//
کدخبر: ۴۵۰۰۳۷ //

روش صحیح استفاده از کانسیلر میبلین برای رفع تیرگی انواع پوست

احتمالاً همه خانم‌ها برای یک‌بار هم که شده، به اشتباه از کانسیلر برای پوشش حلقه‌های تیر چشم یا نواحی مختلف پوستشان استفاده کرده‌اند.

روش صحیح استفاده از کانسیلر میبلین برای رفع تیرگی انواع پوست
به گزارش فرتاک نیوز،

گاهی آن کانسیلر خیلی کم‌رنگ با سایه نامناسب باعث شده تا سیاهی‌های دور چشمتان بدتر شوند و گاهی هم آن کانسیلر که سایه تیره‌ای دارد، باعث به‌هم خوردن روتین آرایشی‌تان شده است.

ما همه این اتفاقات را به‌خوبی درک می‌کنیم، اما جالب است بدانید که محو نشدن سیاهی‌های پوست ربطی به کانسیلر ندارد، بلکه شما سایه نامناسب را انتخاب کرده‌اید. با انتخاب سایه مناسب کانسیلرهای برند Maybelline می‌توانید از سد همه سیاهی‌ها به‌راحتی عبور کنید.

نکته خیلی مهم در مورد استفاده از کانسیلر میبلین برای پوشش سیاهی‌ها این است که کانسیلر اصلاً برای یکنواخت کردن رنگ پوست استفاده نمی‌شود. بیشتر کانسیلرهای موجود در بازار کاملاً مات هستند و در صورت استفاده از آن‌ها، لکه‌های سیاه کاملاً محو نمی‌شوند.

از طرفی، پوست‌های خشک با کانسیلرهای مات سازگار نیستند، بنابراین چه ترفندی برای محو کردن لکه‌های سیاه پوست باید در نظر گرفت؟ بهترین روش، یک‌دست کردن رنگ پوست با کرم پودر و استفاده از کانسیلر برای پوشش لکه‌های سیاه است. اگر در لیست خرید لوازم آرایشی، کانسیلر Maybelline را هم مد نظر دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

انتخاب سایه مناسب کانسیلر میبلین برای تناژ پوست

قاعده و قانون اصلی برای انتخاب سایه مناسب کانسیلر اصل که با تناژ پوست صورتتان مطابقت داشته باشد، تصمیم‌گیری با توجه به سایه فونداسیون‌تان است. طبق توصیه متخصصان زیبایی پوست، خانم‌هایی که به‌صورت حرفه‌ای آرایش می‌کنند، بهتر است همیشه 2 سایه مختلف از کانسیلرهای Maybelline را توی کیفشان داشته باشند. یکی با سایه روشن‌تر و یکی هم با سایه تیره‌تر.

فراموش نکنید که تناژ پوست با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، کمی تغییر می‌کند. بنابراین، استفاده از 2 کانسیلر با سایه‌های مختلف می‌تواند جلوه‌های بهتری به پوست صورت دهد و سیاهی‌ها را کاملاً محو کند. پیشنهاد ما استفاده از 2 مدل مختلف کانسیلرهای میبیلین یعنی Instant Age Rewind و New York Eraser است. هر کدام از این کانسیلرها در سایه‌های خیلی روشن تا خیلی تیره به بازار عرضه شده‌اند و می‌توانید سایه مناسب را با توجه به تناژ پوست و رنگ فونداسیون روتین آرایشی‌تان انتخاب کنید.

انتخاب سایه مناسب کانسیلر برای لکه‌های سیاه

طبق توصیه‌های تخصصی وب‌‎سایت برند Maybelline، بهتر است از یک کانسیلر که سایه تیره‌تری نسبت به رنگ پوستتان دارد، برای پوشش لکه‌های سیاه نواحی مختلف پوست استفاده کنید.

نکته حرفه‌ای میبلین: اگر از کانسیلر، زیر ماسک صورت استفاده می‌کنید، بهتر است از مدل Super Stay Full Coverage Long Lasting استفاده کنید تا از ماندگاری و مقاومت آن در برابر لکه‌های پوستی بهره‌مند شوید.

انتخاب سایه کانسیلر برای حلقه‌های زیر چشم

برای پنهان کردن حلقه‌های تیره زیر یا اطراف نواحی چشم، از یک کانسیلر با سایه روشن‌تر از رنگ حلقه زیر چشمتان استفاده کنید.

6 گام مهم برای پوشش سیاهی‌های دور چشم

برای اینکه سیاهی‌های دور چشم را با یکی از کانسیلرهای برند Maybelline محو کنید، 6 نکته مهم زیر را در نظر داشته باشید:

  1. صورتتان را با استفاده از یک فیس واش یا پاک‌کننده ملایم با آب ولرم شست‌وشو دهید.

  2. برای یک‌دست شدن پوست و ماندگاری آرایش در طولانی‌مدت، از مرطوب‌کننده و پرایمر قبل از کانسیلر Maybelline استفاده کنید.

  3. در هنگام خرید کانسیلر میبلین، محصولی را انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر از پوستتان باشد.

  4. از پرایمر قرمز یا نارنجی برای محو کردن کبودی‌های مایل به آبی در حلقه‌های تیره زیر چشم استفاده کنید.

  5. مقداری از کانسیلر را روی انگشت تمیز دست یا نوک اسفنجی اپلیکاتور بمالید.

  6. کانسیلر میبلین را روی ناحیه مورد نظر بمالید و به آرامی پخش کنید تا با پوست صورت ترکیب شود.

کرم پودر را قبل از کانسیلر استفاده کنم یا بعد از آن؟

برای محو کردن انواع تیرگی‌های پوست صورت با کانسیلر، بهتر است کرم پودر را قبل از کانسیلر میبلین استفاده کنید. وقتی که کانسیلر را اول روی صورتتان می‌زنید و سپس کرم پودر را با آن ترکیب می‌کند، احتمال محو شدن یا خراب شدن روتین آرایشی‌تان وجود دارد.

در عوض، وقتی که کرم پودر را قبل از کانسیلر روی پوستتان اعمال می‌کنید، همه نواحی پوستتان به‌صورت یکنواخت آماده‌سازی می‌شوند. در نهایت، گاهی ممکن است اصلاً به کانسیلر هم نیازی نداشته باشید و لکه‌های تیره روی صورت با استفاده از کرم پودر از بین بروند.

برای رفع تیرگی‌ها نیاز به پوشش بیشتری دارید؟

برای پوشش بیشتر تیرگی‌های روی پوست با استفاده از کانسیلرهای میبلین، نیازی به مالیدن لایه‌های ضخیم یا مقدار زیاد کانسیلر روی پوست نیست. ابن کار باعث می‌شود تا لایه‌های مختلف و زشت روی پوست ایجاد شوند. همچنین، لایه‌های ضخیم کانسیلر برای لکه‌های تیره گاهی برعکس عمل می‌کنند و باعث بیشتر دیده شدن آن‌ها خواهند شد.

اگر به هر دلیلی نیاز به پوشش بیشتر در نواحی پوست صورتتان دارید، کافی است که از لایه‌های متعدد و نازک کانسیلر برای این کار استفاده کنید. در ابتدا، پوشش نواحی تیره صورت را با دقت در آینه بررسی کنید و در صورت نیاز، چند لایه خیلی نازک از کانسیلر را روی پوست بمالید تا با بافت صورت ترکیب شوند.

پیشنهاد ما: کانسیلر Age Rewind میبلین

از بین مدل‌های مختلف کانسیلرهای میبلین، مدل ایج ریوایند (Age Rewind)، پوشش بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارد و لکه‌های تیره پوست را به‌راحتی پوشش می‌دهد. این کانسیلر، همراه با یک اپلیکاتور با نوک اسفنجی به مشتریان عرضه می‌شود و بنابراین، هیچ چالشی در حین پخش کردن یا مالیدن آن روی پوست صورت وجود نخواهد داشت.

برای محو کردن لکه‌های تیره پوست با استفاده از این مدل کانسیلرهای میبلین، لایه نازکی از محصول را روی نوک اسفنجی آن قرار دهید. در ادامه، اپلیکاتور را با فشار کم روی نواحی مورد نظرتان به آرامی ضربه بزنید و اجازه بدهید جذب پوست شود. این کار باعث می‌شود که کانسیلر به‌طور طبیعی وارد پوستتان شود و ساختار یک‌پارچه روی صورتتان ایجاد کند.

خرید کانسیلرهای اصل Maybelline + مشاوره تخصصی

کانسیلر هم نوعی از لوازم آرایشی است و به‌صورت مستقیم با پوست حساس صورت در تماس است؛ بنابراین، مهم است که در حین خرید آن، نهایت دقت را به خرج دهید. متأسفانه برندهای تقلبی با عرضه کانسیلرهای تقلبی، نام برند Maybelline را جعل کرده‌اند. استفاده از این نوع کانسیلرها نه‌تنها به رفع تیرگی پوست کمک نمی‌کند، بلکه آن را مستعد بیماری‌های سخت از جمله سرطان پوست هم می‌سازد.

برای خرید کانسیلر اصل برند میبلین، کافی است عبارتی مثل ** کانسیلر میبلین خانومی ** را در گوگل سرچ کنید. فروشگاه خانومی، یکی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در حوزه آرایشی است که نمایندگی رسمی برندهای معتبر از جمله Maybelline را دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی در مورد انتخاب سایه مناسب کانسیلرهای میبلین با شماره 79186000 – 021 تماس بگیرید. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۰۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان