//
کدخبر: ۱۳۵۵۵۹ //

نمایش فیلم سینمایی «بادیگارد» از کانال اردوی شبکه سحر

فیلم سینمایی بادیگارد در جدول پخش کانال 24 ساعته اردوی شبکه سحر قرار گرفت.

نمایش فیلم سینمایی «بادیگارد» از کانال اردوی شبکه سحر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از  روابط عمومی معاونت برون مرزی صدا و سیما، یکشنبه شب ها آنتن کانال اردو در ساعت 21:00به وقت تهران به پخش فیلم های مطرح سینمایی اختصاص دارد. یکشنبه 22 مهر فیلم «بادیگارد» برای پخش از این کانال انتخاب شده است.

بادیگارد، فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی کیا، تهیه کنندگی احسان محمد حسنی و محصول سال 1394 سازمان هنری رسانه ای موج است.

ابراهیم حاتمی‌کیا دربارهٔ خلاصهٔ داستان اینچنین می‌گوید:

موضوع دربارهٔ بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسؤولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش او را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند.  

بادیگارد در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، در شش بخش نامزد سیمرغ بلورین شد و در نهایت موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین در بخش های بهترین جلوه های ویژه میدانی و جلوه های ویژه بصری و بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

در جشنواره بین المللی فیلم وین نیز   «بادیگارد» توانست برنده 3 جایزه شود.

پرویز پرستویی، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، پریوش نظریه، شیلا خداد، محمود عزیزی و جمعی دیگر از هنرمندان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

مدیر تصویربرداری، محمود کلاری و تدوینگر این فیلم مهدی حسینی وند بوده است.

«بادیگارد» فردا شب ساعت 21:00 به وقت تهران بر روی آنتن کانال اردو شبکه جهانی سحر رفته ودر ساعات 01:25 و 04:25 تکرار خواهد شد

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۵۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان