//
کدخبر: ۱۴۶۲۹۱ //
به بهانه هفته وحدت، چینشی متفاوت از آی فیلم عربی:

از آغاز پخش آی فیلم پلاس، تواشیح گروه های سوری تا آثار طنز رامبد جوان

کانال آی فیلم عربی به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، سریال ها، فیلم های سینمایی، آیتم های متنوع و شاد و پخش کلیپ ها و تواشیح گروه های معروف سوری را تدارک دیده تا حال و هوای متفاوتی را برای مخاطبان خود فراهم آورد.

از آغاز  پخش آی فیلم پلاس، تواشیح گروه های سوری تا آثار طنز رامبد جوان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی آی فیلم، کیوان نژادسیفی، مدیر کانال آی فیلم عربی در خصوص ویژه برنامه های این کانال به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: از شب دوازدهم ربیع که هفته وحدت شروع می شود، کنداکتور پخش کانال آی فیلم عربی نیز رنگ و بوی نبوی(ص) به خود می گیرد. ما سعی کردیم تمام آیتم ها، میان برنامه ها و سریال های خود را با حال و هوای این روزها چینش کنیم تا مخاطبان خود را راضی نگه داریم.

مدیر کانال عربی آی فیلم در خصوص آیتم ها و میان برنامه های این کانال به مناسبت هفته وحدت گفت: در این روزها 15 تواشیح عربی توسط گروه های سوری و با اجرای «عماد رامی» و «نورالدین خورشید» از خواننده های معروف سوری آماده پخش داریم که در فواصل برنامه ها به روی آنتن می رود. همچنین 20 کلیپ فارسی و عربی درباره مدح و زندگی پیامبر اکرم(ص) آماده شده که همه آن ها نیز به نوبت روانه آنتن می شود. سعی کردیم دراین روزها تمامی برنامه هایمان ریتمی شاد و با ضرباهنگ داشته باشد، تا مخاطبان در فضایی شاد به استقبال این روزها بروند.

نژادسیفی ادامه داد: به مناسبت این ایام، پنج شنبه 14 ربیع، نخستین قسمت از برنامه «آی فیلم پلاس» را به روی آنتن می بریم که قرار است به صورت هفتگی و در مدت زمان 30 دقیقه، اخبار سینمای ایران، جهان و حواشی و خبرهای هنرمندان ایرانی را برای مخاطبان عرب زبان به تصویر کشد. مصاحبه های اختصاصی با هنرمندان، مصاحبه های مردمی با عرب زبانان کشورهای مختلف، گزارش های ویژه از رویدادهای هنری سینمایی ایران مانند جشنواره فیلم کوتاه و فیلم فجر و معرفی اماکن گردشگری ایران از دیگر آیتم های «آی فیلم پلاس» است. معرفی برنامه ها و کنداکتور پخش کانال آی فیلم عربی برای آشنایی بیشتر مخاطبان، از دیگر بخش های این برنامه است.

وی پخش سه فیلم سینمایی کمدی از آثار رامبد جوان را از دیگر برنامه های این کانال برای این ایام عنوان کرد و افزود:. از روز پنج شنبه، 15 ربیع سینمایی های «ورود آقایان ممنوع»، «پسر آدم دختر حوا» و «اسپاگتی در 8 دقیقه» برای پخش از آی فیلم عربی و با دوبله سوری برای مخاطبان آماده شده است. همچنین بعد از اتمام ماه صفر، چینش کنداکتور به گونه ای بوده که با این ایام بهترین تناسب را داشته باشد. به همین خاطر سریال های طنز «هفت سنگ»، «جاده قدیم» و «شمس العماره» در کنداکتور پخش سریال های کانال قرار گرفته اند، همچنین سریال «جابر ابن حیان» که از شاگردان امام صادق(ع) بوده به بهانه سالروز ولادت این امام، برای مخاطبین پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۶۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان