//
کدخبر: ۲۰۷۲۰۸ //
«مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر:

تلاش ها برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی

برنامه «مجله اقتصادی» از کانال آذری شبکه سحر در موضوع داخلی و ایران به تلاش های دولت برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی به بحث خواهد نشست.

تلاش ها برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه 30 دقیقه ای که در 2 بخش ایران و جهان بر روی آنتن می رود با دعوت از محسن همتی به عنوان فعال اقتصادی و با طرح موضوع تحریم های گسترده غرب علیه ایران و لزوم حرکت به سمت عدم وابستگی مالی به فروش نفت خام ، تلاش برای گسترش و توسعه زیرساخت های تولید محصولات پتروشیمی و صنایع وابسته به آن و نیز استفاده از ظرفیت و تولیدات کشاورزی و صنایع دستی را بسیار لازم و ضروری و به عنوان جایگزین و راه گشا برای شرایط اقتصادی حاضر و برون رفت از بحران فعلی معرفی خواهد کرد.

این برنامه در بخش جهان، ضمن دعوت از علی رضوانی پور به عنوان کارشناس اقتصاد بین الملل اشاره ای خواهد داشت به گزارش شبکه ای بی سی نیوز با موضوع افزایش دو برابری هزینه ها نسبت به درآمدهای مالیاتی در کشورآمریکا و کسری بودجه دولت آمریکا در 10 ماه گذشته که پیش بینی ها حاکی از این خواهد بود که این رقم در سال 2022 به یک تریلیون دلار خواهد رسید.

«مجله اقتصادی» یکشنبه 27 مرداد ساعت 19:30 به وقت تهران با اجرای سیما باباپور و تهیه کنندگی عاطفه خالدی بر روی آنتن کانال آذری شبکه سحر است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۷۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان