//
کدخبر: ۳۱۶۵۷۶ //

تصویر لو رفته از مهدی قائدی و همسرش

تصویری از مهدی قائدی و همسرش که در فضای مجازی در حال انتشار می باشد

تصویر لو رفته از مهدی قائدی و همسرش

مراسم-عروسی-لاکچری-مهدی-قائدی-همسرش--عکس-57417مهدی قائدی فوتبال خود را از تیم‌های پایه باشگاه ایرانجوان بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل ۹۶–۱۳۹۵ به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل بازی خود توانست ۱۰ گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

استقلال تهران

پس‌از درخشش وی در لیگ یک،  استقلال و برای جذب وی دست به‌کار شدند و او در نهایت با قراردادی ۵ ساله در ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به استقلال پیوست. وی نخستین بازی رسمی خود برای این تیم را در ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ مقابل استقلال خوزستان انجام داد. وی در این بازی در دقیقه ۶۴ به‌جای امید نورافکن وارد زمین شد و با حرکات تکنیکی خود، نمایش درخشانی از خود نشان داد. از این رو هواداران استقلال به او لقب باشو کوچک را داده‌اند.

وی در فصل لیگ ۲۰۱۸–۲۰۱۹در هفته ششم لیگ برتر و بازی مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود برای استقلال را به ثمر رساند.

او در فصل لیگ ۲۰۱۹–۲۰۲۰شماره ۱۰ را بر تن کرد.   وی در بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی در هفته اول لیگ نوزدهم به صورت تعویضی به میدان آمد. در بازی با نفت مسجد سلیمان اولین گل فصل ۲۰۱۹، ۲۰۲۰ خود را زد

تیم ملی

قائدی به تیم ملی زیر ۲۰ سال ایران برای شرکت در جام جهانی زیر بیست سال ۲۰۱۷، تحت مدیریت امیر حسین پیروانی دعوت شد. قایدی پس از نشستن روی نیمکت برای بازی مقدماتی ایران مقابل کاستاریکا، اولین مسابقه خود را در برابر زامبیا به میدان رفت و در این بازی ۱۸ دقیقه بازی کرد. او همچنین برای چند دقیقه در برابر پرتغال بازی کرد؛ اما مصدوم و از مسابقه خارج شد.

افتخارات باشگاهی و فردی

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶ به همراه استقلال تهران

پدیده فصلِ لیگ دسته اول: کسب عنوان بهترین بازیکن برای عملکردی موفق در تیم ایرانجوان بوشهر

سانحه رانندگی

مهدی قائدی در روز نهم بهمن ماه سال ۹۶ در حالی که برای کار‌های مربوط به دانشگاهش به بوشهر رفته بود در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد. او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بودند که خودروی آن‌ها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۶۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان