//
کدخبر: ۳۳۳۹۴۴ //

«سعیده عرب» مهمان کانال آذری شبکه سحر

بازیگر پرتلاش عرصه سینما، تئاتر و تلویزیونی کشورمان «سعیده عرب»، امروز در برنامه «شما و سحر» از کانال آذری شبکه سحر حضور می یابد.

«سعیده عرب» مهمان کانال آذری شبکه سحر
به گزارش فرتاک نیوز،

«عرب» متولد فروردین 1330 در تهران است. ورود به حرفه بازیگری برای وی به صورت کاملا اتفاقی بود و اولین نقشش را در فیلم سینمایی «فریب» با کارگردانی همایون باقی زاده در سال 1375 بازی کرد و با نقش همسر حضرت یعقوب (ع) در فیلم «یوسف پیامبر» خوش درخشید. 

شیفت شب، پنجشنبه آخر ماه، سوگند، یوسف پیامبر، از دوردست، مسیح، رخساره، شب برهنه، معصوم، بالاتر از خطر، فراری، سکوت گبرها، چتر عاشقی، آن روی سکه، مثل یک پدر، عشق شطرنجی، بال‌های خیس، یک وجب از آسمان، پرچم های قلعه کاوه، بوتیک، واکنش پنجم، دیوانه ای از قفس پرید، دختر شیرینی فروش، نگین، مردان تاریخ ساز، پرچم های قلعه کاوه، نامادری اتی، معصوم و.... از جمله کارهای مهم «سعیده عرب» در عرصه بازیگری است. 

پس از بخش مهمان، «شما و سحر» به سراغ معرفی تازه های کانال آذری و شبکه سحر و پاسخ به سوالات و درخواست های مخاطبان و بینندگان در بخش پایانی این برنامه 45 دقیقه ای می رود.  

«شما وسحر» چهارشنبه بیست وششم آبان ساعت 17:00 به وقت تهران با اجرای رامتین امن گستر، تهیه کنندگی معصومه سلمانپور ظهیر از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۹۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان