//
کدخبر: ۴۱۹۵۱۱ //

بگو تولدت چه ماهی است تا بهت بگم آرایش صورت کدام سلبریتی بهت میاد+عکس

آرایش هر فردی بسته به نوع صورت او و البته شخصیتش می‌تواند متفاوت باشد. پس برای اینکه بدانید چه ارایشی برای صورت شما مناسب است، در مرحله اول لازم است فرم صورت خود را به درستی بشناسید و در مرحله بعد می‌توانید از ویژگی‌های شخصیتی‌تان، که به ماه تولدتان نیز مرتبط است، کمک بگیرید.

بگو تولدت چه ماهی است تا بهت  بگم آرایش صورت کدام سلبریتی بهت میاد+عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه این مطلب با توجه به ویژگی‌های شخصیتی هر ماه، آرایش یکی از سلبریتی‌ها را به شما پیشنهاد داده‌ایم تا با کمک آن‌ها بتوانید آرایش مناسبی را برای خود انتخاب نمایید. 

فروردین _ اما واتسون

آرایش سلبریتی‌ها

بانوان متولد فروردین، دوست ندارند زمان زیادی را صرف آرایش صورت خود کنند. از همین رو بهترین انتخاب برای آن‌ها آرایش ساده و استفاده از رژ لب قرمز برای جلب توجهات به سمت لب‌های آن‌هاست. اگر متولد فروردین هستید، رژلب قرمز و خط چشم نازک اما واتسون مناسب شماست.

اردیبهشت _ هیلی بیبر

آرایش سلبریتی‌ها

معمولا بانوان متولد اردیبهشت، باهوش، آرام و خونسرد هستند. تمام این ویژگی‌ها را می‌توانید در میکاپ‌های هیلی بیبر نیز بیابید. اگر متولد اردیبهشت هستید، مانند هیلی بیبر می‌توانید از سایه‌های خاکی‌رنگ و همچنین رژلبهایی با رنگ‌های طبیعی و رنگ لب استفاده کنید.

خرداد _ ریانا

آرایش سلبریتی‌ها

زنان متولد خرداد نمی‌توانند یک نوع سبک آرایش خاص را دنبال کنند و مدام به دنبال تغییر و امتحان میکاپ‌های مختلفند. ریانا از آن دسته سلبریتی‌هایی است که با نهایت جسارت، انواع میکاپ را امتحان می‌کند. اگر متولد خرداد هستید، مانند ریانا، سبک آرایش‌های مختلف را امتحان کنید.

تیر _ تیلور سوئیفت

آرایش سلبریتی‌ها

متولدین تیر شیفته زندگی در زمان‌های گذشته هستند. این موضوع سبب می‌گردد که استایل و میکاپ آن‌ها نیز تحت تاثیر قرار گیرد. خط چشم‌های کشیده و رژ لب قرمز تیلور سوئیفت، که یادآور دهه‌های 40 میلادی هستند، می‌توانند انتخاب مناسبی برای بانوان متولد تیر باشند.

مرداد _ جنیفر لارنس

آرایش سلبریتی‌ها

بانوان متولدین مرداد، به میکاپ‌های پر زرق و برق و در عین حال شیک علاقه‌مندند. از همین رو آرایش مناسب آن‌ها داشتن رژلب براق، گونه‌های روشن و سایه‌های نقره‌ای می‌باشد. جنیفر لارنس یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌هایی است که عموما میکاپ‌های پر زرق و برق و در عین حال جذاب دارد.

شهریور _ اولیویا پالرمو

آرایش سلبریتی‌ها

بدون شک رژ لب‌های کمرنگ، خط چشم ساده و سایه‌های قهوه‌ای رنگ اولیویا پالرمو بهترین انتخاب برای بانوان متولد شهریور است. متولدین شهریور شخصیتی منظم و دقیق دارند و همین موضوع نیز سبب میگردد که آرایش اولیویا پالرمو، گزینه مناسبی برای آن‌ها باشد.

مهر _ بلا حدید

آرایش سلبریتی‌ها

متولدین مهر اهمیت بسیار زیادی برای آرایش صورت خود، مخصوصا آرایش چشم‌های خود قائلند. از همین رو آرایش بلا حدید و خط چشم‌های زیبای او انتخاب مناسبی برای آنهاست.

آبان _ کندال جنر

آرایش سلبریتی‌ها

معمولا بانوان متولد آبان، بدون آرایش چشمها از خانه خارج نمیشوند. سایه‌های اسموکی گزینه بسیار مناسبی برای آن‌ها هستند و از همین رو نیز اگر متولد آبان هستید، بهتر است الگوی آرایشی کندال جنر را پیش بگیرید.

آذر  _ سلنا گومز

آرایش سلبریتی‌ها

بانوان متولد آذر، شخصیت آزاد و پر جنب و جوشی دارند. از همین رو بیشتر تمرکز خود را روی چشم‌ها و البته مژه‌های خود می‌گذارند. آرایش مناسب متولدین آذر، آرایشی ساده و شبیه به آرایش سلنا گومز است.

دی  _ اما استون

آرایش سلبریتی‌ها

آرایش مناسب متولدین دی، آرایش ساده و زیبای اما استون می‌باشد. این سلبریتی سال‌هاست مدل آرایش خاصی را دنبال می‌کند. رژلب‌های نارنجی رنگ اما استون امضای شخصی وی بر روی میکاپ اوست.

بهمن _ کریستن استوارت

آرایش سلبریتی‌ها

متولدین بهمن به آرایش چشم‌های خود بسیار دقت می‌کنند. مناسب‌ترین آرایش برای متولدین این ماه، چشمهایی با سایه تیره‌رنگ یا اسموکی و لب‌هایی بدون رژ لب، به سبک کریستن استوارت میباشد.

اسفند  _ مارگو رابی

آرایش سلبریتی‌ها

رژگونه‌های صورتی رنگ، نقطه عطف آرایش متولدین اسفند می‌باشد. رژلب اسفند ماهی‌ها می‌تواند بسته به جایی که میروند، متفاوت باشد. مناسب‌ترین آرایش برای متولدین اسفند، آرایشهای ساده و صورتی مارگو رابی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان