//
کدخبر: ۳۳۱۹۳۱ //

لحظه زایمان دنیا جهانبخت + ویدئو لو رفته

فیلم لحظه زایمان دنیا جهانبخت که در یوتیوب منتشر شده است.

لحظه زایمان دنیا جهانبخت + ویدئو لو رفته

دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است.

jahanbakht-donya-photokade[1]

دنیا جهانبخت این بار برای اثبات اینکه واقعا آرتام را باردار بوده است فیلم لحظه زایمان خود را در یوتویوب منتشر کرد.دنیا جهانبخت چهره جنجالی اینستاگرام است. ازدواج و جدایی دنیا جهانبخت از مهراد جم و نیز تولد فرزند دنیا جهانبخت به یکی از سوژه های ثابت شبکه های اجتماعی در ماه های اخیر تبدیل شده است. دنیا جهانبخت فیلم کامل یحظه زایمان خود را در یوتویوبش منتشر کرد. دنیا جهانبخت شناسنامه آراتام را با فامیلی مهراد جم گرفت.

دنیا جهانبخت اخیرا با ماجراهای بارداری و زایمانش نقل تمام صحبت ها شده است. به دنیا آمدن فرزند او جزو گران ترین تولد های امسال بود. فیلم زایمان دنیا جهانبهت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است این درحالی است که دنیا با سو استفاده از زایمانش به درآمد دلاری اش افزوده است. او چند روزی با دادن وعده برای یوتویوب خود فالوور جمع کرد و تا آن زمان چهره فرزندش را هیچ کجا منتشر کرد . پس از آن فیلم زایمان خود را در یوتویوب بارگذاری کرد. این فیلم در دقایق اولی رکورد بازدید را زد و مخاطبان بسیاری آن را تماشا کردند.

دنیا جهانبخت با انتشار این فیلم بازدید های میلیونی برای یوتویوب خود خرید. او حتی با ماجرای زایمانش نیز به کسب درآمد و مطرح شدن فکر می کند.

دنیا جهانبخت اولین تصاویر داخل اتاق بیمارستان دنیاجهابخت لو رفت. دنیا جهانبخت با ماجرای بارداری و زایمانش نیز سعی در جمع کردن مخاطبان داشت.

مردم که هنوز باور ندارند دنیا جهانبخت زایمان کرده است دنبال فیلم زایمان او هستند و چون دنیا برخلاف وعده اش هنوز منتشر نکرده است همه بر این باورند او فقط شوآف کرده است و اگر مهراد جم سکوت کرده بخاطر تعهد بین خودشان بوده است.

مهراد جم خواننده پر حاشیه ای بود که بعد از کمی معروفیت فکر مهاجرت به سرش زد. او در اقدامی شوک آور با دنیا جهانبخت که از خودش بزرگتر است ازدواج کرد چندی بعد نیز خبر بارداری دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر شد، در همین حال بود که مهراد جم در خبری باور نکردنی به ایران بازگشت و فیلمی را در پل طبیعت از خودش منتشر کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۹۳۱ //
ارسال نظر
 
  • .

    ای جان ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان