//
کدخبر: ۴۳۱۸۳۶ //

موضوع مت گالای سال جدید هم مشخص شد؛ به نظر شما سلبریتی‌ها چه لباس مرتبطی می‌پوشند؟

موسسه لباس‌های موزه هنر متروپولیتن موضوع نمایشگاه بهار ۲۰۲۴ این موزه و همچنین مراسم شب‌نشینی آن، مت‌ گالا را با عنوان «زیباهای خفته‌: بیداری مجدد مد» اعلام کرد.

موضوع مت گالای سال جدید هم مشخص شد؛ به نظر شما سلبریتی‌ها چه لباس مرتبطی می‌پوشند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

موسسه لباس‌های موزه هنر متروپولیتن، موضوع نمایشگاه بهار ۲۰۲۴ این موزه و همچنین مراسم شب‌نشینی آن، «مت‌ گالا» را با عنوان «زیباهای خفته‌: بیداری مجدد مد» اعلام کرد. این نمایشگاه ۴۰۰ سال تاریخ را از انگلستان قرن ۱۷ دوره الیزابت تا آثار قرن بیست‌ویکمی طراحانی چون فیلیپ لیم، استلا مک‌کارتنی و کانر آیوز در بر می‌گیرد.

در این نمایشگاه تقریبا ۲۵۰ دست لباس از مجموعه دائمی این موسسه که برخی از آن‌ها قبلا به‌ندرت برای انظار عمومی به نمایش گذاشته شده‌اند، به روشی کاملا جدید به نمایش در می‌آیند.

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

مجله ووگ به نقل از مکس هولین، مدیرعامل موزه متروپولیتن، نوشت: «نمایشگاه نوآورانه موزه متروپولیتن در سال ۲۰۲۴ مرزهای تخیل را جابه‌جا و ما را به تجربه جنبه‌های چندحسی یک لباس دعوت می‌کند.» او افزود که «زیباهای خفته‌» با برانگیختن احساس، حرکت، صدا، بو و تعامل آن‌ها در هنگام پوشیدن، ارتباط ما را با این شاهکارهای مد افزایش می‌دهند و باعث می‌شوند به شکلی عمیق‌تر قدردان یکپارچگی، زیبایی و درخشش هنری آن‌ها باشیم.

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

به گزارش ووگ، این نمایشگاه ۴۰۰ سال تاریخ را از انگلستان قرن ۱۷ دوره الیزابت تا آثار قرن بیست‌ویکمی طراحانی چون فیلیپ لیم، استلا مک‌کارتنی و کانر آیوز، در بر می‌گیرد.

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

 

دیگر تکه‌های لباسی که در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند، طرح‌هایی از اسکیاپارلی، ایو سن‌لوران، کریستین دیور، هوبرت د ژیوانشی و بسیاری دیگر از خالقان مد مشهور خواهند بود.

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

اندرو بولتون، متصدی برگزاری نمایشگاه، پیش از اعلامیه روز چهارشنبه توضیح داد که در این نمایشگاه حدود ۱۵ تکه مهم و زیبا از نظر تاریخی حضور خواهند داشت که بسیار آسیب‌پذیرتر از آن‌اند که دوباره پوشیده شوند. این تکه‌ها که در بینشان یک نیم‌تنه الیزابتی و یک لباس مجلسی ساتن ابریشمی با طراحی چارلز فردریک ورت، طراح آمریکایی، از سال ۱۸۸۷، هم وجود دارد که الهام‌بخش اصلی نمایش بودند.

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

موضوع مت گالا ۲۰۲۴

حامی اصلی نمایشگاه «زیباهای خفته: بیداری مجدد مد» پلتفرم تیک‌تاک است و مارک‌های لووی و کانده نست نیز در آن مشارکت دارند. این نمایشگاه پس از برگزاری مراسم شب‌نشینی موزه متروپولیتن (مت‌گالا) در ششم مه، از ۱۰ مه تا ۲ سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۸۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان