//
کدخبر: ۴۳۴۳۴۱ //

سبک غیر رسمی پاییزه؛ بلوز سفید و شلوار جین

بلوز سفید و شلوار جین، دو قطعه لباسی هستند که همیشه می‌توانند شما را در موقعیت‌های مختلف زیبا و شیک نشان دهند.

سبک غیر رسمی پاییزه؛ بلوز سفید و شلوار جین
به گزارش فرتاک نیوز،

برای دستیابی به ظاهری بی‌نقص، زمانی که به‌اندازه کافی وقت ندارید تا همه‌چیز را باهم هماهنگ کنید، چند ترکیب جادویی وجود دارد که یاری‌رسان شما در مواقع ضروری خواهد بود. یکی از این ترکیب‌های همواره برنده، بلوز سفید و شلوار جین است.

توصیه ما این است که این دو قطعه لباس ضروری را همواره در کمد لباس خود داشته باشید؛ مخصوصا داشتن یک بلوز سفید تمیز و اتوکشیده همواره کارگشا است.

بلوز سفید

اگرچه بلوز سفید قطعه لباسی معمولی برای سبک کلاسیک به ‌نظر می‌رسد، قابلیت تطابق با هر سبک و موقعیتی را دارد. 

شلوار جین و بلوز سفید  (2)

می‌توانید بلوز سفید را با شلوار کلاسیک و خط اتودار برای محل کار هماهنگ کنید، در عین حال برای یک دورهمی دوستانه در کافه هم می‌توانید همان را با شلوار جین بپوشید، همچنین می‌توانید بلوز سفیدتان را روی تی‌شرت و یا نیم‌تنه بپوشید و دکمه‌های آن را باز بگذارید؛ بنابراین حتما باید یکی از آن‌ها را در کمد لباستان داشته باشید.

 

البته بهتر است بگوییم دو تا برای دو ترکیب متفاوت: یکی تنگ‌تر و قالب تن برای پوشیدن با شلوار و یا جین، دیگری سایز بزرگ برای پوشیدن روی تی‌شرت یا نیم‌تنه. 

شلوار جین کلاسیک

این روزها همه ما دست‌کم یک شلوار جین در کمد لباسمان داریم. حتی اگر جین‌پوشی حرفه‌ای نباشید، باز هم می‌توانید آنچه بیشتر از همه به شما می‌آید، پیدا کنید.

شلوار جین و بلوز سفید  (1)

برای انتخاب جین مناسب، مهم است که اندام خود را بشناسید؛ مثلا اگر فرم بدن شما شبیه مثلث است، باید از پوشیدن شلوار جین تنگ اجتناب و به‌جای آن، شلوارهای راسته یا گشاد را انتخاب کنید. یا اگر می‌خواهید پاهایتان در مرکز توجه باشد، بهتر است شلواری به رنگ پوست، یا در مجموع رنگ‌های روشن‌تر انتخاب کنید.

 

جین کلاسیک آبی و بلوز سفید، بومی عالی برای انتخاب‌های بعدی است و در روزهای خنک پاییزی، به‌راحتی می‌توان آن را با چکمه چرم قهوه‌ای و کیف‌ دوشی همرنگ هماهنگ کرد.

زیورآلات با هر رنگی، روی بلوز سفید و شلوار جین خودش را نشان می‌دهد. کمی شلوغی سلیقه پاییزی هم با یک دستمال‌گردن یا کمربند سگک‌دار به آن اضافه کنید تا ظاهر نیمه‌رسمی روز پاییزی شما تکمیل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۳۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان