//
کدخبر: ۳۳۰۲۹۳ //

سحر قریشی صیغه امیر تتلو شد!!؟ + فیلم

سحر قریشی از جمله بازیگران زن پرحاشیه سینمای ایران است که با مردان زیادی رابطه پنهان و آشکار داشته است

سحر قریشی صیغه امیر تتلو شد!!؟ + فیلم
به گزارش فرتاک نیوز،

 در ادامه با چهار نفر از افرادی که سحر قریشی با آنها بصورت رسمی و صیغه ای رابطه داشته را برایتان نام بردیم که در ادامه مطلب می‌خوانید.

سحر قریشی در سال ۱۳۶۶ و در خانواده‌ای چهار نفره در شهر تهران چشم به جهان گشود. سحر قریشی دختر سعید قریشی و مادرش ندا افشار است.سحر قریشی از دوران کودکی عاشق تماشای فیلم‌های کودک و بازی کردن نقش شخصیت‌های کارتونی بود.

سحر قریشی در سن ۱۷ سالگی و پیش از اتمام تحصیلات متوسطه خود ازدواج می‌کند و همین ازدواج سبب می‌شود تا قدم به دنیای هنر بگذارد.

در سال ۱۳۸۸ یکی از آشنایان همسر سحر قریشی که متوجه می‌شود او به بازیگری بسیار علاقمند است، او را به شرکت در یک تست بازیگری معرفی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که سحر قریشی در سن ۲۰ سالگی در تست فیلم «لج و لج بازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی پذیرفته شود و به این ترتیب اولین حضور خود را در سینما و به عنوان یک بازیگر تجربه می‌کند.

سحر+قریشی (3)

سر فیلمبرداری فیلم لج و لجبازی از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» معرفی و برای بازی در نقش «یلدا» انتخاب شد. حضور در سریال پُرمخاطب دلنوازان به عنوان یک شخصیت اصلی داستان، به سرعت سحر قریشی را به عنوان یک بازیگر در میان مخاطبان و منتقدان مطرح کرد.

سحر+قریشی (4)

حواشی جنجالی سحر قریشی

سحر قریشی در طول دوران بازیگری خود تاکنون دچار حواشی متعددی شده است. اظهار نظر او در خصوص حضور زنان در ورزشگاه ها، رابطه صمیمانه او با برخی از افراد از جمله مهدی طارمی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و هک شدن حساب کاربری او در اینستاگرام، بخشی از حواشی بود که وی در این مدت درگیر آن شده بود. در آخرین مورد از این حواشی، در اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به همراه دوستان خود برخوردی با یک پاکبان داشت که این امر واکنش‌ها و انتقادات بسیاری را برای وی در پی داشت.

درخواست بی شرمانه از سحر قریشی

سحر قریشی اظهار داشت: من به خاطردوران ممنوع الفعالیتی دائما تهدید می شدم که اگر بخواهی در سینما کار کنی فلان و ... اگر وارد فلان پروژه نشوی نمی گذاریم کار کنیم.

تا اینکه یک دفتر سینمایی به اسم یک کارگردان سینمایی معروف مرا خواستند که من باب آشنایی با ایشان را نداشتم ولی از نظر جایگاه ایشان را می شناختم. گفتند: راننده‌ای را دنبال شما می فرستیم تشریف بیاورید دفتر.

این اتفاق برای بسیاری از بچه هایی که علاقه‌مند به بازیگری هستند افتاده است. چیزهایی عجیبی تاکنون شنیده ام و سر صحنه می‌بینم. متاسفانه بسیاری از بانوان علاقه مند به بازیگری هیچ موقع به این دفاتر نمی رسند و اگر برسند به دفاتری خواهند رسید که دفتر نیست و این اتفاق برای من سحر قریشی افتاد. به احترام آن فیلمساز، با ذوق و هیجان روز جمعه قبول کردم به دفتر آن کارگردان معروف بروم. تلفنی به من گفتند که برای تو ماشین خواهیم فرستاد.

سحر+قریشی (5)

ماشین ( تاکسی سمند) دنبالم آمد و من سوار ماشین شدم. وارد مسیر شدیم و با راننده صحبت می کردم و متوجه شدم ایشان راننده آقای کارگردان معروف هستند چون شروع به گفتن خاطره کرد و خاطره‌هایی که ایشان تعریف می کرد بخش‌هایی از آن را توسط همکاران دیگر شنیده بودم.

رسیدیم به دفتر راننده گفتند که همین پلاک است و به ایشان گفتم می شود بایستید. چون جایی که مرا برده بود خیلی خلوت بود. ایشان موافقت کردند و من پیاده شدم و هرچه زنگ دفتر را میزدم کسی در را باز نمی‌کرد. شانسی که من آوردم این بود که کسی در را باز نکرد. مثل اینکه پشیمان شده بود و نمی دانم در اون شرایط فقط خدا به من رحم کرد.

هی زنگ زدم و به راننده گفتم در دفتر را باز نمی‌کنند. بعد گفتم که خود ایشان هم زنگ بزنند اما باز هم در را باز نکردند و بعد متوجه شدم آنجایی که من رفتم اصلا دفتر این کارگردان سرشناس نبود.چون خیلی شناخت از موقعیت دفاتر نداشتم نمی دانستم که اینجا دفتر َآن کارگردان مطرح نیست. آنجا دفتر نبود و در هم روی من چون راننده ایستاده بود باز نشد و من هم برگشتم اما یک حال خیلی منقلبی و بدی داشتم.

استوری جنجالی سحر قریشی و امیر تتلو

آشنایی با تمام همسران و صیغه های سحر قریشی

سحر قریشی یکی از بازیگران پرحاشیه سینمای ای آن که مردان زیادی رابطه پنهان و آشکار داشته است. در ادامه با چهار نفر از افرادی که سحر قریشی با آنها بصورت رسمی و صیغه ای رابطه داشته را برایتان نام بردیم که در ادامه مطلب می‌خوانید.

سحر+قریشی (6)

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان