//
کدخبر: ۴۳۳۸۱۳ //

راهنمای انتخاب رژگونه برای پاییز: چه رنگ‌هایی مناسب‌تر هستند؟

بهترین رنگ رژگونه آن هم در فصل پاییز، زیبایی لطافت بخشی از صورت شما را به رخ می‌کشد! رنگ‌های گرم و جذاب برای رژگونه در فصل پاییز غوغا به پا می‌کنند.

راهنمای انتخاب رژگونه برای پاییز: چه رنگ‌هایی مناسب‌تر هستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

آرایش‌هایی با تناژ گرم بسیار جذاب و دلنشین هستند. یکی از فاکتورهای اساسی در آرایش خانم‌های خوش سلیقه، رژگونه است. بریم تا با هم رژگونه‌های جذاب و زیبایی که چهره شما را زیباتر نشان می‌دهند، آشنا شویم.

بهترین رنگ رژگونه مخصوص فصل پاییز

رنگ‌های تیره و گرم برای رژگونه در فصل پاییز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از آن جایی که فصل پاییز با خود سرما می‌آورد، پس با استایل و آرایشی گرم یک تضاد خارق‌العاده راه بیاندازید. رژگونه‌های تیره رنگ باید طدری بر روی پوست بنشینند که جذابیت و زیبایی شما را دوچندان کنند. اگر رژگونه‌ای با رنگ پوست شما همخوانی ندارد، لطفا از آن استفاده نکنید! چرا که چهره شما را بدتر جلوه خواهد داد.

گلبهی کم رنگ برای رژگونه

  • گلبهی کم رنگ | اصلی ترین ترکیب یک آرایش لایت

با شروع فصل سرما، گونه‌ها به طور طبیعی گل می‌اندازند. بهتر است که قرمزی لپ‌ها حفظ شود تا جذابیت آن دو برابر خود را نشان دهد. به همین دلیل گلبهی کم رنگ، جذاب‌ترین رنگ رژگونه برای طبیعی جلوه دادن صورت است. همچنین این رنگ گونه‌ها را برجسته‌تر خواهد کرد.

رژگونه قهوه ای برای پوست های برنزه

  • قهوه‌ای | بهترین ترکیب رنگ مخصوص پوست برنزه

اگر پوست برنزه دارید از رژگونه قهوه‌ای غافل نشوید. قهوه‌ای یکی از بهترین رنگ رژگونه در فصل پاییز و مخصوص پوست‌های برنزه است. افرادی که سبزه طور هستند جذابیت بالایی دارند. پس با رژگونه قهوه‌ای، درخشش خود را چند برابر خواهند کرد‌.

رنگ هلویی رژگونه برای پوست‌ های سفید

  • هلویی | پرطرفدارین رنگ مخصوص پوست سفید

برای خانم‌هایی که پوست سفید دارند، رژگونه هلویی پیشنهاد می‌شود. در فصل پاییز احتیاج است که یک آرایش گرم و لایت داشته باشید. اگر پوست سفیدی دارید، می‌توانید از رژگونه هلویی استفاده کنید. این رنگ در عین طبیعی بودن، سرمای پاییزی را با گرمای تناژ خود می‌شکند!

بژ بهترین رنگ رژگونه پاییزی

  • بژ | بهترین رنگ رژگونه پاییزی در دنیا

انتخاب اکثر خانم‌ها رژگونه رنگ بژ است؛ زیرا در تمامی فصول سال کاربرد دارد و آرایش شما را تکمیل می‌کند. اگر می‌خواهید برجستگی و خط استخوان گونه خود را نشان دهید، رنگ بژ بهترین گزینه خواهد بود.

زیباترین رنگ‌های رژگونه پاییزی

سخن آخر 

با شروع فصل پاییز، برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص توصیه می‌شود تا جذاب‌ترین رنگ رژگونه پاییزی را انتخاب کنید. گلبهی کم رنگ، قهوه‌ای، هلویی و بژ چهارتا از بهترین رنگ‌های رژگونه مخصوص فصل پاییز هستند. شما چه رنگی را برای داشتن آرایشی جذاب و زیبا پیشنهاد می‌کنید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۸۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان