//
کدخبر: ۲۸۶۳۳۸ //

ستاره‌های استقلال کسر قراردادها را قبول نکردند

احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفته بود به درخواست نهادهای نظارتی مبلغ قرارداد بعضی از بازیکنان استقلال باید کم شود.

ستاره‌های استقلال کسر قراردادها را قبول نکردند
به گزارش فرتاک نیوز،

در دوره مدیریت احمد سعادتمند با 3،4بازیکن استقلال قراردادهای سنگینی بسته شد که نارضایتی هایی را در پی داشت.در همین راستا احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت این قراردادها به درخواست نهادهای نظارتی باید کم شود.

هفته گذشته  که چند بازیکن استقلال از جمله مهدی قایدی به دفتر باشگاه رفتند شایعه شد که شاید ماجرا به همین کسر قراردادها برمی گردداما قضیه از این قرار بود که قرارداد استقلالی ها در سه نسخه تنظیم شده بود و باید دو نسخه دیگر را هم امضاء می کردندچون طبق قانون جدید قراردادها باید در 5نسخه باشد.

طبق شنیده های ما بازیکنانی که باید قراردادشان کسر شود تا  زیر بار نرفته و می گویند ما با مدیر عامل سابق باشگاه توافق کرده ایم و هیچ دلیلی ندارد که از مبلغ توافق شده کسر شود و یا قرارداد جدیدی منعقد کنیم.

این چالشی است که محمود فکری هم در مصاحبه تلویزیونی خود به آن اشاره کرد و باید دید احمد مددی تا روزی که هست چگونه با آن کنار می آید.البته رییس هیئت مدیره استقلال در این باره گفته بود قراردادها امضای یک فرد اجرایی مهم را پای خود دارد که این به معنای اعتبار آنهاست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۶۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان