//
کدخبر: ۲۱۲۴۶۴ //

مروری بر وضعیت زندان های امارات در پرس تی وی

وضعیت زندان های امارات متحده عربی در داخل و خارج این کشور در برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) شبکه پرس تی وی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مروری بر وضعیت زندان های امارات در پرس تی وی
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه با اشاره به شکنجه های شدید اخیر علیه زندانیان و معترضان سیاسی در امارات به گفت و گو پیرامون نحوه برخورد امارات با زندانیان سیاسی و مخالف رژِیم در زندان های داخلی و همچنین وضعیت زندان های مخفی و سری این کشور در خارج از مرزهای آن از جمله در کشورهای جنگ زده مانند اریتره و یمن می پردازد.

در ادامه این برنامه ضمن واکاوی کشته شدن حبیب یوسف عبدا... الصایغ روزنامه نگار اماراتی منتقد عادی سازی روابط امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی پس از انتشار مقاله ای در این خصوص، واکنش دیگر روزنامه نگاران و فعالان رسانه ای در امارات نسبت به این مرگ مشکوک مورد نقد و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به گزارش های سازمان ملل درخصوص بدرفتاری و شکنجه زندانیان اماراتی در زندان های این کشور به بررسی گزارش شبکه الجزیره درخصوص کشف زندان سری امارات در خاک اریتره برای شکنجه و زندانی کردن مخالفان که اغلب افراد سرشناس هستند، خواهد پرداخت.

«از قلم افتاده» به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده پنجشنبه 21 شهریور ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 04:00 و شنبه ساعت 01:20 و 09:20 ، یکشنبه ساعت 21:20 ، دوشنبه ساعت 15:20 و سه شنبه ساعت 18:20 به وقت تهران پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۴۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان