//
کدخبر: ۱۲۷۹۴۹ //

چالش های پیش روی عمران خان و چشم انداز آینده پاکستان

شبکه پرس تی وی طی برنامه ای به بررسی چالش های پیش روی عمران خان نخست وزیر جدید پاکستان و چشم انداز آینده این کشور می پردازد.

چالش های پیش روی عمران خان و چشم انداز آینده پاکستان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، مستند «10 دقیقه» به تهیه کنندگی مهدی عرب، چالش های مهم پیش روی عمران خان از جمله اقتصاد پاکستان و رابطه این کشور با آمریکا را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

اقتصاد ضعیف پاکستان، کاهش ارزش پول این کشور و بدهی های دولت پاکستان به صندوق بین المللی پول از جمله مهمترین محورهای مورد بحث در زمینه چالش های اقتصادی پیش روی عمران خان است.

از دیگر مسایل مورد بحث در این برنامه می توان به رابطه پاکستان با آمریکا و سابقه نقد و مخالفت عمران خان با سیاست های آمریکا در ایجاد ناامنی در پاکستان به بهانه مبارزه با تروریسم و تهدید آمریکا به قطع کمک های مالی به این کشور اشاره کرد.

مستند «10 دقیقه» همچنین به بررسی رابطه نخست وزیر با ارتش به عنوان قدرت اول در پاکستان پرداخته و وضعیت این دو نسبت به هم را در شرایطی که عمران خان کاندیدای موردنظر ارتش بوده است، مورد تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه در پایان به سابقه درخشان عمران خان در رشته کریکت در سطح بین المللی اشاره می کند و دستیابی وی به محبوبیت مشابه در حوزه سیاست را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

مستند «10 دقیقه» یکشنبه 25 شهریور ماه ساعت 15:15 از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن دوشنبه ساعت 21:15 ، چهارشنبه ساعت 03:15 و پنجشنبه ساعت 09:15 خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۷۹۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان