//
کدخبر: ۴۳۱۱۹۰ //

مدل‌های جدید شومیز پاییزی مجلسی با پارچه‌های ضخیم و شیک در سال ۲۰۲۴

اگر به دنبال آیتمی شیک و بسیار زیبا برای تکمیل استایل های پاییزی خود هستید شومیز های پاییزی انتخابی عالی و دوست داشتنی برای شما عزیزان خواهند بود.

مدل‌های جدید شومیز پاییزی مجلسی با پارچه‌های ضخیم و شیک در سال ۲۰۲۴
به گزارش فرتاک نیوز،

 ما در این مطلب آلبومی از انواع مدل شومیز پاییزی را برای شما آماده کرده ایم. برای بررسی و انتخاب از بین این مدل ها با ما همراه شوید.

مدل لباس پشمی

اولین تصویر مربوط به یک مدل شومیز پاییزی زنانه تهیه شده به صورت کوتاه و جذب با دیزاین آستین های گیپور است. موجود در شش رنگ متنوع و بسیار زیبا.

مدل لباس پشمی پاییزی

شومیز پاییزی زنانه تهیه شده به صورت بسیار زیبا و دوست داشتنی به شکل وست در دو رنگ مختلف متصل شده به شومیز ساده سفید رنگ. انتخابی عالی برای خانم های خوش سلیقه.

شومیز دخترانه

مدل شومیز مناسب برای فصل پاییز به صورت پشمی با آستین های سه ربع با دیزاین نگین در قسمت یقه لباس. این شومیز با پنج رنگ مختلف تهیه شده و در دسترس شما قرار دارند.

مدل شومیز برای افراد شکم دار

شومیز پاییزی جلو بسته و کوتاه با دیزاینی ساده به شکل  دکمه و کش در قسمت مچ آستین ها. این شومیز در هار رنگ شاد و دلنشین تهیه شده است.

مدل شومیز سنتی

از این شومیزدر استایل های روزمره خود استفاده کنید. تهیه شده با دیزاین شکوفه بر روی آستین ها و نگین بر روی یقه لباس در دو رنگ طوسی و صورتی.

مدل شومیز جدید

یکی از شیک ترین شومیز های پاییزی تهیه شده به صورت وست و شومیز متصل بهم موجود در چهار رنگ متفاوت . انتخابی عالی برای خانم های با سلیقه.

مدل شومیز مجلسی

شومیز زنانه تهیه شده در رنگ های ملایم از جنس بافتنی با آستین های  بلند و گلدوزی در آستین های لباس. مناسب برای خانم های خوش سلیقه.

شومیز پاییزه چهارخونه

ست شومیز و شلوار مناسب برای پاییز و زمستان به رنگ طوسی از جنس پشمی با خطوط صورتی رنگ.

 مدل شومیز با پارچه ضخیم

آخرین تصویر مربوط به یک مدل شومیز پاییزی سبز رنگ تهیه شده به شکل بافتنی همراه با زیره سفیده رنگ است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان