//
کدخبر: ۴۴۵۹۵۹ //

افتادگی پوست را چطور درمان کنیم؟

آیا شما جزو آن دسته افرادی هستید که وقتی جلوی آینه نشسته‌اید پوست صورتتان را به آرامی عقب می‌کشید و آرزو می‌کنید که پوستتان در همان حالت بماند؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پوست شما دچار افتادگی شده است و به جای نشستن مقابل آینه و غصه خوردن باید به فکر یک چاره اساسی باشید.

افتادگی پوست را چطور درمان کنیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

راه‌های مختلفی برای درمان این مشکل وجود دارد. از درمان‌های خانگی گرفته تا مصرف ویتامین‌ها، کرم، ماسک و استفاده از دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست. در این مطلب با بررسی جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا با بهترین راهکار برای درمان افتادگی پوست آشنا می‌شویم. اگر به دنبال راهکاری با ماندگاری بلند برای رفع این مشکل هستید این مقاله برای شما نوشته شده است.

استفاده از دستگاه‌های زیبایی؛ درمان افتادگی پوست با روشی موثر و ماندگار

یکی از موثرترین راه‌ها برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت و درمان این مشکل استفاده از دستگاه‌های زیبایی و جوانسازی پوست است. این روش‌ها به‌عنوان روش‌های غیرتهاجمی درمان افتادگی پوست صورت در جوانی و پیری شناخته می‌شوند که بدون نیاز به جراحی، مراجعه کننده را در سریع‌ترین زمان و بدون عوارض به نتیجه دلخواه می‌رساند. همچنین پاسخی که با استفاده از دستگاه‌‌های زیبایی دریافت می‌کنید ماندگاری بیشتری دارد.

با مراجعه به مراکز خدمات لیزر موهای زائد و زیبایی بعد از دریافت مشاوره از پزشک متخصص می‌توانید بهترین درمان را برای رفع مشکلتان انتخاب کنید.

رفع افتادگی و لیفتینگ پوست به کمک روش هایفوتراپی

هایفو یکی از بهترین تکنولوژی‌ها و روش‌های غیرتهاجمی برای لیفتینگ و جوانسازی پوست است. در روش هایفوتراپی از امواج فوکوس شده اولتراسوند برای تحریک کلاژن‌سازی استفاده می‌شود. هایفوتراپی با ایجاد گرما در لایه‌های عمیق پوست، سلول‌های کلاژن‌ساز را تحریک می‌کند. این تحریک باعث افزایش فعالیت فیبروبلاست‌ها می‌شود که در نهایت باعث تولید بیشتر کلاژن و الاستین، دو پروتئین حیاتی برای ساختار و انعطاف پوست، خواهد شد.

با‌توجه‌به ناحیه تحت درمان و میزان شل شدگی پوست، فاصله جلسات درمانی مورد‌نیاز برای هایفوتراپی متغیر است. به‌طور کلی نتایج حاصل از هایفوتراپی تا یک سال ماندگاری دارد. در‌صورت شدید بودن مشکل و به توصیه پزشک در بعضی مواقع نیاز است که درمان هایفوتراپی 2 جلسه در سال و به فاصله 6 ماه انجام شود. علاقه‌مندان به ارائه خدمات زیبایی و جوانسازی پوست می‌توانند با شرکت در دوره های آموزشی کار با دستگاه لاغری و زیبایی مجموعه مای اسکین و زیر نظر اساتید حرفه‌ای آموزش‌های لازم برای خدمت‌رسانی به زیباجویان را فرا بگیرند.

میکرونیدلینگ؛ راهکاری موثر برای بهبود الاستین پوست و رفع افتادگی

یکی دیگر از تکنولوژی‌های درمانی که برای رفع مشکل شلی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد میکرونیدلینگ (Microneedling) است. در این روش از سوزن‌های کوچک برای ایجاد میکروتراوما‌ها در پوست به‌منظور تحریک کلاژن‌سازی و بهبود الاستین پوست استفاده می‌شود. قبل از انتخاب این روش برای درمان مشکلتان حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک با بررسی شدت افتادگی و شرایط پوستی به شما خواهد گفت که آیا استفاده از روش میکرونیدلینگ برایتان مناسب خواهد بود یا خیر. این روش نیز در دسته روش‌های غیرتهاجمی برای درمان افتادگی پوست قرار می‌گیرد و عوارضی برای فرد زیباجو نخواهد داشت.

استفاده از داروهای پوستی؛ از مصرف ویتامین‌ها تا استفاده از کرم و لوسیون

کرم‌ها و لوسیون‌های متنوعی در بازار برای رفع مشکلات پوستی مانند افتادگی و شل شدن پوست وجود دارد. در بسیاری از این محصولات از ویتامین برای جلوگیری از افتادگی پوست صورت استفاده شده است. در ادامه به لیستی از راهکارهای درمانی برای سفت شدن پوست و جلوگیری از افتادگی آن اشاره می‌کنیم:

استفاده از پماد و کرم: کرم‌هایی که حاوی ویتامین E، C و A هستند به بهبود الاستین پوست و سفت شدن آن کمک می‌کنند.

ماسک برای افتادگی پوست صورت: ماسک‌های صورت در دسته محصولات مراقبت از پوست قرار می‌گیرند. این محصولات حاوی عناصری مانند پپتیدها، آنتی‌اکسیدان‌ها، سرم هیدراته کننده و فیتوکمپلکس هستند که نقش موثری بر لیفتینگ پوست و جلوگیری از افتادگی آن دارند.

برای انتخاب بهترین داروی پوستی متناسب با نوع و شدت مشکلتان حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. باید به این نکته نیز اشاره کرد که استفاده از این داروها بیشتر برای رفع مشکلات سطحی مناسب هستند. در‌صورت حاد بودن مشکل، فقط با استفاده از دستگاه‌های جوانسازی می‌توانید نتیجه مطلوب و طولانی‌مدت را دریافت کنید.

درمان‌های خانگی برای رفع افتادگی پوست؛ روش زمان‌بر با اثربخشی کم

بسیاری از افراد اطلاعات دقیقی از فواید و اثربخشی بالای دستگاه‌های زیبایی برای رفع مشکلات پوستی ندارند. به همین دلیل همچنان به دنبال روش‌هایی برای درمان افتادگی پوست صورت در خانه هستند. رعایت برخی عادت‌های غذایی سالم مانند نوشیدن آب کافی، رژیم غذایی با پروتئین کافی و انجام ورزش و فعالیت‌های بدنی نقش موثری بر جلوگیری از افتادگی پوست دارند؛ اما در صورت مشاهده افتادگی پوست و شدت یافتن این مشکل تقریبا غیر‌ممکن است که با رعایت این موارد به تنهایی بتوان نتیجه مورد‌نظر و دلخواه را دریافت کرد.

درمان افتادگی پوست با دستگاه‌های غیرتهاجمی؛ راهی برای بازیابی طراوت و جوانی

در این مقاله با انواع راهکارهای موثر برای درمان افتادگی و شل‌شدگی پوست آشنا شدیم. شما می‌توانید با‌توجه‌به شدت مشکل از انواع روش‌های پزشکی و خانگی برای تقویت الاستین پوست استفاده کنید. به‌طورکلی اگر به دنبال روشی سریع، طولانی‌مدت، موثر و بدون عوارض برای رفع مشکل افتادگی پوست هستید ما به شما استفاده از دستگاه‌های زیبایی و روش‌های غیرتهاجمی را پیشنهاد می‌کنیم. در این دستگاه‌ها از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای تحریک کلاژن‌سازی و بهبود الاستین پوست استفاده شده است. این راهکارهای پیشرفته به افراد امکان بازیابی طراوت و جوانی پوست را بدون نیاز به جراحی یا زمان بازیابی طولانی می‌دهند. با بهره‌مندی از این تکنولوژی‌ها، افراد می‌توانند به‌صورت موثر از خدمات پیشرفته پوستی بهره‌مند شوند و به راحتی پوستشان زیبایی و سلامت گذشته را بازیابد.

پزشکان با مشاهده عکس افتادگی پوست و بررسی پوست بیمار از نزدیک بهترین روش و درمان را تجویز خواهند کرد. اگر صاحب مرکز زیبایی هستید و برای آموزش کارکنان و خدمت‌رسانی با‌کیفیت به مراجعه‌کنندگان به شرکت در دوره‌های آموزشی استفاده از دستگاه‌های زیبایی نیاز دارید، خدمات مرکز زیبایی مای اسکین بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات دوره‌های آموزشی و زمان و نحوه برگزاری آن‌ها می‌توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان