//
کدخبر: ۲۱۴۰۷۲ //

کانال اردوی شبکه جهانی سحر «به دنبال داروی سبز »

مستند «به دنبال داروی سبز» امروز بیست و هفتم شهریور از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود.

کانال اردوی شبکه جهانی سحر «به دنبال داروی سبز »
به گزارش فرتاک نیوز،

«به دنبال داروی سبز» به بررسی تاریخچه، اقلیم، کشت و معرفی گیاهان دارویی استان آذربایجان و نقش آن در زندگی روزمره مردم می پردازد.

1500 گونه گیاه دارویی در میان مجموعه ذخایر گیاهی موجود در منطقه آذربایجان وجود دارد که 300 گونه آن خاص منطقه ارسباران و آذربایجان شرقی است و این مستند همین موضوع را بررسی می کند.

از نقاط قوت ساخت این اثر، می توان به استفاده از دوربین با کیفیت تصویربرداری از اجسام و سوژه های کوچک به صورت تراولینگ و همچنین استفاده از هلی کوپتر بدون سرنشین اشاره کرد که این مجموعه مستند را در زمره مستندهای خوش ساخت قرار داده است.

کارگردانی و نویسندگی مجموعه مستند «به دنبال داروی سبز » را سعادت علی سعیدپور به عهده داشته است و مسعود وطن خواه به کمک محمد سیاهی پور این مستند را تصویربرداری کرده اند.

مهدی حسینی علمداری نیز آن را تدوین و صداگذاری کرده است.

مستند «به دنبال داروی سبز» که محصول سال 1391 مرکز آذربایجان شرقی است، در کانال اردوی شبکه سحر ترجمه شده و با سرپرستی دوبلاژ زهرا کیانی پور به زبان اردو دوبله شده است.

این مجموعه امشب بیست و هفتم شهریور ساعت 20:58 دقیقه به وقت تهران از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش می شود و بازپخش آن فردا در ساعت های 2:59 دقیقه بامداد و 13:02 دقیقه خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان