//
کدخبر: ۴۲۵۳۵۳ //

چگونه پس از تزریق ژل، ورم و التهاب صورت را کاهش دهیم؟

تزریق ژل، فیلر و به طور کلی پر کننده های صورت یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن سریع چین و چروک صورت، خطوط اطراف چشم، خط لبخند و پر کردن حجم گونه و… است.

چگونه پس از تزریق ژل، ورم و التهاب صورت را کاهش دهیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیشترین مشکلی که افراد بعد از تزریق ژل با آن دست و پنجه نرم می کنند ورم صورت بعد از تزریق ژل می باشد. گاهی اوقات ممکن است علاوه بر تورم، مقداری کبودی هم در محل تزریق ژل ایجاد شود که می توان با رعایت چند دستورالعمل ساده ورم و کبودی بعد از تزریق ژل را از بین برد. با ما همراه باشید تا با بهترین روش‌ها برای از بین بردن ورم صورت و لب بعد از تزریق ژل آشنا شوید!

ورم بعد از تزریق ژل صورت چند روز طول میکشد؟

یکی از عوارض جانبی شایع بعد از تزریق ژل گونه و صورت، التهاب و تورم است. اما این موضوع جای نگرانی ندارد زیرا یک امر کاملا طبیعی است. به طور کلی، ورم بعد از تزریق ژل گونه و صورت چیزی درحدود ۱۰ روز تا دو هفته طول می کشد و باید مراقبت های خاصی در این دوران انجام دهید تا هر چه زودتر التهاب کاهش پیدا کند.

کاهش ورم صورت بعد از تزریق ژل به صورت

از آنجایی که ژل و چربی به زیر پوست تزریق می‌شوند، ورم پوست بعد از تزریق ژل و چربی یک عارضه طبیعی است که ممکن است برای بسیاری از افراد ایجاد شود اما شدت آن برای افراد مختلف متفاوت است. برای از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل می توانید از این توصیه ها بهره بگیرید:

♦ برای کاهش و از بین بردن ورم صورت بعد از تزریق ژل بهتر است روز اول از کمپرس آب سرد و در روز دوم از کمپرس آب گرم استفاده نمایید تا از شدت ورم به مرورکاسته شود.

♦ آب زیاد بنوشید و بدنتان را هیدراته نگهدارید.

♦ توصیه می شود حداقل ۴ ساعت بعد از تزریق ژل سر خود را بالا نگه دارید تا از شدت ورم کاسته شود.

♦ به هیچ عنوان به محل تزریق فشار وارد نکنید، زیرا باعث جابه جا شدن و حرکت ژل در زیر پوست می شود.

♦ پزشکان توصیه می‌کنند که ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ژل به صورت، از ورزش کردن و فعالیتهایی که باعث افزایش ضربان قلب می شوند، خودداری کنید.

♦ اگر تزریق ژل لب انجام داده اید، به هیچ عنوان از نی برای نوشیدن مایعات استفاده نکنید. زیرا اینکار باعث ایجاد فشار بر روی لبها می شود و ممکن تورم لب ها را بیشتر کند.

♦ حتما به پشت بخوابید زیرا خوابیدن روی صورت باعث جابه جا شدن ژل می شود و ورم پوست بعد از تزریق ژل را بیشتر می کند. بهتر است دو بالشت زیر سرتان قرار دهید.

♦ از مصرف قرص های رقیق کننده خون خودداری کنید

♦ سیگار نکشید

♦ مصرف نمک را به حداقل برسانید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۳۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان