//
کدخبر: ۴۴۳۷۳۰ //

امسال دیگه این رنگ و مدل موها مد نیست!

انسان ها پیش از اینکه یاد بگیرند چگونه بنویسند، شانه کردن موهای خود را آموختند. به همین دلیل جای تعجب نیست که ما همچنان به موهای خود به طور ویژه ای توجه کنیم.

امسال دیگه این رنگ و مدل موها مد نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

تا چندین سال همین مدل مو را حفظ کند و حتی چند سانتی متر کوتاه کردن موها برای آنها مانند فاجعه است. برخی دیگر نیز دوست دارند هر ماه مدل موی جدیدی را امتحان کنند. پس اگر قصد استایل دادن به موهای خود را دارید، پیشنهاد می کنیم از این مدل و رنگ موهای از مد افتاده در سال 2024 دوری کنید

1- اکستنشن های خیلی بلند

اکستنشن های خیلی بلند در سال جدید دیگر طرفدار چندانی نخواهد داشت و مدل موی زنانه به سمت موهای طبیعی و کوتاهتر متمایل می شوند. البته، هنوز هم اگر اکستنشن به خوبی انجام شود، می تواند عالی به نظر برسد، اما ظاهر موها نیز مانند آرایش به سمت مدل های طبیعی و ظریف مانند مدل موهای لایه ای، باب‌های نرم و فرانسوی گرایش پیدا کرده است.

مدل مو

2- فرق وسط بلوند

باز کردن فرق وسط موهای بلوند نیز در سال 2024 دیگر طرفداران چندانی نخواهد داشت. در واقع دیگر کسی دوست ندارد صورتش را با موهای بلوند قاب کند. در عوض رنگ آمیزی مو با سبک بالیاژ، آمبره و سامبره جایگزین این مدل رنگ مو خواهد شد.

مدل مو

3- هایلایت های درشت

به نظر می رسد هایلایت های درشت در سال جدید جای خود را به هایلایت های ظریف تر خواهند داد. این تکنیک به شما کمک می کند ظاهری جذاب، طبیعی و زیباتر داشته باشید.

مدل مو

4- بلوند پلاتینیوم

برخلاف اینکه بسیاری تصور می کنند بلوند پلاتینیوم همیشه رنگ موی محبوبی است، به نظر می رسد در سال جدید این رنگ مو جای خود را به رنگ های بلوند گرم‌تر با ظاهر طبیعی تر دهد. دلیل اصلی این موضوع را می توان آسیب رسان بودن این رنگ و نگهداری سخت آن دانست. در عوض توصیه می شود رنگ‌های گرم‌تر و عسلی‌تر یا هایلایت‌های ترکیبی را انتخاب کنید.

مدل مو

5- ریشه های رنگی

سال 2024 رنگ کردن ریشه موها طرفدار چندانی نخواهد داشت و بالیاژ و هایلایت های ظریف جای این مدل رنگ کردن مو را خواهند گرفت. با این تکنیک ها دیگر نیازی نیست نگران رشد موهای خود باشید و می توانید بدون نیاز به رنگ کردن، ماه ها از زیبایی آنها لذت ببرید.

مدل مو

6- بالیاژ بیش از حد

در سال 2024 تکنیک بالیاژهای بیش از حد به تدریج به نفع تضادهای کمتر کنار گذاشته می شوند و بالیاژ شلوغ بدون تغییرات شدید رنگ در ظاهر کلی رنگ مو، محبوبیت کمتری پیدا می کنند.

مدل مو

 
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان