//
کدخبر: ۴۵۳۰۴۸ //

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۳ چقدر است ؟

کاشت ابرو یک روش طبیعی و دائمی برای زیبایی و بهبود فرم ابروهاست که به عنوان بهترین روش ترمیم ابرو شناخته می‌شود.

هزینه کاشت ابرو در سال ۱۴۰۳ چقدر است ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

کاشت ابرو با افزایش تراکم ابروها و ایجاد مدل مناسب آنها فرد را از هر گونه تکنیک زیبایی دیگر که ممکن است نتایج غیر طبیعی به همراه داشته باشد نجات می‌دهد. به همین دلیل برای بسیاری از زیباجویان سوال است که هزینه کاشت ابرو چقدر است و آیا ارزش آن را دارد که روی آن حساب کرد. در ادامه با نحوه محاسبه و عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو آشنا می‌شویم.

آیا هزینه کاشت ابرو بر نتیجه عمل تاثیرگذار است؟

تمام زیباجویان از کاشت ابرو انتظار دارند نتایج مطلوب و رضایت بخش دریافت کرده و دیگر هیچ احتیاجی به روش‌های دیگر نداشته باشند. بسیاری با مقایسه هزینه کاشت ابرو در کلینیک‌های مختلف، احساس می‌کنند که می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های مقرون به صرفه با هزینه کمتر نتیجه مطلوب دریافت کنند. همچنین ممکن است هزینه کاشت ابرو را با سایر روش‌های زیبایی مقایسه کنند. توجه داشته باشید که هزینه کاشت ابرو بر نتیجه آن موثر است و نمی‌توان هزینه‌های پایین را همیشه ترجیح داد.

مقایسه هزینه کاشت ابرو با سایر روش‌های ترمیم ابرو کار اشتباهی است. این روش نتیجه‌ای دائمی و طبیعی دارد و اصلا قابل مقایسه با روش‌هایی مثل تاتو نیست. همچنین انتخاب کلینیک مناسب بر اساس هزینه کاشت ابرو نیز یک اشتباه دیگراست. اگرچه نمی‌توان گفت که هر چقدر هزینه کاشت ابرو افزایش یابد کیفیت عمل نیز افزایش می‌یابد، اما یک کلینیک معتبر هرگز با کاهش هزینه‌های منطقی موجب کاهش کیفیت عملکرد خود نمی‌شود. برای کاشت ابرو نیز مثل هر خدمات دیگری اگر می‌خواهید خدمات باکیفیتی دریافت کنید، باید متناسب با آن هزینه پرداخت کنید.

هزینه کاشت ابرو چگونه محاسبه می‌شود؟

به منظور محاسبه هزینه کاشت ابرو فاکتورهای مختلفی بررسی می‌شود که معمولا در افراد مختلف متفاوت است. به همین دلیل است که بدون بررسی نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای کاشت ابرو افراد مختلف بررسی کرد. پزشک با آنالیز وضعیت پوست، مو و ابرو و تخمین گرافت‌های مورد نیاز برای پر پشتی ابروها، هزینه نهایی کاشت ابرو را اعلام می‌کند. شما نیز می‌توانید با بررسی فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو، تا حدی با هزینه‌ای که باید بپردازید آشنا می‌شوید.

عوامل و فاکتورهای مختلفی هستند که هر یک به نحوی بر هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیر می‌گذارند. برخی از این عوامل به وضعیت ابرو و موهای خود شما بستگی داشته و برخی نیز به تصمیماتی که در انجام کاشت ابرو اتخاذ می‌کنید. در ادامه با مهم‌ترین عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو آشنا می‌شویم.

هزینه کاشت ابرو

تخصص و مهارت پزشک

یکی از مهم‌ترین عواملی که بر هزینه کاشت ابرو تاثیرگذار است، دستمزد پزشک است. معمولا پزشک با توجه به تخصص،‌ مهارت، شهرت و تجربه خود در کاشت ابرو دستمزد خاصی را تعیین می‌کند. کاشت ابرو یک روش زیبایی است که به منظور ارائه نتیجه مطلوب و طبیعی باید با دقت، مهارت و علم کافی انجام شود. به همین دلیل است که یک پزشک مجرب که قابلیت‌های خود را در کاشت ابرو می‌داند، هزینه بیشتری دریافت می‌کند.

توجه داشته باشید که تخصص و مهارت پزشک در استفاده از تجهیزات کاشت ابرو، انتخاب زاویه و جهت رشد مناسب، رعایت تکنیک‌های استریل، کاهش میزان آسیب به پوست و ... همواره روی اثر نهایی کاشت ابرو تاثیرگذار است. بنابراین توصیه می‌شود حتما هزینه لازم جهت انتخاب یک پزشک مجرب و حاذق را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید.

روش کاشت ابرو

عامل دیگری که روی هزینه کاشت ابرو موثر است، تکنیکی است که انتخاب می‌کنید. روش‌های مختلفی مثل FUT ، FUE، SUT، SUPER FUE، میکروگرافت و ... برای کاشت ابرو کاربرد دارند که هر کدام با تجهیزات و دستورالعمل‌های خاصی انجام می‌شوند. تکنیک‌های نوین و  مدرن کاشت ابرو  از تجهیزات پیشرفته‌تری بهره می‌برند و با عوارض کمتری همراه هستند. به همین دلیل انتظار می‌رود که هزینه روش‌های پیشرفته‌تر مقداری بیشتر باشد. البته انتخاب روش مناسب کاشت ابرو تا حد زیادی به ریزش ابرو و بانک  مو در  دسترس بستگی دارد.

تعداد گرافت‌های مورد نیاز

می‌توان گفت که مهم‌ترین عامل در محاسبه هزینه کاشت ابرو، تعداد گرافت‌های مورد نیاز است. معمولا نرخ خاصی برای پیوند گرافت‌های ابرو با هر روش خاص وجود دارد و محاسبه نهایی قیمت به آن بستگی دارد. برخی افراد ممکن است به دلایل ژنتیکی یا حوادثی مثل سوختگی، تمام فولیکول‌های ابرو را از دست داده باشند. در چنین شرایطی می‌توان نتیجه ایده آل از کاشت ابرو طبیعی را دریافت کرد اما لازم است هزینه بیشتری بدهید. در مقابل افرادی که به گرافت‌های کمتری برای پر کردن ابروهای خود احتیاجی دارند، هزینه کمتری پرداخت می‌کنند.

تجهیزات کلینیک

تجهیزات کلینیک کاشت ابرو یکی دیگر از فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو است. در صورتی که کلینیک زیبای از تجهیازت پیشرفته و دستگاه‌های جدیدتری استفاده کند، به ازای هزینه‌های خود لازم ماست هزینه خدمات را نیز افزایش دهد. استفاده از تجهیزات پیشرفته به راحتی بیشتر، حفظ استانداردهای بهداشتی، نتیجه بهتر و کاهش عوارض کاشت ابرو منجر می‌شود. بنابراین هزینه کردن برای تجهیزات بهتر در نهایت به نفع شما تمام می‌شود.

نمونه کاشت ابرو کلینیک ایران بیوتی

وضعیت بانک مو

بانک مو در دسترس نیز می‌تواند بر هزینه نهایی کاشت مو تاثیر بذگارد. البته برای کاشت ابرو بانک موی زیادی لازم نیست و صرفا 300 تا 700 گرافت سالم و باکیفیت در پشت گوش و کنار سر کافی است. بانک مو باید از نظر ضخامت و رنگ فولیکول‌ها شبیه به ابروهای طبیعی باشد. از آنجایی که با محدودیت بانک مو کاشت ابرو نیز دشوارتر و پیچیده‌تر شده و یا حتی ممکن است به برداشت از سایر نواحی احتیاج باشد، هزینه کاشت ابرو نیز بیشتر می‌شود.

مدل ابرو

ممکن است از شنیدن اینکه مدل ابرویی انتخابی شما بر هزینه کاشت ابرو تاثیر می‌گذارد تعجب کنید. اما فرم اولیه و مدل مد نظر شما برای ابروها تعداد گرافت‌های استخراج شده را تغییر می‌دهد. به همین دلیل ممکن است یک مدل ابروی خاص با افزایش تعداد گرافت‌های مورد نیاز، موجب افزایش سختی و هزینه کاشت ابرو شود.

چگونه هزینه کاشت ابرو را کاهش دهیم؟

هزینه کاشت ابرو اگرچه مثل هر خدمات دیگری با تورم افزایش پیدا می‌کند،‌ اما نسبت به بسیاری از روش‌های زیبایی دیگر مقرون به صرفه است. این روش نتایج کاملا طبیعی و دائمی دارد و شما را از سایر روش‌های ترمیم ابرو بی نیاز می‌کند. به همین دلیل توصیه می‌شود بیشتر روی افزایش کیفیت و انتخاب پزشک و کلینیک مناسب تمرکز کنید. زمانی که به دنبال کاهش هزینه کاشت ابرو هستید ممکن است با انتخاب‌های غلط موجب کاهش کیفیت کاشت ابرو و در نتیجه نارضایتی از نتیجه آن شوید.

به منظور پرداخت راحت‌تر هزینه کاشت ابرو می‌توانید با مراجعه به کلینیک‌های معتبری که از پرداخت قسطی پشتیبانی می‌کنند مراجعه کنید. با این کار هم راحت‌تر هزینه کاشت ابرو را پرداخت می‌کنید و هم احتمال موفقیت کاشت ابرو را افزایش می‌دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۰۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان