//
کدخبر: ۴۳۲۱۰۵ //

برای آرایش پاییزی باید از برنزر استفاده کنیم یا نه؟

برای آرایش پاییزی استفاده از لوازمی که بتوان چهره را زیباتر و گرم‌تر نشان داد، بسیار اهمیت دارد.

برای آرایش پاییزی باید از برنزر استفاده کنیم یا نه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 راز آرایش پاییزی رنگ‌های جذابی است که جلوه‌ بهتری به چهره شما می‌بخشد. استفاده از رنگ‌های گرم آرایشی برای فصل خنک پاییز بسیار منحصر به فرد است. برای داشتن یک آرایش بی عیب و نقص در فصل پاییز، می‌توانید از برنزر هم استفاده کنید. در ادامه با نحوه آرایش پاییزی آشنا خواهید شد.

استفاده از برنزر برای آرایش پاییزی

استفاده از برنزر برای آرایش زیبای پاییزی

متخصصان زیبایی به تمام خانم‌ها پیشنهاد می‌کنند که در فصل پاییز و زمستان، اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب را دست کم نگیرند. از آن جایی که تناژ گرم برای آرایش جذاب پاییزی بسیار مهم است، کرم‌های ضدآفتاب گزینه خوبی هستند. اما دست نگه دارید! کرم ضد آفتاب صورت را به هنگام آرایش بی روح نشان می‌دهد. راه حل شما برنزه است. پودر برنزه رنگ جذابی به چهره شما می‌بخشد. ادامه این مطلب به تمام دوستداران پوست برنزه پیشنهاد می‌شود.

کاربرد برنزر برای داشتن آرایش پاییزی بی نظیر

برنزرها همانند کرم پودرها عمل می‌کنند و جلوه‌ای جذاب به چهره شما می‌بخشند. با برس مخصوص می‌توانید برنزر را بر روی پوست بزنید و پوشش حرفه‌ای و جذاب ایجاد کنید. این تصور که پودرهای برنزه، شفافیت پوست را می‌گیرند کاملا غلط است! برنزرها برای آرایش گرم و لطیف پاییزی بسیار مناسبند زیرا در عین ایجاد تناژ گرم، شفافیت پوست شما را بیشتر نشان می‌دهند. برنزرها را می‌توان بر روی استخوان بینی، خط گونه، حاشیه پیشانی و… استفاده کرد.

برنزرها را متناسب با پوست خود انتخاب کنید

پودرهای برنز کننده هم مانند کرم پودر درجه بندی دارند. برای آرایش جذاب و زیبای پاییزی، بهتر است پودرهای برنز کننده متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. برنزر مانند یک کاور بر روی پوست می‌نشیند و نواقص صورت را برطرف می‌کند. پودر برنزر تقریبا مانند یک کانتور عمل می‌کند؛ اما گرما و لطافت بیشتری به چهره شما می‌بخشد.

اساس استفاده از کرم برنزه برای آرایش پاییزی

اگر رنگ پوست شما از نوع گرم است می‌توانید از پودرهای برنز کننده با تناژ رنگی قهوه‌ای یا طلایی استفاده کنید. این رنگ پوست شما را به طور کامل پوشش می‌دهد. برای رنگ پوست‌های سرد یا خنثی از برنزرهایی استفاده کنید که رنگ آن یک الی دو درجه از پوست طبیعی صورتتان تیره‌تر باشد. در این حالت یک صورت برنزه جذاب خواهید داشت. پودر برنز کننده با تناژ رنگی گرم و هلویی مخصوص خانم‌هایی است که پوستی با رنگ زرد دارند.

آرایش پاییزی با برنزه ها

سخن آخر در رابطه با استفاده از برنزر برای آرایش در فصل پاییز

شما برای داشتن آرایش پاییزی گرم و جذاب می‌توانید از برنزرها استفاده کنید. برنزرها تناژ پوست شما را در فصل پاییز گرم‌تر و جذاب‌تر جلوه می‌دهند‌. برای استفاده از برنزها کافی است رنگ پوست خود را در نظر بگیرید. نظر شما برای استفاده از برنزرها در فصل پاییز چیست؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان