر تتلو، خواننده‌ی مشهور ساکن ترکیه نشان می دهد، طی روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

سحر قریشی و امیر تتلو که مدتی قبل رابطه ی خود را علنی کردند، دیگر از ابراز علاقه‌ی آشکار به یکدیگر ابایی ندارند و کامنت های روزهای اخیر آن ها در یوتیوب مؤید این نکته است.

Untitledeuwi836912

سحر قریشی همچنین چند روز قبل درباره ی فعالیت‌های جدید خود در ترکیه گفته بود در فکر ساخت فیلم کوتاه و موزیک ویدئو است.

Untitledeuwi8369123

از سویی دیگر، برادر سحر قریشی، سپهر قریشی چند روز قبل در اینستاگرام خود در واکنش به منتقدان تصمیم خواهرش برای سفر به ترکیه و ازدواج با امیر تتلو به دفاع از اقدام خواهرش پرداخت.

Untitledeuwi83691245

سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره‌ی رابطه‌اش با امیر تتلو، خواننده‌ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می‌برد، در اواخر بهمن ماه با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش این شایعات را تأیید کرد. این ویدئو قریشی را در ویلای تتلو در ترکیه نشان می داد و صدای تتلو نیز از پشت دوربین شنیده می شد. امیر تتلو نیز طی ماه های گذشته در کانال یوتیوب خود با انتشار تصاویری عاشقانه به طرفدارانش اعلام کرده بود در شرف ازدواج است اما نامی از همسر آینده اش نبرده بود.

1-Untitlederogyuerp7

unnamed-1-768x1024

پس از اقدام سحر قریشی به علنی کردن رابطه‌اش با امیر تتلو، محمدحسین فرحبخش که تهیه کنندگی بسیاری از آثاری که قریشی در آن‌ها نقش آفرینی کرده را برعهده داشته، در مصاحبه ‌ای درباره‌ی سفر وی به ترکیه گفت قریشی چند ماه قبل به او گفته بود که می‌خواهد ازدواج کند و تا جایی که او می داند فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.

همچنین امیر تتلو در کانال تلگرام خود تأکید کرد قصد آن‌ها ازدواج است و سفر قریشی به ترکیه تنها به دلیل علاقه‌ی قلبی و واقعی آن‌ها به یکدیگر بوده و نه ترک کشور یا کشف حجاب و مسائل حاشیه‌ای دیگر. تتلو همچنین گفت او مشکلی با ادامه‌ی فعالیت‌های قریشی ندارد و برای آنکه مشکلی برای فعالیت حرفه‌ای قریشی در ایران رخ ندهد از او در ویدئوهای خود استفاده نمی‌کند. تتلو در پایان به هواداران خود گفت: «نگران بعدش هم نباشین! ما اوکی هستیم! فوقش نتونستیم با هم کنار بیایم طلاق میگیریم.»

1-Untitlediehyeh

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان