//
کدخبر: ۴۳۷۲۸۴ //

اکسسوری‌های زنانه‌ای که شما را شیک‌تر نشان می‌دهند

ناثیر اکسسوری ها در چگونه دیده شدن استایل شما بسیار زیاد است، از این رو ما در این مطلب برای شما شیک ترین اکسسوری های زنانه را معرفی کرده ایم.

اکسسوری‌های زنانه‌ای که شما را شیک‌تر نشان می‌دهند
به گزارش فرتاک نیوز،

تاثیر اکسسوری‌ها در پوشش شما دقیقا به اندازه لباس‌هایتان است و این لوازم جانبی تاثیر مستقیمی بر دیدگاه دیگران نسبت به پوششتان داشته و کامل کننده استایل شما هستند. اگر می خواهید شیک پوش و جذاب باشید واز داشتن یک تیپ ساده خسته شده اید، هیچ وقت اکسسوری‌ها را دست کم نگیرید و سعی کنید برای تهیه آن‌ها برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری داشته باشید. در ادامه شما را با 7 اکسسوری جذاب، انواع اکسسوری زنانه،جدیدترین اکسسوری های زنانه، اکسسوری ترند 2024 و...آشنا می کنیم.

ست دستبند و ساعت

اگر به مد و استایل علاقه مند هستید، باید بدانید که ترکیب ساعت مچی و دستبند، بسیار شیک و زیباست و می تواند استایل منحصر به فردی برای شما بسازد.در انتخاب ساعت و دستبند باید نکاتی را در نظر گرفت، اولین نکته این است که اگر ساعت مچی با بند فلزی می پوشید، دستبند خود را نیز با همان جنس فلز، انتخاب کنید، باید بدانید معمولاً دستبندهای نازک استیل یا مهره‌ای، با ساعت‌ها بهترین ترکیب را می سازند. همچنین دقت کنید استفاده از یک یا حداکثر دو دستبند در کنار ساعت، ایده آل است و بند ساعت باید از هر دستبندی که روی دستتان است، پهن تر به نظر آید.

اکسسوری زنانه

بنگل

در پاسخ به سوال بنگل چیست باید بگوییم که یکی از اکسسوری های ترند این روزهاست، بنگل یک مدل برخواسته از زیورآلات سنتی کشور هندوستان است و به انگشتر، دستبند و گردنبندی می گویند که دارای ساختار محکم و سفت بوده و قفلی برای پوشیدن آن وجود نداشته و یک قسمت باز در زیر کار یا روی کار وجود دارد که با استفاده از آن می توان جواهر را پوشید. این نوع اکسسوری طرفداران بسیاری در دنیای مد و اکسسوری پیدا نموده است.

ساعت هوشمند یا معمولی

ساعت یکی از مهم ترین اکسسوری های هر شخصی محسوب می شود. در انتخاب ساعت باید رنگ و جنس بند ساعت و موقعیت خود توجه کنید تا این اکسسوری جذاب متناسب با استایلتان باشد. ساعت‌های محبوب استایل رسمی معمولا عقربه‌ای است و بیشتر از طرح‌های ساده و شیک برای این نوع پوشش استقبال می‌شود.در صورتی که استایلتان اسپرت است ساعت های بند چرمی انتخاب بسیار مناسبی هستند و و ساعت‌های دستبندی انتخاب بسیار خوبی برای استایل های کژوال هستند.

انگشتر

انگشترها، یکی از پر طرفدارترین اکسسوری‌ها هستند که معمولاً در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی طراحی و تولید شده و کمک می‌کنند تا دست‌هایتان جذاب‌تر دیده شود. این روزها استفاده‌ی هم زمان از چند انگشتر بسیار ترند شده و مورد استقبال علاقمندان به دنیای مد و فشن قرار گرفته است. شما براساس بودجه، بلندی و پهنای انگشت، سن، سلیقه و... می توانید چند انگشتر مناسب انتخاب کرده و استایلتان را خاص نمایید.

انگشتر

دستبند

دستبندها، محبوبیت بسیار زیادی را در بین هواداران اکسسوری دارند. دستبندهای زنجیری، النگوها و بنگل‌ها و... از انواع و مدل‌های مختلف دستبند ها هستند. در انتخاب دستبند به موقعیت خود توجه کنید، دستبندهایی که از ترکیب مهره‌های سنگی با طلا ساخته شده‌اند، مناسب استایل‌های اسپورت و روزمره و دستبندهایی که جلوه زیبایی دارند، برای سبک لباس‌های رسمی و به اصطلاح مجلسی بسیار مناسب است.

نیم ست

نیم ست یک انتخاب مناسب برای خانم های شیک پوش است و سبب عالی شدن استایل می شود. نیم ست ها معمولا شامل یک جفت گوشواره و یک پلاک و گاهی یک انگشتر است. نیم ست طلا زرد، نیم ست طلا سفید، نیم ست طلا رزگلد، نیم ست نگین دار، نیم ست ماه تولد،نیم ست سنگ، نیم ست زنجیری و آویزدارو...از انواع مختلف نیم ست محسوب می‌شوند. شما می‌توانید بر اساس سلیقه، رنگ پوست، موقعیت های مختلف، نوع لباس و بودجه و هزینه‌ای که درنظر دارید، مدل‌ های مختلف نیم ست را انتخاب و خریداری کنید.

عینک آفتابی

عینک آفتابی یکی از اکسسوری های جذاب است که به عنوان یک عنصر اساسی در تیپ و استایل فردی شما شناخته می‌شود. هنگام انتخاب عینک دودی باید مد نظر داشت که عینک حتما باید چشمان شما را در برابر اشعه ماوراء بنـقش محافظت کند و فریم آن با چهره تان متناسب باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۲۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان