//
کدخبر: ۴۲۳۴۹۶ //

استایل هماهنگ و شیک بازیگر محبوب هالیوودی و همسرش؛ این زوج چطوری انقدر خوشپوش هستند؟

جنیفر لارنس و کوک مارونی لباس هایشان را با هم هماهنگ کردند و در این استایل شیک به نظر می رسیدند. لارنس و همسرش یکشنبه در حال قدم زدن با هم در N.Y.C دیده شدند با لباس هایی با رنگ هماهنگ.

استایل هماهنگ و شیک بازیگر محبوب هالیوودی و همسرش؛ این زوج چطوری انقدر خوشپوش هستند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

لارنس و مارونی هر دو به دنبال یک ظاهر بژ معمولی، با یک پلیور یقه‌ دار گندمی و با دکمه‌ های قهوه‌ای روشن که روی یک تی‌ شرت سفید پوشیده شده بود با شلوارهای تیره استایل خود را تکمیل کردند.

لارنس یک کیف بژ روی یک شانه اش بود و عینک آفتابی چشم گربه‌ای با فریم زرد داشت. کتانی‌ های او قهوه‌ای روشن به‌نظر می‌ رسید و مارونی کفش‌ های کتانی جیر قهوه‌ ای داشت.

Jennifer-Lawrence-is-all-smiles-while-enjoying-a-stroll-with-husband-Cooke-Maroney-in-New-York-City-170923_9

این اولین باری نیست که این زوج با لباس‌هایشان در N.Y.C هماهنگ می‌ شوند. در 23 آگوست، آنها در یک گردش در نزدیکی پارک مرکزی با لباس های هماهنگ دیده شدند.

آن روز، لارنس و مارونی با تاپ های سفید تابستانی، شلوارهای تیره و عینک آفتابی بزرگ و بسیار تیره با یکدیگر هماهنگ شدند. لارنس با جلیقه‌ ای سفید شیک به نظر می‌ رسید و مارونی یک تی شرت سفید روشن پوشیده بود.

Jennifer-Lawrence-Matches-With-Husband-Cooke-Maroney-While-Strolling-Through-Central-Park-303

زوج های مشهور دیگری از جمله جف گلدبلوم و همسرش، امیلی لیوینگستون، کورتنی کارداشیان بارکر و همسرش تراویس بارکر، و ملیسا مک کارتی و همسرش بن فالکون نیز به عنوان هماهنگ کننده استایل های خود شناخته شده اند.

جنیفر لارنس و همسرش با لباس‌ های هماهنگ شیک به نظر می رسند

در مصاحبه ای با Vanity Fair در نوامبر 2021، لارنس به اشتراک گذاشت که: «من واقعاً از رفتن با او به فروشگاه مواد غذایی لذت می برم. “نمی دانم چرا، اما من را سرشار از شادی می کند. فکر می کنم شاید به این دلیل که تقریباً استعاره ای از ازدواج است. “خوب، ما این لیست را داریم. اینها چیزهایی هستند که ما نیاز داریم. بیایید با هم کار کنیم و به دست آوریم. این کار انجام شد.”

این بازیگر همچنین در مصاحبه ای با Vogue در فوریه 2022 بینشی از احساسات خود در مورد نقش جدید خود به عنوان یک مادر به اشتراک گذاشت. او گفت: «قلب من به حدی رسیده است که نمی‌ دانستم. “من شوهرم را نیز در این امر گنجانده ام.”

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان