//
کدخبر: ۴۳۹۵۴۴ //

استایل خانواده سلطنتی بریتانیا در کریسمس ۲۰۲۳

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا کریسمس امسال به سراغ رنگ‌های پاییزی رفتند و لباس‌هایشان را به رنگ‌های قهوه‌ای، آبی و سبز انتخاب کردند

استایل خانواده سلطنتی بریتانیا در کریسمس ۲۰۲۳
به گزارش فرتاک نیوز،

اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا روز دوشنبه ۲۵ دسامبر، برای شرکت در مراسم مذهبی کریسمس در کلیسای مریم مجدلیه در نوفولک ساندرینگهام حضور یافتند.

شاه چارلز سوم، ملکه کامیلا، شاهزاده ویلیام، کیت میدلتون و دیگر اعضای خانواده سلطنتی، برای هوای خنک نخستین روزهای زمستان، به سراغ طیف رنگ‌های پاییزی رفتند و سبک‌هایشان را در رنگ‌های قهوه‌ای، آبی و سبز انتخاب کردند.

در ادامه به سبک مد کریسمسی خانواده سلطنتی بریتانیا نگاهی می‌اندازیم.

شاه چارلز و ملکه کامیلا پالتوهای کرم‌رنگشان را با یکدیگر هماهنگ کردند

00

 

کامیلا پالتو کرم‌رنگی از نشان تجاری آنا ولنتاین» (anna valentine) را با یک کیف‌دستی قهوه‌ای از موینات (MOYNAT) در حالی هماهنگ کرد که چکمه‌های بلند همرنگ پالتو از نشان تجاری راسل اند بروملی (Russell & Bromley) و کلاه همرنگی از کارهای فیلیپ تریسی سبک او را تکمیل می‌کرد.

خانواده شاهزاده ولز در رنگ‌های آبی و سبز هماهنگ با یکدیگر ظاهر شدند

0

 

کیت در این کریسمس رنگ آبی سیر را برای سبکش انتخاب کرده بود. او یک کت آبی جدید از کارهای الکساندر مک‌کویین و کلاه همرنگ آن از مارک جولیت میلینری (juliettemillinery) را با چکمه‌های جیر سرمه‌ای از مارک جان‌ویتو روسی (Gianvito Rossi) در حالی پوشیده بود که یک کیف‌دستی کوچک آبی جیر از مارک امیل لندن سبک او را تکمیل می‌کرد.

او به عنوان زیورآلات گوشوره‌های یاقوت کبود شاهدخت دایانا را به گوش آویخته بود.

در حالی که شاهزاده ویلیام، شاهزاده جورج و شاهزاده لویی لباس‌هایی به رنگ سرمه‌ای تیره به تن داشتند، شاهدخت شارلوت یک پالتو به رنگ سبز چریکی به تن داشت.

دخترعموی آن‌ها، میا تیندال که یک کت بنفش پوشیده بود، دست شاهزاده لویی را گرفته بود.

شاهزاده اندرو هم با یک پالتو سرمه‌ای، در کنار سارا، دوشس یورک، با ظاهر سبز زمردی، به کلیسا وارد شد

00000

 

با اینکه شاهزاده اندرو در سال ۲۰۱۹ به دلیل سابقه ارتباط با جفری اپستین، مجرم جنسی، عناوین نظامی‌اش را از دست داد و از وظایف سلطنتی کناره‌گیری کرد، همچنان گهگاه و در برخی رویدادها، کنار خانواده سلطنتی دیده می‌شود.

نکته غافلگیرکننده مراسم کریسمس امسال، حضور دوشس یورک، همسر سابق شاهزاده اندرو، بود که از زمان طلاق این دو در دهه ۱۹۹۰، به مراسم سالانه کریسمس خانواده سلطنتی نپیوسته بود.

شاهدخت بئاتریس و ادوارد ماپلی موزی با کت‌های سرمه‌ای هماهنگ

000

 

بئاتریس، یک پالتو مخملی سرمه‌ای از نشان تجاری ماژه (MAJE) و چکمه‌های جیر ساق‌بلندی از همین مارک را در حالی هماهنگ کرده بود که سربند مخمل سرمه‌ای از جی‌بی‌اچ میلینری (JBH Millinery) سبکش را تکمیل می‌کرد.

شاهدخت یوژنی و جک بروکس‌بانک با کت‌های مشکی هماهنگ

Royal-Christmas-norfolk-251223-11-1b84648017994c3d9caa2ac12a0fe05f

یوژنی، خواهر کوچک‌تر بئاتریس، به سراغ رنگ مشکی رفته بود. او یک پالتو پشمی از مارک مالن بیرگر (MALENE BIRGER) پوشیده بود و چکمه‌های پاشنه‌دار جیر از مارک ال‌کی بنت (LK Bennett) و سربند سفید امیلی لندن (Emily-London) سبک او را تکمیل می‌کرد.

یوژنی و جک در ماه ژوئن تولد دومین فرزندشان را جشن گرفتند.

تیندال‌ها با مجموعه‌ای از رنگ‌های آبی، سبز و شتری حاضر شدند

prince-george-1-122723-f51346e1858e46979027f9ab40962ae4

زارا تیندال، نوه ملکه الیزابت فقید و دختر شاهدخت آن، کتی به رنگ سبز یشمی از نشان تجاری لندنی لارا گرین (Laura Green) پوشیده بود و شوهرش، مایک تیندال، بازیکن سابق راگبی، او را با لباس سرمه ای همراهی می‌کرد.

دختر کوچک‌ترشان، لنا تیندال، هم یک پالتو شتری همرنگ پالتو عموی بزرگش، چارلز، پوشیده بود.

شاهزاده ادوارد با یک پالتوی قهوه‌ای مایل به خاکستری و همسرش سوفی با یک کت پیراهن سبز در مراسم حاضر شدند

0000

 

شاهزاده ادوارد، برادر شاه چارلز، با یک کت قهوه‌ای مایل به خاکستری در مراسم کریسمس امسال حاضر شد. سوفی، همسرش، نیز یک کت‌پیراهن بلند سبز از کلیر میچوانی (CLAIRE MISCHEVANI) را با کیف‌دستی قهوه‌ای سوفی هابسبورگ (Sophie Habsburg) و کفش‌های پاشنه‌دار جیمی چو (Jimmy Choo) هماهنگ کرده بود. سوفی یک کلاه لبه‌پهن از جین تیلور به سر گذاشته بود و گوشواره‌هایی از کارهای جواهرسازی پومگرانت (Pomegranate Jewellery) را به گوش‌هایش آویخته بود.

فرزندان ادوارد و سوفی، جیمز، ارل وسکس و لیدی لوییز وینزر، برای شرکت در مراسم کلیسا به والدینشان پیوستند.

جیمز یک کراوات بنفش را به ترکیب سرمه‌ای لباس‌هایش افزوده بود و لوییز نیز یک کلاه لبه‌دار از جین تیلور را با پالتو سرمه‌ای کشمیر مارک لندنی فولد (The Fold) هماهنگ کرده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۵۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان