//
کدخبر: ۱۲۶۷۲۸ //

«اقتصادنامه» در کانال اردوی شبکه جهانی سحر

برنامه «اقتصادنامه» کانال اردو، برنامه ای است ویژه اطلاع رسانی، تفسیر و تحلیل مسایل اقتصادی ایران و جهان در هر هفته که در جدیدترین قسمت خود به تازه ترین تحواات اقتصادی ایران، منطقه و جهان می پردازد.

«اقتصادنامه» در کانال اردوی شبکه جهانی سحر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی برون مرزی رسانه ملی،«اقتصادنامه» شنبه 24 شهریور ، به این موضوعات خواهد پرداخت:

در بخش  «اقتصاد ایران»، با حضور مهمان برنامه، دکتر فرشاد پرویزیان درباره همنوایی روبل، لیر و ریال (پول ملی ایران، ترکیه و روسیه) گفت و گو  می کند.

در بخش  «اقتصاد  جهان» و در کنار دکتر عبدالله رحیم لو بنیس، به بحث درباره بزرگ‌ترین توافق تجارت آزاد جهان با مشارکت ۱۶ اقتصاد برتر جهان می پردازد.

و در بخش  «اقتصاد منطقه هند و پاکستان» نیز به  مهم ترین سوژه اقتصادی هفته در منطقه خواهد پرداخت.

در کنار بحث و تبادل نظرهای کارشناسی ذکر شده، «اقتصاد نامه» نگاهی خواهد داشت به کاهش سرمایه گذاری چین در آمریکا در سال 2018، آشنا کردن مخاطبین با مفاهیم اقتصادی بورس و بیمه – بیمه مسافرت.

بخش  «دنیای فناوری اقتصادی» ، رونق خانه های هوشمند و لوازم خانگی هوشمند در جهان را بررسی می کند و در پایان، در آیتم معرفی سازمان های اقتصادی،  منطقه تجارت آزاد آسه آن یا افتا (AFTA) معرفی می شود.

«اقتصادنامه» که به شکل زنده و با اجرای اظفر کاظمی، شنبه ها در ساعت 19:30 به مدت 25 دقیقه روی آنتن می رود، به سه حوزه اقتصاد ایران، اقتصاد بین الملل و اقتصاد منطقه هند و پاکستان تقسیم می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان