//
کدخبر: ۴۴۵۵۷۴ //

استایل زمستانی دخترانه: ایده‌هایی برای شیک پوشی و جذابیت

برای داشتن یک استایل زمستانی دخترانه باید به تمام آیتم هایی که می پوشید دقت کنید و آن را متناسب با سایز و سبک استایلتان انتخاب کنید. امروزه می توانید از هر نوع سبک لباسی استفاده کنید. فقط کافیست کمی خلاقیت به خرج دهید و بدانید که چه استایلی مناسب اندام شماست.

استایل زمستانی دخترانه: ایده‌هایی برای شیک پوشی و جذابیت
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مطلب قصد داریم استایل های زمستانی دخترانه شیک و جذاب را به شما معرفی کنیم:

یک استایل زمستانی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

لباس برای تیپ زمستانی بایستی از جنس ضخیم و مرغوبی باشد تا شما سرمای هوا را کمتر حس کنید. جنس‌هایی مثل پارچه های‌پشمی، کشمیر، موهر، خز طبیعی یا مصنوعی، چرم مصنوعی یا طبیعی، مخمل کبریتی، کنفی و نایلونی مناسب برای این فصل از سال می‌باشند. علاوه بر جنس پارچه لباس‌ها، مدل لباس حائز اهمیت است. لباس‌های گشاد و بلند که بتوان در زیر آن لایه‌های لباس بیشتری پوشید برای سردی هوا مناسب‌تر است.

استایل مینیمال:

سادگی و منیمیال بودن برای هر چیزی همیشه شیک به نظر می رسد و هیچ گاه از مد نمی افتد. به همین دلیل استایل مینیمال امسال هم جز یکی از استایل‌های محبوب است. استفاده از رنگ‌های خنثی، نود، خاکستری‌های رنگی و سفید، مشکی و قهوه‌ای استایل شما را به یک استایل جاودانه تبدیل می‌کند که هیچ‌گاه از مد نمی‌افتد. استایل مینیمال انتخاب همیشگی ساده‌پسندان است.

با این ایده ها یک استایل زمستانی دخترانه و جذاب داشته باشید!

در استایل خود از چرم استفاده کنید:

چرم جز شیک‌ترین و همیشگی‌ترین استایل‌های زمستان است. لباس‌های چرم از قدیمی‌ترین لباس‌هایی هستند که همواره مورد توجه شیک‌پوشان بوده‌اند و هرگز از مد نمی‌افتند. این استایل به‌عنوان با اصالت‌ترین استایل انتخاب افرادی‌ است که همواره دوست دارند استایلی مورد توجه داشته باشند. در سال‌های اخیر مدل‌های لباس‌های چرم از تنوع بیشتری برخوردار شده‌اند تا سلایق بیشتری را در برگیرند. نیز کت‌های چرم در اندازه‌های کوتاه و بلند با رنگ‌های متنوع، بوت‌های کوتاه و بلند و شلوارهای راسته و گشاد از ترندهای زمستان خواهند بود.

از خز و پشم غافل نشوید:

لباس‌ خز از آن دسته لباس‌هایی است که مناسب خاص پسندان است. حس خوبی که از پوشیدن یک لباس پشمی در سرمای زمستان به شما دست می‌دهد با پوشیدن هیچ لباسی قابل مقایسه نیست.  خز ممکن است تنها در بخشی از لباس مانند سر آستین‌ها و یا یقه استفاده شود که این مدل کمی قدیمی‌تر است. امروزه لباس‌های تمام خز طرفداران بیشتری دارند. خز به دلیل تناسب فراوان با فصل زمستان همواره مورد توجه طراحان لباس است.

ترکیب سبک های مختلف در استایل:

ترکیب سبک‌های مختلف در لباس امروزه یک رویکرد جذاب و خلاقانه است که به شما امکان می‌دهد استایل منحصر به فردی ایجاد کنید. به‌عنوان مثال، می‌توانید یک پلیور ژاکارد با طرح‌های جذاب را زیر یک کت شیک یا یک کاپشن ورزشی قرار دهید تا یک تلفیق بین استایل کلاسیک و اسپرت به وجود آید. پلیور ژاکارد با الگوهای چهارخانه یا هندسی، به تنهایی می‌تواند یک انتخاب منحصر به فرد از استایل معاصر و سلیقه فردی باشد.

با این ایده ها یک استایل زمستانی دخترانه و جذاب داشته باشید!

استایل زمستانی اسپرت:

این استایل معمولاً به لباس‌ها و اکسسوری‌هایی اشاره دارد که مناسب فصل سرد و برفی هستند. در این استایل، راحتی و گرما از اهمیت بالایی برخوردارند. لباس‌های زمستانی اسپرت شامل هودی‌ها، کلاه‌ها، دستکش‌ها و کفش‌های گرم و ضدآب می‌شوند. رنگ‌های زمستانی معمولاً از طیف سرد مانند آبی، سرمه‌ای، خاکستری و سفید استفاده می‌شود. استایل زمستانی اسپرت علاوه بر اینکه به افراد اجازه می‌دهد در هوای سرد به راحتی حرکت کنند، ظاهری آراسته و مدرن نیز دارد.

با این ایده ها یک استایل زمستانی دخترانه و جذاب داشته باشید!

کلام آخر

یک استایل زمستانی دخترانه باید ویژگی های خاصی را داشته باشد و در حین ضخیم بودن لباس ها، بتواند ظرافت دخترانه را حفظ کند. سعی کرده ایم در این مطلب استایل های خاص را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۵۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان