//
کدخبر: ۱۸۸۶۵۸ //

مستند «حیات در رگ های سرد» از کانال بالکان شبکه سحر

فیلم مستند «حیات در رگ های سرد» به کارگردانی فتح الله امیری ، یکشنبه 29 اردیبهشت به صورت زیرنویس از کانال بالکان شبکه سحر بر روی آنتن است.

مستند «حیات در رگ های سرد» از کانال بالکان شبکه سحر
به گزارش فرتاک نیوز،

این مستند فاخرکه در مدت زمان 58 دقیقه از ساعت 20:20 به وقت تهران پخش می شود ، به بررسی زندگی اسرارآمیز خزندگان غرب ایران بویژه استان ایلام و رفتارهای منحصر به فرد آن ها می پردازد.

در این مستند که توسط حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه شده گونه های نادری چون افعی دم عنکبوتی – تکامل یافته ترین افعی دنیا در شکار پرندگان حشره خوار- برای اولین بار به حیات وحش دنیا معرفی می شود.

زمان ساخت این مستند سه سال بوده و توانسته است تاکنون افتخارات فراوانی در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کند که از آن جمله اند: تندیس جشنواره ، نشان فیروزه ، دیپلم افتخار و جایزه بزرگ هشتمین جشنواره سینما حقیقت 1393 و جایزه بهترین تصویربرداری و صدابرداری از همین جشنواره ، کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند از سی و دومین جشنواره فیلم فجر 1393 ، حضور در بخش مسابقه جشنواره «وایلد لایف» نیویورک سال 2015 ، برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم جشنواره رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ترکیه 1394 و.....

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان