//
کدخبر: ۴۲۰۸۹۸ //

زیباترین عروس‌های دنیا تا به امروز، باشکوه و باوقار و شیک!

پوشیدن بهترین و زیباترین لباس عروس دنیا آرزوی هر دختری است. فرقی نمی‌کند در آستانه ازدواج باشید یا چند سالی است که از عروسی‌تان می‌گذرد، دیدن لباس عروس همیشه جذاب است! حال اگر این لباس عروس‌ها جزو زیباترین لباس عروس‌های دنیا باشند که دیگر نباید حتی ثانیه‌ای هدر بدهید.

زیباترین عروس‌های دنیا تا به امروز، باشکوه و باوقار و شیک!
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مطلب 9 مورد از زیباترین لباس عروس‌های دنیا تا به امروز را جمع‌آوری کرده‌ایم.

گریس کلی، 1956

1

صدرنشین رویایی‌ترین لباس عروس‌های دنیا تا به امروز، لباس عروس گریس کلی است که گویی از دنیای پریان آمده است. ترکیب محشری از ابریشم و تور که هنوز هم بعد از 58 سال که از آن زمان می‌گذرد هنوز هم برای عروس خانم‌های مدرن امروزی منبع الهام است. لباس عروس آستین بلند کار طراح لباس معروف هلن رز که طراحی و دوخت آن بیش از 6 هفته طول کشید.

کارولین بست کندی، 1996

2-CarolineBessetteKennedy

کارولین بست کندی در روز ازدواجش با جان اف کندی پسر، لباس ابریشمی ساده با یقه بازی را انتخاب کرد؛ لباس ساده‌ای که به‌شدت مورد توجه قرار گرفت.

کیت میدلتون، 2011

3-KateMiddleton

از همان اولین نگاه به نیم تنه توری متوجه می‌شویم که کیت میدلتون برای انتخاب لباس عروس فوق‌العاده‌اش از لباس گریس کلی الهام گرفته است. طراح لباس عروس کیت دوست او خانم سارا بورتون از خانه مد الکساندر مک‌کویین بود که با الهام از مد لباس‌های دهه 50، یک لباس عروس عالی و بی‌نقص برای پرنسس امروزی در سال 2011 طراحی کرد.

گوئن استفانی، 2002

4-GwenStefani

گوئن استفانی با انتخاب این لباس عروس، خود واقعی و استایل شخصیش را به همه نشان داد. لباسی دخترانه و سرکش طراحی شده توسط کریستین دیور، درست همانند خود گوئن!

جین منسفیلد، 1958

5-JayneMansfield

جین منسفیلد برجسته‌ترین نماد جنسی دهه 50 در ازدواج دومش با میکی هارگیتی لباس عروسی را انتخاب کرد که انحنای شهوانی بدنش را هرچه بیشتر به رخ بکشد. لباس پری دریایی یکی از ترندهای محبوب لباس تا به امروز است اما جین منسفیلد با اضافه کردن دامن توری باله‌ای به انتهای لباس، جذابیتش را چند برابر کرد.

کیت ماس، 2011

6-KateMoss

کیت ماس هم یکی دیگر از آن عروس‌هایی است که در جشن ازدواجش به سبک خود وفادار ماند. حس بوهمی جذاب لباس کیت که هنوز هم ترند است!

الیزابت تیلور، 1950

8-LizTaylor

الیزابت تیلور با 7 بار عروسی رکورد ازدواج دارد اما هنوز هم لباس عروس ازدواج اولش بهترین است. لباسی بسیار زیبا با نیم‌تنه دو چندان زیباتر که کاملا مختص آن دوره بود.

مگان فاکس، 2010

9-MeganFox

جشن عروسی در جزایر هاوایی با ترکیب لباس عروس ساحلی‌طور با دنباله‌ مناسب که جلوی دست‌وپای عروس را موقع پابرهنه راه رفتن روی شن‌های ساحلی را نگیرد، و رقص جادویی تور در باد! رویایی‌ترین لباس عروسی که مگان می‌توانست بپوشد!

پرنسس دایانا، 1981

10-LadyDi

شاید لباس با یقه پوشیده و آستین پفی لباس عروس پرنسس دایانا را خیلی‌ها دوست نداشته باشند اما انتخاب جسورانه او در پوشیدن این لباس عروسی هنوز هم تا به امروز منبع الهام لباس عروس‌های زیادی هست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان