//
کدخبر: ۱۲۶۷۶۹ //

پیشنهاد صلح ترامپ به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تبعات آن

شبکه پرس تی وی طی برنامه ای به بررسی پیشنهاد صلح دونالد ترامپ به محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر تشکیل یک کنفدراسیون با اردن خواهد پرداخت.

پیشنهاد صلح ترامپ به رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و تبعات آن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی شبکه پرس تی وی، برنامه «خورشید خواهد دمید» (The Sun Will Rise) ضمن بررسی این پیشنهاد که طی آن فلسطین و اردن به یک کنفدراسیون تبدیل خواهند شد، رد آن از سوی اردن را مورد بحث و تبادل نظر قرار می دهد.

این برنامه با اجرای روشن محمد صالح در ادامه به انعکاس نظر مثبت محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در مورد طرح پیشنهادی پرداخته و به بررسی طرح صلح ترامپ میان رژیم اسرائیل و فلسطین تحت «قرارداد قرن» اشاره دارد.

محدود شدن استقلال به دنبال اجرای این طرح، نظر سازمان آزادی بخش فلسطین در مورد «قرارداد قرن» و قدرت آن برای رد این طرح و نقش کشورهایی همچون اردن، عربستان و مصر در این طرح پیشنهادی از دیگر محورهای مورد بحث در برنامه این هفته «خورشید خواهد دمید» است.

«خورشید خواهد دمید» جمعه 23 شهریور ساعت 19:00 از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه شنبه ساعت 06:00 و 15:00 ، یکشنبه ساعت 01:00 بامداد و سه شنبه ساعت 13:00 پخش خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان