//
کدخبر: ۲۰۷۹۸۲ //
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگان اندونزی ؛

وب سایت ملایوی برون مرزی ایران، پل ارتباطی مردم اندونزی با ایران است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگان اندونزی، وب سایت برون مرزی ملایوزبان رسانه ملی ایران را پل ارتباطی خوبی بین مردم اندونزی با ایران اسلامی توصیف و نقش آن را در گسترش جریان تبادل اطلاعات، مفید ارزیابی کرد.

وب سایت ملایوی برون مرزی ایران، پل ارتباطی مردم اندونزی با ایران است
به گزارش فرتاک نیوز،

عبدالخریس المشهری، رئیس کمیسیون امنیت ملی و روابط خارجی مجلس نمایندگان اندونزی که این سخنان را در حاشیه سفرش به ایران و در گفت و گو با خبرنگار وب سایت ملایوی معاونت برون مرزی صداوسیما بیان می کرد، افزود: ایران کشوری قدرتمند است که با وجود تحریم ها در مسیر توسعه و پیشرفت گام های مهمی برداشته و با قوت به راه خود ادامه می دهد.

وی ضمن قدردانی از محتوای خبری و غیرخبری سایت رادیو ملایوی معاونت برون مرزی صداوسیما گفت : کار سایت ملایوی رسانه ملی ایران خیلی خوب است و این عملکرد قابل قبول و وجود مشترکات فرهنگی بی شک بین شهروندان دو کشور می تواند ارتباط سازنده تری ایجاد کند.

المشهری افزود : این سایت به عنوان تنها منبع رسانه ای ملایوزبان از ایران می تواند علاوه بر ارتباط با ملایوزبان های آسیا، برای ملایوزبان ها و به ویژه اندونزیایی های ساکن در ایران نیز مفید باشد و آنها می توانند اخبار را مستقیما از این سایت دریافت کنند.

رادیو ملایوی معاونت برون مرزی صداوسیما که مدتی است صرفا در قالب وب سایت فعالیت می کند، جزو پر مخاطب ترین وب سایت های معاونت برون مرزی است که اکثر مخاطبان آن مسلمان هستند.

مناطق هدف این رسانه را کشورهای اندونزی، مالزی، سنگاپور، برونئی، جنوب فیلیپین، جنوب تایلند تشکیل می دهند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی اندونزی در سفر دو روزه خود به کشورمان با مقامات کمیسیون دفاع، امنیت ملی و امور خارجه ایران دیدار و گفت و گو کرد.

وی همچنین با گروه دوستی ایران و اندونزی نیز دیدار داشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۹۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان