//
کدخبر: ۴۳۱۷۲۶ //

مدل های ناخن‌ پاییزی با طرح‌های ساده و مینیمال

یکی از آیتم های مورد پسند بانوان برای فصل پاییز دیزاین های ناخن شیک و جذاب پاییزی است. این دیزاین ها با تنوع بسیار بالایی که درد برای هر سبک و سلیقه ای مناسب خواهند بود.

مدل های ناخن‌ پاییزی با طرح‌های ساده و مینیمال
به گزارش فرتاک نیوز،

ما در این مطلب سعی داریم به بررسی انواع مدل طراحی ناخن پاییزی بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با این مدل های خاص و دوست داشتنی با ما همراه شوید.

مدل طراحی ناخن پاییزی جدید

اولین تصویر مربوط به یک مدل طراحی ناخن پاییزی کوتاه و مربعی با استفاده از لاک های آبی، نارنجی و سفید. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

مدل ناخن پاییزی 1402

این مدل ناخن برای کامل کردن استایل پاییزی شما مناسب خواهد بود. یک مدل ناخن تیز و نسبتا بلند به رنگ کرمی با دیزاین برگ های پاییزی.

طرح ناخن پاییزی دخترانه

ناخن های کوتاه و مربعی دخترانه با دیزاین پاییزی به شکل برگ و چتر با استفاده لاک های سفید و نارنجی در کنار هم.

طرح ناخن پاییزی 1402

اگر به دیزاین های ناخن ساده و مینیمال علاقه دارید این مدل برای شما مناسب خواهد بود. مدل ناخن کوتاه و مربعی شده دیزاین شده با استفاده از لاک کرمی و نارنجی در کنار استایل ناخن فرنچ مناسب برای فصل پاییز.

طرح ناخن پاییزی جدید

یکی از جذاب ترین دیزاین های ناخن پاییزی ایجاد شده با استفاده از لنز های ناخن فانتزی بر روی لاک صورتی و نارنجی. مناسب برای استفاده بر روی ناخن های تیز با اندازه متوسط.

طرح ناخن پاییزی ساده

دیزاین ناخن فوق العاده خاص و منحصر به فرد ایجاد شده بر روی ناخن های کوتاه و مربعی شکل با استفاده از شاین و رقه های برگ مانند مناسب برای استایل های پاییزی و خاص.

طرح ناخن پاییزی مینیمال

لاک های ساده نارنجی و کرمی در کنار لنز های ناخن فانتزی به شکل برگ باعث ایجاد این دیزاین ناخن پاییزی جذاب شده. طراحی فوق العاده شیک مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

ژلیش ناخن پاییزی

یک مدل طراحی ناخن پاییزی بسیار شیک و لاکچری به شکل برگ های پاییزی با استفاده از ترکیب رنگ زرد، سبز، نارنجی و قرمز در کنار هم.

 طرح ناخن پاییزی 2023

آخرین تصویر مربوط به یک مدل طراحی ناخن پاییزی با استفاده از لاک زرد و دیزاین برگ های مشکی بر روی ناخن کوتاه و مربعی شکل دیده میشود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان