//
کدخبر: ۴۳۷۹۵۱ //

زیباترین زنان دنیا از نظر مردم را بشناسید!

زیباترین زنان دنیا در هر کشوری و هر نقطه‌ای از جهان وجود دارند. با این حال برخی از رسانه‌ها و مردم، جذاب‌ترین آن‌ها را انتخاب کرده‌اند.

زیباترین زنان دنیا از نظر مردم را بشناسید!
به گزارش فرتاک نیوز،

 اگر چه تمام زنان زیبا و جذاب هستند با این حال ما مجبوریم که فقط به سه مورد از آن‌ها اشاره کنیم. افرادی که هم سرشانس و مشهور هستند و هم دیگران آن‌ها را دوست دارند. در واقع علاقه مند بودن مردم به ظاهر و شخصیت این سه سلبریتی ، آن‌ها را مشهور و زیباتر جلوه داده است. در ادامه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد تا با نظر شما هم آشنا شویم.

1. گریس کلی | ملکه موناکو

گریس کلی یکی از بازیگران و مدل‌های موفق هالیوودی بود که چهره بسیار جذابی داشت. همان طور که در تصویر می‌بینید، او هیچ گونه عمل و جراحی بر روی صورت خود نداشته است. خانم گریس کلی بعد از مدتی با حکمران موناکو ازدواج کرد‌. در نتیجه این ازدواج، نام او به گریس موناکو تغییر یافت. گریس کلی یک روز بعد از تصادف شدید در سن 52 سالگی فوت کرد.

گریس کلی جزو زیباترین زنان دنیا

2. آدری هپبورن | بانوی معصوم

معصومیت و انسان دوستی در چهره آدری هپبورن موج می‌زند. به همین او را مهربان و دوست داشتنی می‌دانند. از همه مهم‌تر این که چهره او بسیار زیبا و جذاب است. خانم آدری هپبورن با فعالیت‌های بشردوستانه و هنرمندی او در سینما، شناخته شده است. او علاقه داشت که در زمینه باله فعالیت کند؛ اما با دلیل قد بلندی که داشت او را از رقص باله محروم می‌کردند. به همین دلیل او تصمیم گرفت بر روی بازیگری و نمایش تمرکز کند. خوشبختانه در این صنعت هم خوب و زیبا درخشید و اثرات جذابی از خود به یادگار گذاشت. آدری هپبورن بعد از 63 سال زندگی به علت سرطان پانکراس و جلسات شیمی درمانی، درگذشت.

آدری هپبورن

3. شارلیز ترون | جزو زیباترین زنان دنیا

خانم شارلیز ترون 48 ساله متولد آفریقای جنوبی، جایزه اسکار بهترین نقش اول زن را دریافت کرده است. در تصاویرش او مانند یک الماس می‌درخشد و زیبایی خیره کننده‌ای دارد. او از دوره کودکی خود همانطور زیبا مانده و هیچ جراحی نکرده است. او جزو سلبریتی‌های نچرال به شما می‌آید که مردم عاشق هنر و ظاهر بی عیب و نقص او هستند. او در فیلم بلوند اتمی خیلی زیبا و هنرمندانه درخشیده است. طوری که طرفدارانش او و حرفه‌اش را بی عیب و نقص می‌دانند.

شارلیز ترون

سخن آخر در رابطه با زیباترین زنان دنیا از نظر مردم

گریس کلی یا گریس موناکو، آدری هپبورن و شارلیز ترون جزو نچرال‌ترین و زیباترین سلبریتی‌هایی هستند که مردم، آن‌ها را پذیرفته‌اند. این سه بانو که در عرصه و حرفه خود زیبا درخشیده‌اند، اثرات جذابی از خود به جای گذاشته‌اند. به نظر شما کدام یک از این سه زن، زیبا و منحصر به فرد بوده‌اند؟ آیا می‌توان گفت این لیست زنان زیبا تمامی ندارد؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان