//
کدخبر: ۴۳۲۳۸۶ //

خط چشم سفید را به سبک محبوب‌ترین سلبریتی‌ها بکشید!

خط چشم‌کشیدن یکی از دغدغه‌های مهم در آرایش خانم‌ها است. تمیز و زیبا درآوردن کار به تمرین و مهارت نیاز دارد اما در بسیاری از موارد هم شانسی و تصادفی است. علاوه بر موضوع، کشیدن این خط روی نوار باریک پلک‌ها، مقوله مدل‌دادن به آن هم اهمیت دارد. گاهی نمی‌دانیم که چطور و چگونه خط چشم بکشیم و درمیان انبوه انتخاب‌ها سردرگم می‌شویم.

خط چشم سفید را به سبک محبوب‌ترین سلبریتی‌ها بکشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از ترندهای اخیر برای کشیدن خط چشم ، مواردی با رنگ سفید هستند. اگر شما هم گاهی نمی‌دانید که به‌سراغ چه خط چشمی بروید و آن را چطور بکشید، از سلبریتی‌های محبوب و زیبایی الهام بگیرید که در این زمینه موفق عمل می‌کنند و الهام‌بخش‌اند. در ادامه برایتان از کشیدن خط چشم سفید به‌سبک سلبریتی‌ها می‌گوییم.

کریستین استوارت

خط چشم سفید سلبریتی‌ها

استوارت از بازیگران خوش‌چهره و جوانی است که در طول این سال‌ها با فاصله‌گرفتن از دنیای خون‌آشام‌های فیلم توایلایت توانسته در زمره بازیگران مهم و مطرح دنیا قرار بگیرد. او هم از طرفداران خط چشم سفید و میک‌آپ‌های پیشرو است. استورات برای بزرگ‌تر جلوه‌دادن چشم‌ها از این رنگ خط چشم استفاده می‌کند و آن را پایین یا بالای پلکش می‌کشد. کریستین خط چشم رنگی را با ضخامت پشت پلک‌ها می‌نشاند و با بالابردن پایان خط انتهایی آن، به بزرگ‌تر جلوه‌دادن چشم‌ها و خوش‌حالت‌شدنشان کمک می‌کند. استوارت در سال‌های اخیر با موهای کوتاه و استایل‌های پیشروی زیادی دیده شده است. به نظر می‌رسد که او از آن چهره‌های مشهوری است که از امتحان‌کردن ایده‌های تازه و جسورانه نمی‌هراسد و این موضوع را در سبک‌وسیاق آرایش و استایل لباس‌هایش هم بازتاب می‌دهد. کشیدن خط چشمی سفید بر پلک‌های پایینی کریستین، فکر خوبی برای بزرگ‌ترکردن چشم‌ها است اما دقت کنید که آرایش پلک بالا و مژه‌ها سیاه انتخاب شده تا چشم و صورت حالت بی‌حال و رنگ‌پریده پیدا نکند. اگر شما هم قصد پیاده‌سازی چنین طرحی را دارید، بهتر است که به این نکته دقت کنید و نگذارید که خط چشم سفید روی پلک بالا یا پایین باعث بی‌حال‌شدن صورتتان شود. هدف از آرایش تاکید بر زیبایی‌ها است و نه چیز دیگر.

پریانکا چوپرا

خط چشم سفید سلبریتی‌ها

چوپرا چشم‌های درشت و زیبایی دارد. او برای بزرگ نشان‌دادن چشم‌هایش نیست که به‌سراغ خط چشم سفید می‌رود. به‌نظر می‌رسد که هدف او بیشترکردن زیبایی چشم‌های خوش‌حالتش است. در مراسم مت گالای یکی از سال‌ها، چوپرا از خط چشم سفید برای گریمش استفاده کرده بود. همان‌طور که می‌دانید، مت گالا رویدادی است که در آن تِم ویژه‌ای انتخاب می‌شود و سلبریتی‌های مختلف با پوشش و تم هر سال در آن ظاهر می‌شوند. در بسیاری از موارد از طراحی‌های عجیب‌وغریب و چشم‌گیر برای حضور در این مراسم استفاده می‌شود. حضور چوپرا با خط چشمی سفید و لباسی عجیب هم در یکی از دوره‌های برگزاری مورد توجه بسیاری از مخاطبان و رسانه‌ها قرار گرفت. این آرایش پریانکا چوپرا تاحد زیادی یادآور ملکه‌ای است که در داستان آلیس در سرزمین عجایب حضور داشت. او را به یاد دارید؟

بلا حدید

خط چشم سفید سلبریتی‌ها

حدید از چهره‌های بسیار مشهور سال‌های اخیر دنیا است. او در دنیای مدوفشن می‌تازد و در رویدادهای مهم و چشمگیر شرکت می‌کند. استایل جذاب و صورت خاصش باعث شده که این شهرت و محبوبیت را به‌راحتی به‌دست بیاورد. بلا حدید صورتی سرد و سنگی دارد. از آرایش‌های خاصی هم برای صحه‌گذاشتن بر این ویژگی بهره می‌برد. بلا هم خط چشم‌های سفید را می‌پسندد و یکی از دلایل واضح این استقبال او، بزرگ‌تر جلوه‌دادن چشم‌هایش است. چشم‌های این سوپرمدل معروف بسیار خوش‌رنگ است اما درشت نیست. کشیدن خط سفید پشت پلک‌های نه‌چندان واضحش باعث می‌شود که جلوه چشم‌های سبزش بیشتر شود و بزرگ‌تر هم جلوه کنند. کسانی که پشت پلک بلندی ندارند، باید از ایده‌هایی مانند خط چشم سفید استفاده کنند تا چشم‌هایشان خوش‌حالت‌تر شود. دنباله‌دارکردن خط چشم سفید هم فکر خوبی است و نباید از آن غافل شد.

سوفی ترنر

خط چشم سفید سلبریتی‌ها

سوفی ترنر هم از بازیگران زیبارویی است که در مجموعه بازی تاج و تخت حسابی درخشید. او با چشم‌های رنگی و صورت ظریفش در شمار خوش‌چهره‌های دنیای سلبریتی‌ها قرار می‌گیرد. ترنر هم به‌سراغ خط چشم‌های سفید می‌رود و با این کار، به جذابیت چشم‌هایش اضافه می‌کند. او در آرایش سبک و سیاق ظریفی را پیش می‌گیرد و به نظر می‌رسد که رویکردش، تاکید بر زیبایی‌های موجود است و به‌دنبال عجیب‌وغریب‌ جلوه‌کردن نمی‌رود. استفاده از رنگ‌های خنثی و رژ لب نود در بسیاری از موارد، نشان می‌دهد که سوفی از ظرافت و ریزه‌کاری‌ها در آرایش استقبال می‌کند. این سبک و سیاق برای او مناسب است و به جذاب‌ترشدن صورت معصومش کمک می‌کند. به ظرافت کشیدن خط چشم سفید سوفی در تصویر بالا دقت کنید؛ او با این خط باریک و دنباله‌دار چشم‌هایش سبزش را خوش‌حالت‌تر کرده است.

ریحانا

خط چشم سفید سلبریتی‌ها

بی‌تردید، ریحانا از چهره‌های محبوب و مشهوری است که اثرگذاری بالایی دارد. از استایل آرایش و لباس‌های او هم می‌توان الهامات زیادی برای طرفدارانش ایجاد می‌کند. ریحانا نوعی جسارت و شجاعت را در استایل و رفتارهایش به‌نمایش می‌گذارد. این موضوع در آرایش او و به‌ویژه در ناحیه چشم‌ها هم به‌خوبی به چشم می‌خورد. ریحانا هم با استفاده از خط چشم سفید به زیباترشدن چشم‌های رنگی‌اش کمک می‌کند. ضمن اینکه تضاد میان رنگ سفید خط چشم و پوست تیره‌اش جذابیت زیادی به‌وجود می‌آورد. در تصویر بالا، او را با خط چشم گربه‌ای ظریفی مشاهده می‌کنید که سایه سفیدی‌اش بر پوست خوش‌رنگ و برنزه ریحانا به‌خوبی نشسته است. سادگی بخش‌های دیگر آرایش صورت هم باعث شده که جلوه خط چشم سفید بیشتر شود. این نکته بسیار حائز اهمیت است. زمانی که از یک عنصر خاص و ویژه مانند خط چشم رنگی استفاده می‌کنید، بهتر است که باقی بخش‌های صورت را به‌شکلی ساده‌تر آرایش کنید.

در آخر

در این مقاله، نگاهی داشتیم به آرایش سلبریتی‌ها با خط چشم سفید و سعی کردیم که نمونه‌هایی الهام‌بخش را در مطلب بررسی کنیم. استفاده از چنین خط چشم‌هایی برای افرادی با طیف رنگی پوست مختلف کاربرد دارد و مناسب است. ضمن اینکه با هر مدل از چشم هم می‌توانید آنها را امتحان کنید. خط چشم‌های سفید هم به بزرگ‌ترشدن چشم‌ها کمک می‌کنند و هم صورت را باز و بشاش نشان می‌دهند. بنا به اینکه مدل چشم‌هایتان چگونه است، به‌راحتی می‌توانید درباره مدل کشیدن این خطوط سفید هم تصمیم‌گیری کنید. از میان سلبریتی‌هایی که معرفی کردیم، خط چشم کدام را بیشتر دوست داشتید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان