//
کدخبر: ۱۴۱۹۶۷ //
رئیس کمیسون اقتصادی مجلس تاکید کرد

نگرانی از اعمال تحریم های جدید واشنگتن نیست

« من طهران» شبکه العالم امشب در برنامه خود میزبان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی است.

نگرانی از اعمال تحریم های جدید واشنگتن نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، با توجه به اعلام جدید تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، شبکه العالم امشب در برنامه «من طهران» یکی از پرمخاطب ترین برنامه های خود که در دفتر تهران تهیه و تولید می شود پای صحبت های رئیس کمیسون اقتصادی مجلس نشسته است.

در این برنامه، حسین سلمانی با طرح سئولاتی درباره وضع تحریم های جدید آمریکا علیه کشورمان ، درباره میزان اثرگذاری و راهکارهای جمهوری اسلامی برای مقابله با زورگویی های آمریکا با محمدرضاپور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت و گو کرده است.

ابراهیمی در این برنامه با توجه به اینکه تحریم های آمریکا و اهرم فشار کاخ سفید ، موضوع جدیدی نیست ، گفت : جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب همواره شاهد تحریم ها و کارشکنی های آمریکا و غرب بوده است و این بار نیز با وحدت و عزم جدی ملت بزرگ بر این تحریم های ظالمانه فائق خواهیم شد.

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس در این برنامه تاکید کرد اعمال تحریم های جدید آمریکا هیچ خللی بر معادملات نفت و حوزه انرژی ایران ایجاد نمی کند و اتحادیه اروپا نیز سیاست های رئیس جمهوری کنونی آمریکا را قبول ندارد و با آن همراهی نمی کند و به دنبال مراوادات اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران است.

برنامه «من طهران» امشب ساعت 21:35 دقیقه به وقت تهران از شبکه العالم پخش می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۱۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان